Naiset, ja miehetkin, kertokaa?
Olen tässä miettnyt kun puhutaan ulkomaalaisista puolisoista naisten kannalta paljon mediassa, niin onko miehillä niitä ? Jätetään pois laskuista esim thaimaa ja venäjä, kun niitä kuulemma on. Mutta onko suomi miehillä varsinkaan nuorills puolisoa tai tyttöystävää muualta? En oikeasti ole nähnyt missään jajos on niin mistä ovat kotosoisin? Missä tavanneet? Kuulostaa vain niin mahdottomalta... enkä ole provo. Haluan vain tietää. Ei täällä maalla mitään ole..
Kommentit (29)
Mun tuttavilla on ruotsalainen, etelä-korealainen ja britti puolisoina. Heidän tapaamiseensa vaikutti miehien ulkomailla asuminen.
Maailman hädänlaiset nyt vaan kuulemma on 85% miehiä ja ylimäääriäset 30 000 miestä yhtenäkin vuotena ei voi olla näkymättä jossain kohtaa. Suuri osa on edelleen täällä eli ei kova hinku ole palata.
Oletteko te naiset mustasukkaisia, vai mitä tämäkin taas on? Asiallisesta vastauksesta papukaijamerkki.
On tietty. Nuoret miehet on kansainvälisiä :)
Miksi ei olisi? Mäkin olen muualta kotoisin ja mun mies ihan suomslainen.
On. Tutulla ihan tavallisella, mukavalla kantasuomalaisella miehellä tsekkiläinen vaimo. Mitä ihmeellistä siinä on?
:)