Mikä tuota Ivan Puopoloa vaivaa?
Aloin "seuraamaan" häntä somessa kun hän otti kantaa erääseen tiedeväittelyyn. Aluksi ajattelin, että ihan ok tyyppi kun tiede kiinnostaa.
Nyt sitten huomasinkin, että hänen sivu on täynnä naisvihamielistä sisältöä. Ihmettelen miksi hän ei niin puolueettomana ja fiksuna miehenä valikoi muita uutisia kuin näitä naisiin liittyviä. uskomattoman rasittavan oloinen tyyppi. Ei se niin fiksu ollutkaan mitä aluksi ajattelin.
Eikä syy ole se, että hän ei ole feministi vaan koittaa vakuuttaa olevansa täysin tieteen puolella ja vaan fakta on tärkeää vaikka välillä itse vääristellee tunnepitoisesti asioita.
Kommentit (18)
Eikö kukaan muka seuraa tätä fiksua journalistia?
Olen tavannut kyseisen henkilön pari kertaa. Kovasti kyllä heitti läppää mutta jäi sellainen fiilis, ettei ole aidosti sellainen letkeä tyyppi vaan halusi vain kovasti päteä yrittämällä olla hauska. Se päteminen on vissiin jäänyt sitten päälle useammissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut kyseisen henkilön pari kertaa. Kovasti kyllä heitti läppää mutta jäi sellainen fiilis, ettei ole aidosti sellainen letkeä tyyppi vaan halusi vain kovasti päteä yrittämällä olla hauska. Se päteminen on vissiin jäänyt sitten päälle useammissakin asioissa.
No somessa se on ainakin kunnon tosikko. Varmaan ois helvetin rasittavaa seurustella sen kanssa. Kaikki ois ihan paskaa sen mielestä.
Luin yhden hänen haasttattelunsa ja tuntuu, että hänellä on paljon käsittelemättömiä traumoja, jotka sitten puretaan vihaamalla netissä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201807212201088254_vd.shtml
punnitsee kaikki ruokansa :DDDDDD
ai saatana mikä kontrollifriikki.
Oon aina luullut, että ko. tyyppi on joku neuvostoliitosta tänne "paluunmuutettu" teatterikorkean drop out ja tekee juontokeikkoja tyyliin hiusmessut ja geriatriapäivät hämeenlinnan seniorikodissa. Se aamuissa juontaja nainen, vaalea.. en tiedä nimiä, mutta silmät ovat syvällä päässä, ikäänkuin kuolleena pari kuukautta metsässä maanneen ruumiin silmät. Oikein puistattaa katsoa.
Onneksi täällä osastolla on pakkosuihkutus aina aamulla niin ei tarvitse roikkua tv.n edessä.
semistivajaa kirjoitti:
Oon aina luullut, että ko. tyyppi on joku neuvostoliitosta tänne "paluunmuutettu" teatterikorkean drop out ja tekee juontokeikkoja tyyliin hiusmessut ja geriatriapäivät hämeenlinnan seniorikodissa. Se aamuissa juontaja nainen, vaalea.. en tiedä nimiä, mutta silmät ovat syvällä päässä, ikäänkuin kuolleena pari kuukautta metsässä maanneen ruumiin silmät. Oikein puistattaa katsoa.
Onneksi täällä osastolla on pakkosuihkutus aina aamulla niin ei tarvitse roikkua tv.n edessä.
Moi Ivan!
Mulle on jäänyt mieleen ainostaan se, että toi tyyppi jokunen vuosi sitten vaimonsa ja tämä tuli vaimolle täytenä yllätyksenä.
Onko toi persu vai kokoomuslainen? Ainakin Sanna Ukkola tykkäilemässä Ivanin jäätävän hyvistä kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jäänyt mieleen ainostaan se, että toi tyyppi jokunen vuosi sitten vaimonsa ja tämä tuli vaimolle täytenä yllätyksenä.
tarkoitat varmaan jätti vaimonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kiitos täydennyksestä! 👌😂
https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/kaaos-suorassa-lahetyks…
Ottaako Aku kantaa Ivanan pikkumaisuuteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kiitos täydennyksestä! 👌😂
Onhan se aika raukkamaista jättää vaimonsa tosta noin vaan. Toisaalta käsittääkseni Ivan oli aikalailla yksin vastuussa lapsesta tuolloin.
Heillä on tyttölapsi miksi Ivan haluaa että kaikki setämiehet saavat pomppia silmille miten haluaa. Voisko se miettiä päivityksiään tyttärensä kautta?
Jälleen uusi päivitys naisista tänään. Ihan asiaa, mutta käytetty sanaa mädätys. Onko hän sittenkin Teuvo Hakkarainen?
Tietääkö kukaan saako journalisti vapaa-ajallaan ottaa kantaa noin politoituneesti? Politiikoiltakin vaaditaan hyvää käytöstä. Toki journalisti ja poliitikko ovat eri asioita.
Eikö maikkarilla joku esimies ihmettele yhtään, mitä aamuisin niin fressin ja mukavan oloinen Puopolo netissä selittää?
Ainakin kaveri väänsi aika tiukasti aikoinaan Halla-ahon kanssa, hänestä Hallis ja persut olivat äärimmäisen vastenmielisiä.
Muistan kuinka hän agressiivisesti vänkäsi ja kysyi Jussilta, pitäisikö hänet potkia Suomesta (tai jotain vastaavaa), koska on ei-suomalaista taustaa. Johon Halla-aho sitten vastasi erittäin osuvasti, että "Oletko sinä lukutaidoton somali ?" : )
Sama kaveri on myös julkisesti myöntänyt, että sai oman käytöksensä takia potkut Yleltä, siis Radio Suomesta...
up!