Pilaa työilmapiiri yhdellä lauseella firman palaverissa
"Voi kun kaikki olisivat täällä yhtä ahkeria kuin minä".
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa voit ilmiantaa työtoverin anonyymisti firman omaisuuden tai työajan väärinkäytöstä ja tienata siitä palkkion.
Miten anonyymistä ilmoituksesta voi saada palkkion?
No niin palaveri loppui ja kaikki taas sorvin ääreen hus hus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa voit ilmiantaa työtoverin anonyymisti firman omaisuuden tai työajan väärinkäytöstä ja tienata siitä palkkion.
🤣 Varmaan laittamalla pelkän tilinumeron ilmiantoheippalappuun.
" Se ois semmonen homma että yt-neuvottelut alkaa ensi viikolla. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä ymmärrettävä kysymys mutta on se toteutettavissa. Esimerkiksi ilmiantoa jättäessä saat koodin jota voit käyttää lunastaessa palkkiota myöhemmin.
Te saatte itse päättää ketkä 4 täältä saa loparit ja kertokaa ne nimet minulle tämän päivän päätteeksi.
Tiedonkulun ja osaamisen kehittämiseksi alamme tekemään töitä pareittain siten että pari arvotaan joka päivä.
Tästä lähtien sairauspoissaolot tulee ilmoittaa Skypen kautta ja jokaiselle annamme tällaisen promillemittarin, johon puhalletaan näissä tilanteissa, sekä näytetään lukema myös läppärin tms kameraan päin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Maijalla on menkat se haisee.
Menkka-Maija ! Vielä eläkkeellä olleessaan Maija kuulee menkoistaan. :(
Sorry että minä olen vähän myöhässä. Siis kuinka täällä neukkarissa taas haisee niin hiki ja paska?
SORIIII!!! Niinhän se on että tärkeimmät ihmiset tulevat aina viimeisenä. HAHAH HAH HAH!
Miksi te muut ette sano mitään näissä palavereissä, istutte vaan hiljaa kattoa tuijottaen.
Työaika riittää hyvin kunhan vain teette oikeita asioita ja organisoitte työt uudestaan.
Nykyinen mantra sen jälkeen kun yksiköstä vähennettiin pari työntekijää.
Kannattaa pitää mielessä että kukaan teistä ei ole korvaamaton.
Ajateltiin ottaa tuo kiky sittenkin käyttöön työpaikallamme.
Se kuka saa eniten aikaan kk:ssa saa kuvan "hall of fame" tyyliin ilmoitustaululle ja pääsee tunnin aikaisemmin pois etukäteen sovittuna päivänä, vain ti-to.
Vierailija kirjoitti:
Työaika riittää hyvin kunhan vain teette oikeita asioita ja organisoitte työt uudestaan.
Nykyinen mantra sen jälkeen kun yksiköstä vähennettiin pari työntekijää.
Hei, meidän toimarikin käytti tätä ennen konkurssia.
Sairaslomalta palavalle tehdään tästä lähtien valheenpaljastustesti.
Ja tämän kysymyksen lopuksi yllätys pärinä omasta pyllystä. :D