Pilaa työilmapiiri yhdellä lauseella firman palaverissa
"Voi kun kaikki olisivat täällä yhtä ahkeria kuin minä".
Kommentit (92)
Pomo: "meille tulee ensi kuun alusta kahviautomaatit, joista jokainen voi ostaa kahvinsa."
Seuraavaksi Päivi Räsänen kertoo pyynnöstäni kantansa tasa-arvoiseen avioliittolakiin.
Firman ikisinkulle, joka on lihonut: "Ihanaa, että sä olet viimein löytänyt miehen ja perheenlisäystäkin näköjään jo tulossa"
Vierailija kirjoitti:
Pomo: "meille tulee ensi kuun alusta kahviautomaatit, joista jokainen voi ostaa kahvinsa."
No, meidän työpakassa jokainen maksaa kahvinsa itse. Mikään ei ole ilmaista paitsi vesi ja vessassa käynti.
Tilasin pikkujouluihin esiintyjäksi Johanna Tukiaisen!
Meillä on taas tarvetta vähän uudelleenorganisoinnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, meidän työpakassa jokainen maksaa kahvinsa itse. Mikään ei ole ilmaista paitsi vesi ja vessassa käynti.
Niin minunkin edellisessä suomalaisessa työpaikassa oli. Nykyinen tarjoaa sentään kahvit ja kivennäisvedet.
Ensi viikolla aloitetaan kiertävä esimiestoiminta, jossa jokainen on vuorollaan esimies viikon.
Mää söin justiinsa valkosipulia pizzan kanssa
"Ensi lauantaina firma järjestää virkistyspäivän Kihniön luonnonmaisemissa"
Lakot on perseestä, mä olen täällä tekemässä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kenen nämä kopiokoneelle jääneet p***unkuvakopiot on?
Tuo voisi parantaa sitä :)
Ja ensi viikolla tänne tulee sitten tutustumiskäynnille konsultti, jonka olemme palkanneet tehostamaan työpaikan toimintaa.
Toimipisteemme muuttaa ensi viikolla toiselle puolelle kaupunkia!
Kuka ottaa kopin (tästä jo etukäteen tuhoontuomitusta "kehittämisideasta")?
Ensi kesänä lomat alkaa jo toukokuussa. Laitan tästä listan ilmoitustaululle mihin voitte merkata omat lomanne, huomioikaa, että kahta enempää ei saa olla samaan aikaan lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Säästösyistä pikkujoulut on peruttu.
Mitkä pikkujoulut? :D
Tuli tällainen tilaus, jossa on 30 sivua erikoisvaatimuksia ja deadline ensi viikolla, mut kyllähän me tää tehdään, kun vaan puristetaan.
"Ihania uutisia! Mä oon raskaana!" Tämä kun vielä sellaisen suusta joka on työssä joka on hankala sijaistaa tai menee ikuisuus että opetetaan siihen uusi tyyppi tai sitten tän tyypin työt jyvitetään muille. Tämän vielä kruunaa jos ilmoittaa samalla että tulee töhin sitten kotihoidon vapaiden jälkeen.