Lue keskustelun säännöt.
Kummat ihan oikeasti pitää paremmin, hahtuvahousut vai teolliset villikset?
18.07.2008 |
Onko jollakin käyttökokemuksia molemmista? Mitä tykkäät? Tässä pähkäilen vaippapohdintoja omaa käyttöäni varten. Kiitos, jos kerrot kokemuksistasi!
Kommentit (2)
Siis joutuuko silloin vaihtamaan vaippaa tosi tosi usein, jotta ei vuoda läpi. Kestääkö esim. 4 tuntuia? Joutuuko lanoliinittamaan tosi usein ja paljon?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli mun vauvalla on sekä Ruskovillan villiksiä 3kpl ja yhdet kaksikertaisesta langasta itse kudotut ja yhdet yksinkertaisesta langasta itse kudotut villikset.
Ruoskovillan villikset tuntuu kaikkein mukavimmilta omaan käteen, mutta myös päästää kosteutta helpoiten. Ne kaksikertaiseta langasta kudotut on aika tönköt mutta pitävät.
Eniten yllätti se, että yksinkertaisesta langasta kudotut hahtuvapökät pitää ihan täydellisesti, vaikka ovat suunnilleen läpinäkyvät.
ELi jos kudot itse, niin kannattaa kutoa yksinkertaisesta langasta, ainakin kesäksi niitä pöksyjä.
Niin ja noi itse kudotut tuntuu mun mielestä lanoliininkin jälkeen vähän karvasilta, mutta vauva ei niihin mitenkään reagoi, niin käytän niitäkin.