Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sannin uusi biisi ”Kaunis koti” ulkona tänään klo 00.00

Vierailija
02.10.2018 |

Aiotteko kuunnella?

Sannin uusi biisi ”Kaunis koti” ulkona tänään klo 00.00

Vaihtoehdot

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä erobiisi? Jäi itselle epäselväksi, onko biisi sanomaltaan positiivinen vai negatiivinen.

Mun mielestä kertoo pariskunnasta, jotka olleet aikoinaan rakastuneita ja teheet kodista oman kodin tuntuisen. Vuosien saatossa huomaa, että rakkautta ei enää ole, mennään eri aikaa nukkumaan, katsotaan telkkaria yksin, ei sanota huomenta, ei läheisyyttä. Koti tuntuu kodilta, mutta ihmiset ja rakkaus puuttuu.

Vierailija
22/26 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä erobiisi? Jäi itselle epäselväksi, onko biisi sanomaltaan positiivinen vai negatiivinen.

Mun mielestä kertoo pariskunnasta, jotka olleet aikoinaan rakastuneita ja teheet kodista oman kodin tuntuisen. Vuosien saatossa huomaa, että rakkautta ei enää ole, mennään eri aikaa nukkumaan, katsotaan telkkaria yksin, ei sanota huomenta, ei läheisyyttä. Koti tuntuu kodilta, mutta ihmiset ja rakkaus puuttuu.

Jenni Vartiainen toi tämän sanoman esille paljon räväkämmin ja uskottavammin biisissään Monologi. Jokaiselle jotain, mulle Jenni, teille Sanni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen toi tämän sanoman esille paljon räväkämmin ja uskottavammin biisissään Monologi. Jokaiselle jotain, mulle Jenni, teille Sanni.

Mun mielestä Monologi taas todella tylsä. Mut onneksi meille kaikille on jotakin.

Vierailija
24/26 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Monologi taas todella tylsä. Mut onneksi meille kaikille on jotakin.

Olet sentään kuunnellut Jenninkin biisin, propsit siitä :) Ja kiitos että kritisoit asiallisella mielipiteellä, toisin kuin muut Jennivihaajat tällä palstalla. 

P.S. Tykkään useista Sanninkin kappaleista mutta tämä uusin ei iske yhtään. Varmasti tulee silti kaikkien listojen kärkeen kuukausiksi.

Vierailija
25/26 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se oli uusi biisi? Luulin kuulleeni sen ennenkin, kun autossa satuin pätkän kuulemaan.

Mitäänsanomaton. Mikä junasohva?

Vierailija
26/26 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se oli uusi biisi? Luulin kuulleeni sen ennenkin, kun autossa satuin pätkän kuulemaan.

Mitäänsanomaton. Mikä junasohva?

Kulmasohva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän