Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estätte miestänne tapaamasta muita naisia?

Vierailija
02.10.2018 |

Mies seiraa muita naisia instagramissa ja tapailee kaupungilla. Esim bussissa, kirjastossa jaupassa jne jne jne. Haluan pitää miehen kokonaan itselläni.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolet maapallon ihmisistä lienee naisia (muunsukupuolisten ja miesten osuus, hmm?)? Kun fakta on tämä, en estä miestäni.

Vierailija
2/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, pystytkö estämään koiraa nostamasta koipea tolpan kohdalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlitsemalla kellariin ja piiskaamalla pahan ulos. Deus Vult!

Vierailija
4/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis ootte parisuhteessa ja se seilaa pitkin kaupunkia muiden naisten kanssa? Ja tekee mitä?

Ja kohta tietysti kerrot kuinka ahdistaa kun se on bussikuski ja sen kyydissä on joka päivä laumoittain naikkosia...

Vierailija
5/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Hauska provo. Metsästäjä-ap.

Minun mieheni työskentelee naisten kanssa (hoitoala). Kuulemma raukalla alkaa hajota pää yli 10 vuoden kanssakäymisen seurauksena. En ihmettele sinänsä. :D

Vierailija
6/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina kaksi palkattua vartijaa. Naiset ovat rumia, 140-kiloisia ja koulutettuja tehtävään. Lisäksi miehellä on tunnistesiru niskassa. Vartiointihenkilöstö vaihtuu usein, joten mies ei pysty lahjontaan, kunhan maksan hyvin.

Vierailija
7/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kieltänyt miestäni menemästä uimahalliin uimaan. Siellä on paljon niitä naisia esittelemässä itseään bikineissä ja tiukoissa uimapuvuissa.

Vierailija
8/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eristätte miehenne muusta maailmasta - olisi ollut parempi otsikko 😅

Vierailija
9/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kieltänyt miestäni menemästä uimahalliin uimaan. Siellä on paljon niitä naisia esittelemässä itseään bikineissä ja tiukoissa uimapuvuissa.

Kunpa tämä olisikin vitsi. Naiser todellakin esittelevät itseään uimahallissa.

Vierailija
10/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Menköön naisiin jos on mennäkseen.

Vierailija
11/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sen niin tyytyväisenä, ettei haittaa vaikka välillä joudunkin päästämään ulos

Vierailija
12/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kattelet  ja tapailet vain minua tai alavetää.

Vierailija
13/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksentelen sen perässä kaupungilla sähkökärpäslätkän kanssa. Jos se vilkaiseekin naiseen päin, käyn lätäsemässä vosua sillä sähkökärpäslätkällä. Meillä on terve, luottamukseen perustuva parisuhde.

Vierailija
14/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunpa tämä olisikin vitsi. Naiser todellakin esittelevät itseään uimahallissa.

Voisitko antaa tästä esimerkkejä? Itse kävin Helsingissä asuessani paljon eri uimahalleissa, nyt maalla asuessani paikallisessa hallissa, eikä ole vielä esittelyä tullut vastaan. Tai sitten en ole ymmärtänyt tulkita normaalia uimapuvussa liikkumista sellaiseksi.

Mun yksi kaveri kerran näki kyllä Mäkelänrinteen uimahallissa, kun nyt jo edesmennyt Tony Halme esitteli itseään altaan reunalla (venytteli ja pullisteli lihaksiaan), mutta vastaavaan käytökseen en ole muuten törmännyt miesten tai naisten osalta.

Vierailija
15/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En estä. Kannustan!

Mies hoitakoon vanhempainvartit ja käykööt kaupassakin aina edelläni kassalle. Naismaailma on helpompi kun käyttää miestä puskurina!

Häntä nolottaa naisten puolesta jotka vaikuttavat ihastuneilta. Lopulta tullaan aina kysymykseen: Minkälainen nainen alkaa varattua miestä yrittämään? Vastaus on: Ei miehen moraalikäsityksiin sopiva.

Vierailija
16/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomateriaalia. Katseleeko äitisi miestäsi? Entäs sisko? Entä jos tyttärenne katselee? Olisiko parempi vaan katkaista mieheltä jalat ja lukita kellariin?

Vierailija
17/17 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähdemme johonkin, laitan mieheni päähän mustan kangaspussin ja talutan häntä kun kävelemme. Niin helppoa! Ja olen itse tarkastanut, ettei tuosta pussista näe läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä