Uusi mies ja instagram
Oletteko törmänneet samaan ilmiöön kuin minä, että muutaman kuukauden tapailun jälkeen uusi mies alkaa seurailemaan ja tykkäilemään instagramissa jostain mallinaisten kuvista, vaikka ei ennen ole seuraillut ja tykkäillyt? (ei varsinaisesti mitään bikiniherutus kuvia, mutta sellaisia upeaksi meikattuja malleja ja joissakin kuvissa syvä kaula-aukko ja tissit vilkkuu jne)
Minulla nimittäi toistuu jo toiseen kertaan sama ilmiö. Ensimmäisen kerran exäni aloitti muutaman kuukauden jälkeen tämän mallinaisten seurailun ja tykkäilyn, vaikka elimme parasta alkuhuumaa ja suhde kestikin useamman vuoden. Tämä kyllä väheni tai jopa loppui kokonaan suhteen edetessä.
Tämän uuden miehen kohdalla sama juttu - ollaan tapailtu 4kk ja n. kuukausi sitten alkoi tämä seurailu ja tykkäily parin mallinaisen lähes jokaiseen kuvaan.
Mietin jo että onkohan kiinnostus minua kohtaan alkanut hiipumaan kun tälläisen alotti - mutta ei kyllä ole käyttäytymisen perusteella. Ehdottelee koko ajan tapaamisia ja käyttäytyy kuin ihastunut mies - soittelee joka päivä jos ei nähdä ja laittaa päivän mittaan viestiä.
Mistä tämä teidän mielestänne voisi johtua? Koittaako tehdä mustasukkaiseksi vai käykö kenties hormoonit kierroksilla kun elämme vielä alkuhuumaa? :D Vai onko mielestänne merkki kiinnostuksen hiipumisesta?
Kiitos asiallisista kommenteista !
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Joko TAAS?
Joo tiedän että miehistä ja instagramin herutusnaisista on käyty monta keskustelua jo, mutta onko kenenkään kohdalla tämä alkanut vasta jonkun aikaa tapailun alottamisen jälkeen? Ennen tapailun aloittamista mies ei seuraillut ja tykkäillyt tälläisistä profiileista ja kuvista.
Mistä tiedät, ettei hän seuraillut tai tykkäillyt aikaisemmin? Onhan hän hyvin voinut vähän siivota kulissejaan siinä vaiheessa, kun on treffiseuraa lähtenyt hakemaan.
Eikö sinulla ole muuta tekemistä? Jos sinua häiritsee, eroa ja kerro syy miehellesi syy, niin hän ei aiheuta seuraavaa turhaa ketjua.
Kannattaa alkaa suhteeseen some-vapaan miehen kanssa, niinei tuu vastaavia ongelmia.
Ei taas tämä aloitus. Oi luoja! Loppuuko miesvihaajalta aiheet??
Meinas lentää kännykkä seinään, kun luin ap:n. Onko tää nyt kerta 12 987 kun tää sama kommentti?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei hän seuraillut tai tykkäillyt aikaisemmin? Onhan hän hyvin voinut vähän siivota kulissejaan siinä vaiheessa, kun on treffiseuraa lähtenyt hakemaan.
No en tietysti tiedäkään, siinä tapauksessa on kyllä kunnon siivouksen tehnyt. Ihmetyttää vaan kun mistään tälläsestä ei ole viitteitä ennen ja kuukausi sitten kun alkoi, niin sen jälkeen tykkäilee järjestäen joka kuvasta.
En mutta olen törmännyt tähän ilmiöön, että tämä sama sikamies aloitus tulee joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
En mutta olen törmännyt tähän ilmiöön, että tämä sama sikamies aloitus tulee joka viikko.
No pahoittelut siitä, tämä eka postaus minulta aiheesta. Kunhan vaan halusin tietää, että onko muut törmänneet samaan, kun omaa mieltäni tämä askarruttaa.
Tuota tiiän et tää on provo, mut kommentoin silti vähän. Jos ap on oikeesti niin epävarma ettei kestä sitä,että mies tykkää kauniin naisen kuvasta, niin ap on se kenellä on ongelma. Ei miehellä. Mulla ei ole mitään hajua mistä kuvista somessa mun mies tykkää. Ei kiinnosta. Luotan mieheen. Mulla on hyvä itsetunto. Ei tarvitse kytätä toista ja rajoittaa tämän tekemisiä. Aloituksessa kirjoitit vielä, että HUI jossain kuvissa näkyy kaulaukkoa. Oi apua. Ihan kuin siinä olisi jotain tuhmaa ja paheellista, et näkyy vähän rintavakoa! Mikä puritanisti sä olet! Miten kestit sen, että kesällä miehen ympärillä oli naisia, joilla oli paljaat sääret? Kielsitkö katsomasta!
Heivaa tollanen mäkeen. Paremmaksi ei ainakaan muutu.
Vierailija kirjoitti:
Tuota tiiän et tää on provo, mut kommentoin silti vähän. Jos ap on oikeesti niin epävarma ettei kestä sitä,että mies tykkää kauniin naisen kuvasta, niin ap on se kenellä on ongelma. Ei miehellä. Mulla ei ole mitään hajua mistä kuvista somessa mun mies tykkää. Ei kiinnosta. Luotan mieheen. Mulla on hyvä itsetunto. Ei tarvitse kytätä toista ja rajoittaa tämän tekemisiä. Aloituksessa kirjoitit vielä, että HUI jossain kuvissa näkyy kaulaukkoa. Oi apua. Ihan kuin siinä olisi jotain tuhmaa ja paheellista, et näkyy vähän rintavakoa! Mikä puritanisti sä olet! Miten kestit sen, että kesällä miehen ympärillä oli naisia, joilla oli paljaat sääret? Kielsitkö katsomasta!
Et selkeästi löytänyt pointtiani - Ei minua haittaa vaikka katselisi muita naisia - ihmettelen vain että miksi se pitää tuoda esille noin päivittäin tykkäämällä, ihan kuin näyttääkseen minulle. Ei minua haittaisi yhtään vaikka hän tykkäilisi naispuolisten kavereidensa ja vaikka exiensäkin jokaisesta kuvasta. Olisi myös OK jos seuraisi ja tykkäisi esim naisurheilijoiden kuvista, koska niissä on jotain muutakin sisältöä, mutta tuollaiset mallinaiset, jotka on omasta mielestäni pelkkää täydelliseksi tällättyä ulkokuorta ihmetyttää. Ja sekin vielä ymmärtäisin jos jotain tiettyä naista olisi seurannut pidempään, esim exiensäkin aikana, mutta ei..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selkeästi löytänyt pointtiani - Ei minua haittaa vaikka katselisi muita naisia - ihmettelen vain että miksi se pitää tuoda esille noin päivittäin tykkäämällä, ihan kuin näyttääkseen minulle. Ei minua haittaisi yhtään vaikka hän tykkäilisi naispuolisten kavereidensa ja vaikka exiensäkin jokaisesta kuvasta. Olisi myös OK jos seuraisi ja tykkäisi esim naisurheilijoiden kuvista, koska niissä on jotain muutakin sisältöä, mutta tuollaiset mallinaiset, jotka on omasta mielestäni pelkkää täydelliseksi tällättyä ulkokuorta ihmetyttää. Ja sekin vielä ymmärtäisin jos jotain tiettyä naista olisi seurannut pidempään, esim exiensäkin aikana, mutta ei..
Poista mies somestasi ja elämästäsi niin ei pääse aiheuttamaan hämmennystä ja mielipahaa.
voi nyt jumalauta tätä instajankkaamista.
Miehiltä odotetaan sitoutumista, joten sosiaalisten paineiden alla hankitaan kumppani, vaikkei nykynaisiin ole oikeasti halua sitoutua. Insta tyydyttää sitoutumishaluttoman miehen haluja paneskella muita.
Joko TAAS?