Oletko arvannut et joku ihminen on nähnyt sinusta läpi?
Kommentit (8)
Ai niin kuin röntgenhoitaja tai lääkäri?
En ole arvannut, koska olen sen verran tuhti, niin tiedän, ettei minusta näy läpi yhtään mikään eikä kukaan, nippa nappa röntgenissä ehkä.
En ole edes tiennyt, että voi nähdä jostakusta läpi!
Ennestään 2 tuntematonta mielenaisaanhoitajaa tuli kotikäynnille tutusta laitoksesta ja sanoivat minulle, että kyllä ne tietävät että mä olen älykäs ja että saavat minut vielä. Jäi ihmetyttämään mitä tarkoittivat tuolla "Kyllä me saadaa sut vielä". Kyseisen paikan lääkäri ollut hyvin vihamielinen minua kohtaan aikaisemmin ja koittanut saada minu pakkohoitoon ilman mitään syytä.
Minä en oikeasti usko mihinkään höpöhöpöjuttuihin, mutta kun itse kokee niin pistää kyllä miettimään. Eräs puolituttu tuli kertomaan minulle asioita itsestäni, joita en ollut kertonut kenellekään. Ei ollut mitään mahdollisuutta että hän olisi saanut tietää ajatuksistani. Kysyin mistä tiedät, näetkö asioita niin hän sanoi että näkee ja tietää paljon muutakin. Nykyisin ajattelen, että joillakin ihmisillä saattaa olla jokin vaisto tai kyky ymmärtää asioita.
Mielisairaalassa töissä ollessani aika moni potilas väitti näkevänsä kaikenlaista. Yksi näki, että olen 5 lapsen äiti ja mieheni on kuollut. Olin 19v opiskelija, ei perhettä, eikä niitä 5 lasta ole vieläkään tullut, joten pieleen meni sekin läpinäkyminen.
Ei ole, vaikka tosi moni luulee näkevänsä ihmisten läpi jostain syystä.