Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tuijottelevat rumia naisia?

Vierailija
02.10.2018 |

Olen ihmetellyt asiaa teini-ikäisestä lähtien. Se on aina tuntunut äärimmäisen nöyryyttävältä ja melkein kuin kiusaamiselta. Eivät naiset kauniita naisia katsele juurikaan koskaan, sillä yleensä niitä kauniita tavallaan "pelätään". Sen sijaan me rumat olemme vapaata riistaa kiusaamiselle. :( En tiedä, miksi aiempi avaukseni aiheesta poistettiin.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kauniista ja keskiverron näköisistä kivaa tuntea omahyväisyyttä ja paremmuudentunnetta, kun katselette jotain pottunokkaista naisenkuvatusta, joka ei tule ikinä elämässään saamaan kumppania? Onko kivaa, kun teillä on kumppani, mutta sillä rumalla kalpeaihoisella, leveälantioisella ja maantietukkaisella sinkkuraasulla ei tule koskaan olemaan ketään, kun hän on liian ruma parisuhteeseen? Kiinnostaisi tietää, miltä niistä tuijottelijoista tuntuu.

T. Ap (ruma nainen)

Vierailija
2/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuijotus kiusallista? Minulle tuli mieleen, että jos ulkonäössä on parantamisen varaa, niin toinen nainen voi miettiä, ´mitä kannattaisi tehdä.`

Nimittäin jokainen voi tehdä jotakin ja olen sitä mieltä, ettei rumia ole. Osa on kauniita, suurin osa tavallisen näköisiä ja tavallisen näköisestä saa miellyttävän ja viehättävän, kun osaa korostaa oikeita asioita ja hiukset hoidettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet uuden aloituksen?

Vierailija
4/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä kauniista ja keskiverron näköisistä kivaa tuntea omahyväisyyttä ja paremmuudentunnetta, kun katselette jotain pottunokkaista naisenkuvatusta, joka ei tule ikinä elämässään saamaan kumppania? Onko kivaa, kun teillä on kumppani, mutta sillä rumalla kalpeaihoisella, leveälantioisella ja maantietukkaisella sinkkuraasulla ei tule koskaan olemaan ketään, kun hän on liian ruma parisuhteeseen? Kiinnostaisi tietää, miltä niistä tuijottelijoista tuntuu.

T. Ap (ruma nainen)

Aloitapa vaikka hiuksista. Anna hyvän kampaajan ehdottaa sinulle malli ja väri.

Muille asiolle voi tehdä jotakin paitsi pottunokalle..mutta monella suomalaisella naisella on pottunokka. Ja ovat silti viehättäviä. Minä olen tyytyväinen ulkonäkööni, mutten silti tunne paremmuutta kehenkään toiseen verrattuna enkä myöskään alemmuutta, jos tapaan kauniimman naisen.

Mikä on ikäsi?

Vierailija
5/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ongelma on korviesi välissä, ap. Olen itse melko kaunis (ainakin toistaiseksi) ja tuijotan kyllä rumia ja kauniita naisia ihan tasapuolisesti, rumia ehkä hieman vähemmän, jotten tekisi toisen oloa ikäväksi jos hän katseeni huomaa. Tavallisia/taviksen näiköisiin naisiin en kiinnitä mitään huomiota. Jos joku on oikein kaunis on hänen kauneuttaan kiva ihailla ja ehkä miettiä mikä hänen olemuksessaan viehättää/voiko siitä ottaa mallia. Jos joku on todella poikkeavan ruma, on lähes mahdotonta olla uudestaan vilkaisematta. Vaatii melkein tahdonvoimaa olla tuijottamatta. Mutta en katso heitäkään kiusatakseni tai tuomitakseni vaan koska he pistävät joukosta silmään. Varsinkin jos rumuus johtuu pääosin todella suuresta ylipainosta on vaikea olla ihmettelemättä vaikka tiedänkin, että ylipainoon on monia syitä.

Vierailija
6/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on kuule siinä, että ne vähemmän viehättävät naiset kuvittelee koko ajan, että kauniimmat naiset katselee heitä negatiivisella tavalla, vaikka kauniimpia ei voisi vähempää kiinnostaa. Harhaluulossa on nimittäin paha elää, tosin huomionhakuisuutta sekin.

Vierailija
7/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverilla on pömppömaha mutta minäkään en kiinnitä siihen huomiota, itsepä sen kantaa ja sitä toitottaa. Hän korostaa sitä kuitenkin tiukin vaattein, ja aina kun joku vilkaiseekaan hänen mahaansa päin niin vetää sitä sisään, tuhahtaa ja aloittaa jälkeenpäin minulle ja muille kaverille kamalat paasaamiset että tuokin katsoi pahasti hänen mahaansa ja tuoltakin tuli mun mahalle sellainen silmäys että pahalta tuntuu, ja että tuo pitää minua isomahaisena ja läskinä.

Pelkkää huomionhakemista tuokin. Mahansa pitää väkisin vetää mukaan keskusteluun noin 2-3 kertaa, aina kun tapaamme.

Vierailija
8/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap (ruma nainen)

Aloitapa vaikka hiuksista. Anna hyvän kampaajan ehdottaa sinulle malli ja väri.

Muille asiolle voi tehdä jotakin paitsi pottunokalle..mutta monella suomalaisella naisella on pottunokka. Ja ovat silti viehättäviä. Minä olen tyytyväinen ulkonäkööni, mutten silti tunne paremmuutta kehenkään toiseen verrattuna enkä myöskään alemmuutta, jos tapaan kauniimman naisen.

Mikä on ikäsi?

Pottunokankin voi kaventaa käyttämällä kahta eri sävyistä meikkivoidetta.

Vierailija
9/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tavannu lepsoja ja ehkä ne tyksii susta.

Vierailija
10/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Vierailija
11/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Ei oo uskon asia. Mua ainakin tuijotettiin työpaikalla naisten puolesta niin että kiusaannuin. Kunnes työpaikan pikkujouluissa selvis että nää haluu vähän enemmänkin kun tuijotella. En ole mielestäni ruma mutta poikkeavan näköinen ja luulin tuijottelun johtuvan siitä. Yksi näistä "tuijottelijoista" on nykyään mun avovaimo. ♥️

Vierailija
12/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin mahtaako tuo reppana harakka koskaan löytää itselleen miestä. Miehet kuitenkin tekevät elämästä elämisen arvoisen.

Vierailija
13/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset? Tyhmä kysymys. Vika on sun korvien välissä. Murto osa ihmisistä on röyhkeitä jotka arvostelee ja tuijottaa toista ihmistä kun esinettä. Näitä on miehissä yhtä lailla kun naisissa. Ja näitä äänekkäitä arvostelijoita on tämäkin palsta täynnä vaikka tosielämässä ovat pieni murto osa. Älä välitä ja tuijota takasin. Mä oon ruma nainen enkä ole huomannut että erityisesti naiset tuijottais. Ja hymy ja ystävällinen asenne tekee "rumastakin" viehättävän.

Vierailija
14/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin mahtaako tuo reppana harakka koskaan löytää itselleen miestä. Miehet kuitenkin tekevät elämästä elämisen arvoisen.

Mun elämästä nainen teki mahtavan, elämisen arvoinen se oli jo ennen sitä. ♥️

Kaikki ei oo heteroita vaikka tällä palstalla kovaääniset heterot huuteleekin. Sinäänsä ymmärrettävää, ollaanhan me vauvapalstalla eli vanhempien demipalstalla. 😂

Vierailija
15/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun sä puhut kauniisti, huomaa että sä taidat olla oikein " tyytyväinen" elämääsi.

Vierailija
16/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on kuule siinä, että ne vähemmän viehättävät naiset kuvittelee koko ajan, että kauniimmat naiset katselee heitä negatiivisella tavalla, vaikka kauniimpia ei voisi vähempää kiinnostaa. Harhaluulossa on nimittäin paha elää, tosin huomionhakuisuutta sekin.

Se tänään mua katsellut ei edes ollut omasta mielestäni erityisen kaunis, vaan ihan tavallisen näköinen, silmälasipäinen. Ärsytti kyllä se, että se vain jatkoi katseluaan, vaikka yritin viestittää, että mua ei pidä/saa katsella. Hassua, että hänkin oli omasta mielestään niin paljon mua viehättävämpi, että kehtasikin katsella. :(

Sen olen itsekin huomannut, ettei oikeasti todella kauniit (esim. missi- tai mallitasoiset) yleensä vilkaise päinkään ja muutenkaan heissä on harvemmin omahyväisyyttä jne. ilkeitä ominaisuuksia tai tuijottelun tarvetta samalla tavalla. Enemmänkin he välttelevät liiallista huomiota itsekin. Ilmeisesti ns. oikeasti kauniilla on niin hyvä itsetunto ja saavat huomiota miehiltä, etteivät edes vaivaudu kiusaamaan joitain kaltaisiani rumiluksia.

T. Ap

Vierailija
17/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuudesta en tiedä, mutta saatan tuijottaa jotain ihmistä pidempään, jos koen, että hänessä on jotain samaistuttavaa tai hän muistuttaa jotakuta tuttuani. Tai vaikka siksi, että ihmisessä vaan on jotain sanoinkuvaamatonta karismaa.

Vierailija
18/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen = sinua päin katsominen??? Mahtaa olla vaikea elämä...

Vierailija
19/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet niistä taviksen näköisistä ovat ehkä ponnistaneet ns. "normaalien kategoriaan" ihan samanlaisten tunteiden kautta kuin mitä itse koet, siksi samaistuvat suhun ja katsovat pidempään.

Vierailija
20/37 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuijotus kiusallista? Minulle tuli mieleen, että jos ulkonäössä on parantamisen varaa, niin toinen nainen voi miettiä, ´mitä kannattaisi tehdä.`

Nimittäin jokainen voi tehdä jotakin ja olen sitä mieltä, ettei rumia ole. Osa on kauniita, suurin osa tavallisen näköisiä ja tavallisen näköisestä saa miellyttävän ja viehättävän, kun osaa korostaa oikeita asioita ja hiukset hoidettu.

Miksi toisen ihmisen ulkonäön miettiminen ja muutosten miettiminen on niin tärkeää erityisesti kun kyse tuntemattomasta ihmisestä? Jokainen oikeustoimikelpoinen aikuinen saa näyttää siltä, miltä näyttää. Mielestäni rumuutta pahempi asia on hajusteiden voimallinen käyttö. Itse joudun väistelemään näitä Arielilla vaatteensa peseviä ihmisiä hajun vuoksi. Ketään en tuijottele mutta haisijoista haluan pysyä mahdollisimman kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan