Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa (raskaana)

Vierailija
02.10.2018 |

Joka en ole kiinnostunut kenenkään raskausvatsoista, raskausvaivoista ym. En ole myöskään kiinnostunut kuvailemaan omaa vatsaani kenenkään muun nähtäväksi.

Olen odottajien ryhmässä, jossa ollut ihan mielenkiintoisiakin keskusteluja mutta suurin osa on vauvakuvien postaamista ja niiden ihastelua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
2/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin muutama vuosi sitten raskaana, ihan samat tuntemukset. Lisänä vielä se, etten sietänyt mahaani koskemista muilta kuin mieheltäni. Tästä nousikin kamala älämölö, että miksei saa koskea, kyllä heidänkin raskausmahojaan on saanut koskea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olet raskausryhmässä jos ei kiinnosta? Taitaa siis kuitenkin kiinnostaa

Vierailija
4/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin nopeasti erään blogin lukemiseen,kun heti testin näyttäessä plussaa alkoi selkäkivut,koska vauva teki itselleen"tilaa". Siitä lähtien onkin ollut saikulla....pelkkää valitusta varmaan maaliskuuhun saakka. No ei kiitos.

Vierailija
5/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskausryhmässä jotta voin keskustella esim. miehen suhtautumisesta raskauteen tai kelan päätöksistä tai mitkä ovat hyvät rattaat.

Mutta toisten mahat ja navat ei kiinnosta, eikä eritteiden väri ja paksuus, eikä muiden seksielämä raskauden aikana.

Mietin että kuinka monia odottavia äitejä nämä sitten kiinnostaa. - ap

Vierailija
6/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä lapsia hankkia jos ei kestä tommosii asioita :D yhyyy olen niin herkkä en kestä toisten mahoja omaani vaan

Vierailija
7/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Tunnistan omalta kohdalta. En viihtynyt mammakahvilassakaan, koska kakka ja unenpuute olivat siellä ainoa puheenaihe. 

Onnea ja iloa odotukseen! :) raskauksia, äitejä, isiä, synnytyksiä ja lapsia on erilaisia. Mene sinä omaa tietäsi. 

Vierailija
8/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet

Vierailija
9/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minua tosin kaikista vähiten kiinnostaa jotkut raskaus-ryhmät.

Aina olen jotenkin kavahtanut kaikkea ihme raskauteen liittyvää hössöttelyä ja höpsöttelyä. Osaan kyllä etsiä tietoa ilman ryhmiäkin ja tiedän mitkä rattaat ovat hyvät.

Enkä muuten tykkää yhtään että kukaan koskee vatsaani. :D

Vierailija
10/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liityin esikoista odottaessa johonkin ryhmiin ihan vain koska olin niin innoissani ja toivoin, että saisin "varaslähdön" mammailuun, kavereita ryhmistä jne. Mutta ei ne olleet minua varten, vatsaturvotuksista kuvia rv 6 alkaen ja vaivojavaivojavaivojavaan... ja ehkä raskainta niissä on se kun kaikilla se odotus ei päätykään hyvin. :( livemammat on parempaa seuraa, omalla tavalla alat valmistautua pieneen, onnea tulevaan! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi