Miehen säikäytyspila yöllä ja kommentti "It was only a joke" suuttuisitteko?
Mies oli kavereidensa kanssa viihteellä ja tuli yöllä kotiin. Minä olin umpiunessa. Miehellä oli päässä pipo jossa silmänreiät. Tuli sängyn viereen huutaen sellaista mylvintää ja kiskaisi peiton pois päältä. Meinasin saada suunnilleen sydänkohtauksen koska olen aikaisemmin joutunut sek**aalisen hy**ksikäytön uhriksi. Mies kyllä tiesi tämän. Aloin itkeä säikähdyksestä ja mies otti pipon päästään ja sanoi "it was only a joke" En tiedä millä tavalla ymmärtää sanan joke suomennoksen mutta mitään vitsikästä siinä ei ollut. Suuttuisitteko tästä vai olenko tiukkapipo?
Kommentit (58)
Saattaisin kyllä hetkellisesti suutahtaa jos kovasti säikähdän.
Mä olisin lyönyt tai potkaissut sinne herkkään kohtaan. Ja se reaktio tulee selkäytimestä.
En nyt ihan ymmärrä että miten säikähtäminen ja aikaisempi seksuaalinen häirintä liittyvät yhteen?
Kaikenlainen seksuaalinen häirintä on totta kai väärin, mutta alkoiko se häirintä tosiaan niin että pipopäinen mies hyökkäsi kimppuusi mylvien kun olit nukkumassa?
Mies oli kännissä tyhmä kun säikäytti mutta et voi hänen harteilleen kaataa menneisyytesi mörköjä.
Minä säikyn yöllä muutenkin niin paljon että ensimmäinen reaktio olisi mennä päälle. Koiratkin voisi säikähtää sen verran jos noin herätetään että tiedä vaikka nekin menis päälle. Vaikka tosin juuri niiden vuoksi minua ei voi sänkyyni yllättää...
Univammaisena tosin kerta noin niin seuraavaa ei tulisi... Se ois siinä koko suhde. Nukun vähän enkä edes joka yö joten tuosta olis suhde ohi.
Onko tuo kulkusten kannatin todellakin päässyt jo aikuisten kirjoihin? Täysjärkinen aikuinen ei tee tuollaisia piloja edes pienessä sievässä. Ja kulttuuritausta oli?
Otan elämääni ihmisiä jotka vievät minua kohti turvallista omaa elämää. Draamaa, voimataisteluita, turvattomuutta tai väkivaltaa en hyväksy enää keneltäkään jonka olen lähelleni ottanut.
Tuollainen käytös on vastoin kaikkea mihin pyrin. Se on juuri sitä mistä aktiivisesti pyrin pois. Se ei ole huumoria eikä mitään mitä ymmärtäisin. Hän toivottavasti löytää vielä sellaisen joka ymmärtää tai hyväksyy toimintansa. Minä se en ole.
Ei varoituksia, erilleenmuutto ja toipuminen.
Vierailija kirjoitti:
Miten mies reagoi, kun huomasi sinun todella säikähtäneen?
Ehkä vielä hivenen voin käsittää, että hiprakkaisessa mielessä tulee joku typerä spontaani pilailuidea, eikä ehdi sitä sen pidemmälle miettiä, mutta olisin todella huolissani jos mies ei säikähdyksesi tajuttuaan olisi pahoillaan, pyytelisi anteeksi ja lohduttaisi parhaansa mukaan.
Jaa. Nuorempana tuli monesti tultua kotiin omista riennoista miehen jo nukkuessa, vaan eipä koskaan käynyt mielessä alkaa kiusaamaan jollain sairailla piloilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos tilanne olisi se, että nainen tulisi pikkukaasuissa baarin jälkeen imuttelemaan nukkuvan miehen munaa vaikka miestä olisi exä aiemmin painostanut seksiin niin mies olisi vain tiukkapipo jos heittäisi *mmän tavaroineen ulos tuon jälkeen.
Siis tämä on sinun mielipiteesi? Selvä, sinulla on oikeus mielipiteeseesi mutta liittyykö se keskustelunaiheeseen? Avaa oma keskustelu jos tahdot siitä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa taas.. pienestä läpästä menee ämmältä huuli mutrulle ja lusikallinen hiekkaa pikkareihin. Opettele nauramaan.
Ja itse nauraa hekottaisit, jos sinut revittäisiin keskellä yötä hereille huutaen, että nyt äkkiä ulos, talo on tulessa. Kun on päästy ulos asti hädissään, niim räkänauru, että ei vaiskaan?
Tai jos vaikka vaimo syöttää sinulle tujut laksatiivit aamupalan mukana juuri ennen tärkeää tapaamista (työhaastattelu, palaveri tms.) ihan vaan hassunhauskana jekkuna? Vieläkö naurattaisi?
Aloittaja voisi tehdä tälle miehelleen sellaisen hauskan jekun, että laittaa nyt viestin "tää homma ei toimi, me erotaan nyt".
Ja sen jälkeen alkaa elää sinkkuna, löytäen joku päivä aidosti aikuisen miehen.
Ihmettelen aina, eivätkö nämä säikäyttelijät oikeasti tajua, miten vaarallista koko touhu on? Ei siis vain säikäytetyn kohtausvaaran takia vaan ihan jo senkin, että osa ihmisistä reagoi yllättäviin tilanteisiin automaattisesti väkivallalla.
Esimerkkinä yksi oma kauhukuvani on joutua jonkun "piilokamera"-jutun kohteeksi - ensireaktioni kun voi tunnetusti olla vetää yllättävästi iholle tulevaa "hyökkääjää" pataan mahdollisimman rajusti ennen kuin järki ehtii mukaan hillitsemään. Eikä minulla ole siis mitään traumataustaakaan, kunhan on luonnollinen taistele tai pakene -reaktio yliviritettynä taisteluun tai jotain, en tietoisesti tahdo tehdä kenellekään mitään pahaa ja yritän siksi kaikin tavoin välttää tällaisia tilanteita.
Olen siitä huolimatta tehnyt asioita joita häpeän suuresti olipa kyseessä miten refleksi hyvänsä, mm. lyönyt viatonta kaveriani suoraan päin pläsiä, kun toinen "kaverini" tönäisi minut varoittamatta häntä päin. Ei siis tarvitse muuta kuin hypätä yllättävästi päälleni ja tilanne on jo kaikille vaarallinen. Puolisoni ja perheeni tietävät asian hyvin, eikä kenellekään tulisi varmaan mieleenkään tarttua minuun yllättävästi kuin nukun!
Tahattomasti vaarallinen mies kirjoitti:
Ihmettelen aina, eivätkö nämä säikäyttelijät oikeasti tajua, miten vaarallista koko touhu on? Ei siis vain säikäytetyn kohtausvaaran takia vaan ihan jo senkin, että osa ihmisistä reagoi yllättäviin tilanteisiin automaattisesti väkivallalla.
Esimerkkinä yksi oma kauhukuvani on joutua jonkun "piilokamera"-jutun kohteeksi - ensireaktioni kun voi tunnetusti olla vetää yllättävästi iholle tulevaa "hyökkääjää" pataan mahdollisimman rajusti ennen kuin järki ehtii mukaan hillitsemään. Eikä minulla ole siis mitään traumataustaakaan, kunhan on luonnollinen taistele tai pakene -reaktio yliviritettynä taisteluun tai jotain, en tietoisesti tahdo tehdä kenellekään mitään pahaa ja yritän siksi kaikin tavoin välttää tällaisia tilanteita.
Olen siitä huolimatta tehnyt asioita joita häpeän suuresti olipa kyseessä miten refleksi hyvänsä, mm. lyönyt viatonta kaveriani suoraan päin pläsiä, kun toinen "kaverini" tönäisi minut varoittamatta häntä päin. Ei siis tarvitse muuta kuin hypätä yllättävästi päälleni ja tilanne on jo kaikille vaarallinen. Puolisoni ja perheeni tietävät asian hyvin, eikä kenellekään tulisi varmaan mieleenkään tarttua minuun yllättävästi kuin nukun!
Sepä se, ihmiset kun reagoi eri tavon pelästyessään.
Kaikkein pahin on tämä:
On siis "hissipränkki", jossa kummitukseksi puettu lapsi säikäyttää hississä matkustavia ihmisiä. Onneksi ei tuohon sattunut sellaisia, jotka säikähtäessään hyökkäävät ja lyövät.
Tai ettei kukaan pilan uhreiksi joutuneista (ilmeisesti) kärsinyt sydänvaivoista.
On nimittäin tuossa kaikki ainekset todella dramaattiseen loppuun, ihan "hassunhauskan" pilan takia.
Mä en käsitä millaisia pellejä naiset kelpuuttaa miehikseen. En ikinä huolisi tollasta.
Nauraisin ja kostaisin, vasta kuukausien päästä. Meillä oli samantapainen tilanne viikonloppuna mökillä. Huusin ja heitin vaistomaisesti miestä naamaan p*ssaämpärillä ja valmistauduin monottamaan, ennenkuin tajusin kuka on.
Tahattomasti vaarallinen mies kirjoitti:
Itse olen myös läimäissyt nyrkillä kaveria naamaan, kun tuli takaapäin kylkiä "kutittelemaan". No eipä enää yllättänyt mua...
Provo tai ei mutta kyllä tuollaisia idiootteja on olemassa. Sinuna jättäisin. Tietää mitä olet kokenut ja tekee tuollaista? Ei välitö kyllä tipan vertaa susta kerta on tuollainen pelle
Aika sadisti. Tuosta se vaan pahenee. Seuraavaksi alkaa väkivalta. Parempi olisi lähteä mahdollisimman kauas tuollaisesta "pilailijasta".