Mikä on tärkein syy siihen, että asut juuri sillä paikkakunnalla kun asut?
Kommentit (39)
Mies.
Sinkkuna olisin ihan muualla.
Oma ja miehen työpaikka. Muutenkin tykkään Vantaasta. Sopivasti maaseutua ja kaupunkia sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mies.
Mistä syystä haluaisit olla mieluummin muualla?
Loistavan työpaikan takia tänne muutin, ja olen kotiutunut.
Työ. Muuttaisin heti pois jos alan töitä löytyisi muualta. Onneksi kuitenkin täällä Helsingissä on myös paljon kiinnostavia tapahtumia ja jonkun verran tuttuja, jotka tekevät asumisesta ihan ookoota.
En asu Suomessa. Lähdin miehen ja hänen työnsä perässä. En ole katunut enkä palaa Suomeen.
On kotikaupunki
Työpaikka
Perhe asuu täällä
Kiva koti hyvällä paikalla
Tykkään asua täällä.
Miehen ja lapsen vuoksi täällä olen vaikka tämä on myös lapsuuteni kotipaikka. Jos ihan itsekkäästi voisin valita, muuttaisin pois pääkaupunkiseudulta. Keski-Suomeen, Jyväskylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies.
Mistä syystä haluaisit olla mieluummin muualla?
Väsynyt Helsinkiin. Blääh.
Enkä ole se Soul-hörhö.
Mies täälläkin. Jos en olisi mennyt naimisiin, asuisin yhä 1 km:n päässä työpaikastani.
Isovanhempani muuttivat työn perässä tänne 1940-luvun lopulla. Heidän lapsensa (3 kpl) asuvat täällä edelleen ja heidän lapsistaan (8 kpl) kuusi asuu täällä perheineen. Ilmeisesti hyvä paikka asua. Lapseni ovat koulussaan kolmatta sukupolvea samaa sukua.
Miehen kanssa kierrettiin pk-seutua ympäriinsä, kun etsittiin ekaa yhteistä pesää. Espoosta löytyi asunto, joka tosi nopeasti tuntui kodilta. Rakastetaan merta. Siisti, turvallinen kaupunki. Ok palvelut,,eteenkin lasten koulujen näkökulmasta monenlaista tarjolla. Luonto. Kulttuuri.
Tämä oli kivoin mihin mulla oli varaa.
Inhoan tätä aluetta, mutta ei voi mitään.
Enkä tietenkään tänne muuttaessani tiennyt, millainen slummi tämä on. Kaikki kehuivat, mutta jotenkin suomalaisten ihon ja tukan väri on ihmeellisesti tummunut muutamassa vuodessa.
Kohtuuhintainen talo pienillä asumiskuluilla alle 30min työmatkalla.
Tässä on lähellä ne ihmiset joista välitän. Nyt myös lapsen koulu ja kaverit niin ei olla lähdössä minnekään.