Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Vierailija kirjoitti:
Ja Iltalehden mukaan aika pinnallisia oli nuo Jennyn kommentit siitä miten Leolla on paljon asioita kokematta:
"Jenny kertoo, että hän ei oikeastaan edes harkinnut Leon valitsemista enää loppuvaiheessa.
– Meillä oli kyllä mieletön kemia, mutta nopeasti kävi ilmi, ettei hän sittenkään ole vielä valmis vakavaan suhteeseen. Leo oli treffeillämme esimerkiksi ensimmäistä kertaa veneellä ja ensimmäistä kertaa snorklaamassa, aika paljon tuli ensimmäisiä kertoja. Tuli sellainen olo, että hänellä on vielä hirveästi asioita kokematta."Veneily ja snorklaus?????
Mä oon 37-vuotias äiti-ihminen enkä oo koskaan snorklannu tai veneillyt soutuvenettä kummemmalla. Jaiks...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Iltalehden mukaan aika pinnallisia oli nuo Jennyn kommentit siitä miten Leolla on paljon asioita kokematta:
"Jenny kertoo, että hän ei oikeastaan edes harkinnut Leon valitsemista enää loppuvaiheessa.
– Meillä oli kyllä mieletön kemia, mutta nopeasti kävi ilmi, ettei hän sittenkään ole vielä valmis vakavaan suhteeseen. Leo oli treffeillämme esimerkiksi ensimmäistä kertaa veneellä ja ensimmäistä kertaa snorklaamassa, aika paljon tuli ensimmäisiä kertoja. Tuli sellainen olo, että hänellä on vielä hirveästi asioita kokematta."Veneily ja snorklaus?????
Mä oon 37-vuotias äiti-ihminen enkä oo koskaan snorklannu tai veneillyt soutuvenettä kummemmalla. Jaiks...
Minä olen sinua vuoden vanhempi enkä minäkään ole noita tehnyt. Kyllähän tässä tuntee itsensä nuoreksi 😂
Jenny oli aivan ihastuksissaan 24h treffien jälkeen ja myöhemmin kertoi käyneensä naku-uinnilla Joonan kanssa. Hmm.
Ahahaa kyllä Ylilaudalta löytyy taas parhaat keskustelut aiheesta 🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko joku lukenut tuon karjalaislehden haastattelun Joonasta? Ois kiva kuulla mitä siinä kerrottiin. Koko artikkelia ei pysty lukemaan ilmaiseksi.
Yritän kopioida paloissa, jos se onnistuisi, kerralla liian pitkä.
1.
- Ei ole ollut vaikeaa salailla voittoa, kun ei kukaan kaveri uskonut, että pääsisin niin pitkälle, joensuulainen Joona Manninen, 27, naurahtaa.
- Se jäi valitettavasti lomaromanssiksi. Tapasimme vielä kuvausten jälkeenkin, mutta totesimme sitten, ettei se kantanut pidemmälle, Manninen kertoo.
Kaiken kaikkiaan Manniselle jäi ohjelman teosta silti hyvät tuntemukset, eikä mukaan lähteminen missään nimessä kaduta.
- Olihan se niin spesiaalijuttu, nautin siellä joka päivästä. Meillä oli hauskaa myös jätkäporukalla siellä huvilalla, ja muutamien kanssa olen pitänyt yhteyttä kuvausten jälkeenkin.
2.
Kolmea viikkoa Turkissa kestäneiden kuvausten aikana Manninen viettikin paljon enemmän aikaa muiden poikamiesten kanssa kuin itse Jennyn. Mies ihmettelee vielä jälkikäteen sitä, kuinka kaikki kilpailijat tulivatkin niin hyvin keskenään juttuun. Aikaisemmin televisiossa nähdyillä kausilla, missä joukko naisia on deittaillut yhtä miestä, on nähty riitatilanteita ja draamaa.
- Meillä ei ollut missään vaiheessa mitään mustasukkaisuuttakaan.
Hyvät suhteet muihin kilpailijoihin aiheuttivat muun muassa sen, että Manninen lopulta jätti käyttämättä ohjelmassa hänelle tarjotun ässän, eli mustan ruusun. Se olisi tarkoittanut sitä, että olisi pitänyt varastaa jonkun toisen kanssakilpailijan treffit Jennyn kanssa.
- Se ei olisi tuntunut mukavalta toisen puolesta, joten jäi tekemättä.
Kuvauksissa mustan ruusun käteensä saatuaan poikamies ei edes heti tiennyt, oliko se hyvä vai huono asia.
- En ollut katsonut sarjan aiempia kausia, joten säännöt eivät olleet ihan selvillä.
Aivan liian korkeat kriteerit Jennylla. Kriteerilista on aivan liian pitkä tuon ikäiselle naiselle. Jostain pitää karsia, jos haluaa miehen. Jos ei oo valmis karsimaan yhtäkään kriteeriä listaltaan niin olkoon sinkku sitten.
3.
Manninen ei siis päätynyt sarjaan ohjelman fanina, vaan kaverinsa tyttöystävän houkuttelemana.
- Hän näytti minulle Jennyn kuvaa Instagramista, kysyi hakemuksen kysymykset ja lähetti sen puolestani.
Ei mennyt kuin muutama päivä ja tuotantoyhtiöltä tuli puhelu, lähtisikö Manninen mukaan.
Hän myöntää, että aluksi kameroiden edessä oleminen jännitti ja tuntui jäykältä, mutta niihin tottui nopeasti.
- Lähdin ohjelmaan vähän varauksella, mutta siellä olin ihan täysillä mukana.
Manninen vakuuttaa, että ohjelman teon aikana hän ehti tutustua Jennyynkin, vaikka aikaa tämän kanssa ei ylettömästi tarjolla ollutkaan.
- Aluksi jännitti, ja kun eihän siinä oikeasti olla kahden kesken. Kun alkujännityksestä pääsi yli, se muuttui luonnollisemmaksi. Ja ei minulla ollut mitään valittamista, älyttömän mukavaa ja hyvät puitteet deittailla, hän kehuu.
4.
Ohjelmaan osallistumisesta Manninen kertoo saaneensa pelkästään positiivista palautetta, mikä on jopa vähän yllättänyt hänet. Televisiossa näkyminen on taannut myös sen, että osa tunnistaa hänet kadulla.
- Varsinkin Helsingissä sen huomasi, että osa tunnistaa ja sitten alkaa supatus.
Entinen jääkiekkoilija tunnettiin Joensuussa aiemmin Jokipoikien pelaajana.
- Nyt on tämä skene vähän vaihtunut, mikä tuntuu oudolta. Minähän vain ajauduin tähän tilanteeseen. Ei silti kaduta yhtään.
Joona Manninen
Opiskelee tradenomiksi Karelia-ammattikorkeakoulussa.
Pelasi jääkiekkoa muun muassa Jokipoikien ja SaPKon riveissä sekä Yhdysvalloissa ja Unkarissa. Nykyään jääkiekko on hänelle harrastus.
Työllistää itsensä kesäisin toimimalla saunalauttayrittäjänä Joensuussa.
Elelee edelleen poikamiehenä.
Jenny on niin kaunis, fiksu, sosiaalisesti lahjakas ja kaikinpuolin upea nainen valmiina vakavaan suhteeseen ja sitoutumaan, hankkimaan lapsia. Sit nää jätkät... löytäisin paremmat ku menisin satunnaiseen baariin helsingissä ja ottaisin ensimmäiset 10 jotka tulee vastaan!! Jenni ois ansainnut niin paljon enemmän. Bacheloreille oli monia hyviä vaihtoehtoja, Jennille paljon huonommin (ihan määrällisestikin!). Olisin Jennynä tosi pettynyt tuotantoyhtiöön, etteivät edes yrittäneet. Kyllähän sen näki jo ensimmäisestä jaksosta ettei noi jätkät oo Jennyn tasolla. Mukavia miehiä (jotkut), mutta vaan hyvin erilaisia, tai ihan eri elämäntilanteessa kuin Jenny.
Ja niille jotka sanoo että Jennyllä on liian korkeat kriteerit; ei hänen tarvitse ottaa ketä tahansa puolisokseen jos ei miellytä häntä!! Hän voi olla sinkku jos haluu ja niin onkin mieluummin kuin ihmisen kanssa joka ei klikkaa. Ei Jennyn tarvitse tyytyä mihinkään, eikä ikä ole syy että pitäisi nyt tyytyä johonkin. Kyllä tosirakkauden voi löytää ihan minkä ikäinen. A HUOM JENNY ON VIELÄ SUHTEELLISEN NUORI. JA Kaunis. Hän kyllä löytää vielä rakkauden.
Harmillista, että täällä on paljon vahingoniloisia kommentteja aiheesta. Itse tykkäsin ohjelmasta kovasti. Tätä oli viihdyttävää seurata ja tässä oli naiskatsojalle paljon enemmän silmäniloa kuin esim. Bachelor-ohjelmassa, jota palstalla tunnutaan sietävän paljon paremmin. Olisin koko sydämestäni toivonut, että Jennyn ja Joonan homma olisi toiminut.
Onko Santulla vl-tausta? Ihmettelen, kun viina maistuu niin kovin...
Kyllä tuolla Jennyn instassa on taas minusta aivan syyttä Joonaa mollattu. Joku jopa väittää, että Joonan huumori on naisia alentavaa yms. Minusta on todella törkeätä tehdä tuollaisia johtopäätöksiä. Joona antoi itsestään hyvän ja fiksun kuvan ohjelmassa. En todellakaan koe häntä kuivaksi, vaan hyvin eläväiseksi tyypiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ja niille jotka sanoo että Jennyllä on liian korkeat kriteerit; ei hänen tarvitse ottaa ketä tahansa puolisokseen jos ei miellytä häntä!! Hän voi olla sinkku jos haluu ja niin onkin mieluummin kuin ihmisen kanssa joka ei klikkaa. Ei Jennyn tarvitse tyytyä mihinkään, eikä ikä ole syy että pitäisi nyt tyytyä johonkin. Kyllä tosirakkauden voi löytää ihan minkä ikäinen. A HUOM JENNY ON VIELÄ SUHTEELLISEN NUORI. JA Kaunis. Hän kyllä löytää vielä rakkauden.
Ei tietenkään tarvitse ottaa ketä tahansa, mutta kun hän ei tunnu haluavan minkäänlaista parisuhdetta. Ja jotenkin käänsi oman sitoutumispelkonsa miesten syyksi.
Kieltämättä kyllä ihmettelen ihmistä, joka muka tosissaan etsii suhdetta, mutta ahdistuu ajatuksesta, että oltaisiin yhdessä 24/7. Kimmon kohdalla pelästyi liian vakavaa suhtautumista, mutta Joonan kohdalla taas meni naama nurin päin, kun tämä ei kertonut erityisesti toivovan avioliittoa tai lapsia.
Oikeasti oli rivissä hyviä miehiä, mutta jätti viimeiseksi ne nuorimmat ja sitten itkee, kun ei olekaan mitään yhteistä. Hohhoijaa...
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin olen miettinyt kylläkin muista syistä. Tuo viinan maistuminen ei ole kyllä millään tavalla kytköksissä tuohon taustaan!!
taisi olla niin että kundit olivat Turkissa vain hengaamassa ja seikkailemassa. Ei heistä kukaan tainnut haluta lapsia kuten Jenny. Nuoret kollit sanoivat vain että ehkä joskus.
A. On totta, että olisin odottanut Jennylle jotekin erilaisia miehiä, vanhempia ja pätevämpiä. B. Jenny laukoi kuitenkin ikäviä asioita tilinteossa, ja vaikutti näin ikävältä ihmiseltä, mikä hankaloittanee pitkän suhteen luomista. C. Hän on mielestäni todella kaunis. - N 35v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäkin olen miettinyt kylläkin muista syistä. Tuo viinan maistuminen ei ole kyllä millään tavalla kytköksissä tuohon taustaan!!
Ajattelin vain, kun olen huomannut, että jotkut vl:t kun jättävät uskonsa, alkavat ryypätä vähän turhankin paljon... vl:t eivät käytä alkoholia, mut sit jos jättää sen uskon, ryyppääminen voi lähteä "käsistä", ns uutuuden viehätys.
Kauhean rumasti kirjoitatte Jennystä. Minusta hän on yhä ihana. Lokaa ansaitsee niskaansa mielestäni sarjan perusteella vain kännisimmu-Santtu.
Niin, pariutumisen kannalta ongelma nyt vaan on siinä, että Suomen väkiluku on niin pieni. 35-vuotiaana on todella vaikeaa enää löytää tasokasta miestä, joka olisi ekalla kierroksella.
Jennyn vaihtoehdot:
- hommata lapsi yksin ja etsiä sen JÄLKEEN unelmien mies
- alentaa tasovaatimuksia
- etsiä tasokas mies Suomen ulkopuolelta
- tyytyä lapsettomuuteen
Toivon Jennylle kaikkea hyvää.