Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
601/2208 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Jenny pettynyt Teron bb-menneisyyteen? 

Koska

A) ei ollut niin kiinnostunut Terosta että olisi häntä googlettanut

B) ei välittänyt koska kemiaa ei Teron kanssa ollut muutenkaan ja pudotus oli jo mielessä.

Vierailija
602/2208 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi palaa Jennyn olkapäät treffeillä, auts.. Eikö näillä ole aurinkorasvaa, kun kaikki ovat palaneet, kun vertaa Love Islandiin, siellä kaikki ovat vain ruskeita eikä kukaan ole palanut. 

Love Islandilla kaikilla on niin paljon itseruskettavaa tai solariumrusketus alla ettei punotus näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2208 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenny on 35 vuotta ja nyt pitäisi pitää kiirettä jos haluaa lapsia.

Jotenkin tuntuu että Jenny elää niin kuin elää 25v. nainen.

Meinaat että kahteen paritusohjelmaan osallistuminen ei ole kiireen pitämistä?

Ei taida Jennylle kelvata kukaan näistäkään ja syy on silloin täysin hänen, löytyiskö kenties vielä joku kolmas formaatti, mihin hän voisi osallistua.

Jenni oli jenkeissä jossakin Bachelor-jutussa

Samaa Bachelor-formaattia se oli sekin.

Vierailija
604/2208 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota ettei tämä keskustelu koskaan nouse tuohon suosituimmat - kohtaan? Muiden ohjelmien keskustelut siellä keikkuvat jatkuvasti ja vaikka nytkin on tosi aktiivista niin ei silti ole tuolla suosituimmissa!

Oli se ainakin ensimmäisen jakson aikaan suosituimmissa, tokassa ei tullut siksi keskustelua kun siinä ei tapahtunut paljon mitään eikä Turkkiin olti vielä edes siirrytty. Nyt näyttää taas olleen

Vierailija
605/2208 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut koko ketjua, mutta onko kenenkään muun mielestä Leo vähän liikaa bachelor Juhan näköinen ja kuuloinen? Mietin vaan että näkeekö Jenny Leossa Juhan ja siksi kiinnostui ikäerosta huolimatta...?

Leosta tulee ainoastaan mieleen Patrik Laine. Oli huvittavaa kun yhdessä (olisiko Ruutu+ 4. jaksossa) jaksossa Leo, Taneli ja Anssi olivat vierekkäin kuvassa ja tuli mieleen ihan Laine, Aho ja Puljujärvi.

Vierailija
606/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taneli on ihana, mutta aivan liian nuori Jennylle.

Eiköhän se ole Jennyn tehtävä päättää onko hän liian nuori hänelle. Leo on myös saman ikäinen. Miksi hän kuitenkin olisi monen mielestä sopiva Jennylle?

Vierailija
607/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Taneli vaikuttaa ihan huipputyypiltä! Huumorintajuinen ja jotenkin tosi symppis/herttainen, nauroin sille kissajutulle.. Olisi ihan täydellinen mies, ainoa miinus että asuu Oulussa(?) muuten laittaisin hänelle heti viestiä. :D Mistä voisi löytää oman tanelin? N24

Minäki tykkään ihan hirveästi Tanelista!! Niin söpö ja ihana.

N 28

Vierailija
608/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin netistä että Jenny onkin ollut pahasti koulukiusattu yläasteella ja nyt haluaa näyttää.

Tuo selittää osin hänen käytöstään. Siitä Jennylle propsit ettei ole lannistunut sairaiden kateellisten koulukiusaajien takia vaan porskuttaa menemään.

Go Jenny go

Vierailija
609/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin netistä että Jenny onkin ollut pahasti koulukiusattu yläasteella ja nyt haluaa näyttää.

Tuo selittää osin hänen käytöstään. Siitä Jennylle propsit ettei ole lannistunut sairaiden kateellisten koulukiusaajien takia vaan porskuttaa menemään.

Go Jenny go

Jos on ollutkin kiusattu, niin mitä hän haluaa tällä näyttää?

Vierailija
610/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Haluan näyttää, että kauheista kokemuksista voi päästä yli. Lisäksi haluan näyttää kaikille niille, jotka olivat minulle ilkeitä, että minä olen kaunis, ihana ja hauska.

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/suomen-bach…

Vierailija
611/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Absolutisti on käänteinen alkoholisti. Ei hyvä juttu ollenkaan.

Ongelma alkoholista, jos ei voi ottaa yhtään alkoholia, pelkääkö retkahtavansa? Jos absolutisti epäilyttää, ei tarkoita, että haluaisi rapajuopon, vaan nimenomaan epäilyttää, että ongelmaa alkoholiin. Olen muutamaan absolutistiin törmännyt. Toinen ei voinut ottaa yhtään, koska jäi heti ryyppyputkeen ja toinen oli uskovainen, joka ei sen vuoksi ottanut pisaaraakaan.

Ihanko muutamaan absolutistiin olet törmännyt?

Kas kun alkoholi ei kaikille merkkaa mitään. Ja mitä vähemmän sitä on juonut, sitä helpompi on tehdä päätös ettei juo enää ollenkaan.

Miksi ei voisi juoda alkoholia. Se on ihan laillista Suomessa, varsinkin, kun se ei ole ongelma.

No, mä en juo alkoholia ollenkaan. En vaan tykkää sen mausta ja pystyn pitämään hauskaa muutenkin. Viimeksi oon ollut humalassa kai 10 vuotta sitten ja vain muutaman kerran koko elämäni aikana. Ei vaan maistu. Tosi usein pitää selitellä sitä et miksi en juo alkoa. En mä juo piimääkään kun en siitä tykkää mutta sitä ei tartte selitellä kellekään.

Mun mies juo joka viikonloppu ainakin saunakaljat ja viiniä ruoan kanssa ja noin pari kertaa kuussa enemmänkin eikä se ole mulle mikään ongelma. Eikä mun juomattomuus ole mun miehelle ongelma.

N35

Vierailija
612/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kuullut mitään juoruja ta todisteista siitä, et Jenny ois löytänyt ohjelmasta miehen? Viimesen jakson kuvauksessa vihjataan selkeästi siihen, ettei reissusta löytynyt kumppania.

Vierailija
613/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramin perusteella luulisi olevan romanttisia kuvioita bloggaajamiehen kanssa.

Vierailija
614/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramin perusteella luulisi olevan romanttisia kuvioita bloggaajamiehen kanssa.

No eiköhän nuo ole vain kavereita, tai ehkä miehen puolelta on selkeää yritystä. Aika paljon kyllä näyttävän viettävän aikaa yhdessä.

Vierailija
615/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennyn instagramissa ei kyllä ole mitään mieheen liittyvää, jos ei eskokoosta puhuta.

Vierailija
616/2208 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennyn instagramissa ei kyllä ole mitään mieheen liittyvää, jos ei eskokoosta puhuta.

Aivan. Hänen kanssaan paljon hengailee.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Oho-Suomen-Bachelorette-Jenny-Helenius-ed…

Vierailija
617/2208 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä jos Jenny ei katoa julkisuudesta tämän jälkeen vaan hänestä tulee joku stylisti, juontaja, sisustaja, bloggaaja.. No sittenpä ainakin vahvistui se epäilys että on vain julkisuustyrkky ja sen takia ohjelmissa toisen perään.

Katsoin pari jaksoa Winter Gamesia ja eihän kukaan edes juttele hänelle!

Vierailija
618/2208 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se lihavan miehen fatsheimaaminen instagramissa... Kertoo Jennyn luonteesta kaiken. On itse ollut kiusattu mutta alentuu itse ihan samalle tasolle.

Vierailija
619/2208 |
19.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten Jenny voi olla sinkku. On hyvän näköinen ja sosiaalinen. Tapaa varmasti jo työssään kymmeniä miellyttäviä, fiksuja ja komeita miehiä. Varmasti miehetkin lähestyvät häntä. Miksi kukaan ei kelpaa? Hieman vaikuttaa että hakee 10.000 pisteen miestä, 9.999 ei kelpaa. Ja sitten kun se 10.000 tulee vastaan niin kehittää mielessään jonkin syyn miksi ei olekaan täysi kymppi.

Vierailija
620/2208 |
20.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.