Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
481/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö ketään muuta Jennyn väkisinhihittely? Lähes joka lauseen loppuun ”hihihi.” Raivostuttavaa!

Vierailija
482/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten kiinnittäneet huomiota ettei tämä keskustelu koskaan nouse tuohon suosituimmat - kohtaan? Muiden ohjelmien keskustelut siellä keikkuvat jatkuvasti ja vaikka nytkin on tosi aktiivista niin ei silti ole tuolla suosituimmissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Bachelorette Suomi on kyllä Bachelor Suomen b-versio. Matkakohde (Turkki :DDD), miesten taso yms. Tuntuu siltä, että tuotanto panosti paljon enemmän Bacheloriin. Ei näin huonoa tuotantoa jaksa seurata. 

Rahat eivät näköjään riittäneet kun Turkkiin piti lähteä.

Vierailija
484/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikalistaa riittää. Absolutisti, tanssija, liian nuori, sitten pettyy siihenkin kun se liian nuori ei pussaa. Pitää osata heittäytyä mutta vain hänelle, ei muulle yleisölle (kuten Kimmo). On pettynyt milloin kehenkin milloin mistäkin syystä. Tuon iloisen persoonan takaa alkaa paljastua perustyytymätön valittaja joka etsii kaikista vaan vikoja. Jos ei edes tutustumisvaiheessa osaa katsoa itse ihmistä ja yritä nähdä hyviä puolia niin mitä jatkossakaan on luvassa. ”Sinä sitä, sinä tätä”.

No, tämän kolmannen (?) TV-ulostulon jälkeen hän on jo niin tuttu että kukaan sellainen joka ei halua julkisuuteen, ei halua tätä julkisuudessa pyörinyttä nimeä/naamaa kumppanikseen. Meni jotenkin maku koko ohjelmaan.

Aika jännä, kuinka eri silmin voidaan katsoa ohjelmaa. Mielestäni missään jaksossa ei kyllä ole vielä mitään kauheaa valittamista kyllä tullut esiin. Tottakai jokaisella on tapailun/tutustumisen alussa epävarmuustekijöitä. Enpä ole ikinä kuullut sellaisesta pariskunnasta, jolla heti ensinäkemästä lähtien kaikki olisi ollut päivänselvää, eikä mikään toisessa osapuolessaa tai suhteessa mietityttänyt etukäteen. Ehkä ne suhteet oli silloin nuorempana. Luonnollisestikaan vanhempana ei riitä pelkkä ihastuminen, vaan pitää aidosti miettiä vähän muitakin asioita.  Kyll itse olen ainakin aloittanut suhteen, jossa olen alkuun miettinyt ikäeroa. Kyllähän Jennykin Leon kanssa sitä mietti mutta totesi itsekin, että Leo on kypsä ikäisekseen ja vaikuttaa vanhemmalta (=valmis sitoutumaan. ) 

Vierailija
485/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennysta saa nähdyn perusteella ennakkoluuloisen, epäluuloisen ja tuomitsevan sekä vaativaan kuvaan. Ihmettelen pitkään miten hän voi olla sinkku, mutta enää ei ihmetytä. Noilla lähtökohdilla on tosi vaikea löytää ketään, jonka Jenny kelpuuttaisi ja toisaalta myös ketään kunnollista, joka jaksaisi pidemmän päälle tuon luonteista naista.

MIelestäni kaikkea muuta. Hän on jokaisen kanssa hyvin läsnäoleva, kuuntelee ja on mukana jutuissa, vaikka huomaakin, että joidenkin jutut menee vähän ohi hilseen. 

Kyllä itse ainakin voisin sanoa suoraan, että miehen stripparitausta on pettymys. Varsinkin, jos/kun tämä tulee esille, kun on ehtinyt kehittymään jo tunteita. Ei välttämättä kovin monelle naiselle ihannetilanne ajatuksena lähteä perustamaan perhettä miehen kanssa, joka viettää viikonloput riisuutuen muille naisille.  En koe, että tämän sanominen ääneen on jotenkin tuomitsevaa. Sitä paitsi Jenny jälkeenpäin korjasi sanojaan ja snaoi, että haluaa tutustua häneen Kimmona, vaikka ei voikaan väittää ettei tausta häiritse. 

Absolutismin kokeminen negatiivisena asiana oli ehkä enemmän Jennyn itsensä kannalta. Jos toinen ei juo tippakaan ja toinen viihtyy vaikka joka viikko eri pippaloissa niin siinä on lähtökohtaisesti aika erilaiset elämäntyylit. Vaikka kuinka sitä voisi selvinpäin käydä viihteellä niin luultavasti siinä on kuitenkin takana jokin syy miksi ei juo. Välttämättä silloin pidemmän päälle se kumppanin säännöllinen juominen ei niin viehättävää ole. 

Kyllä mun mielestä on tuomitsevaa ja ennakkoluuloista, jos ihmisestä tekee jo suuria johtopäätöksiä sen perusteella, että tanssiiko tämä show ryhmässä tai kun tämä ei käytä alkoa. Ei noilla asioilla pitäisi olla mitään väliä, jos oikeasti rakastuu johonkin ihmiseen. Sisimmällä pitäisi silloin olla eniten väliä.

Luitko edes kommenttiani, johon vastasit.  En tiedä miksi absolutismi oli hänelle ongelma mutta niin kuin sanottu niin Jenny voi kokea sen niin päin, että absolutistia voi ennen pitkää alkaa häiritsemään hänen viihteellä käymisensä.  Jokaisella meisä on eri kriteerit ja toiveet.  Jos sinulle riittää sisin niin se on tottakai hienoa. Mutta se, että jos toista häiritsee työ stripparina niin se ei ole mitenkään vähemmän oikein. 

Vierailija
486/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä Bachelorette Suomi on kyllä Bachelor Suomen b-versio. Matkakohde (Turkki :DDD), miesten taso yms. Tuntuu siltä, että tuotanto panosti paljon enemmän Bacheloriin. Ei näin huonoa tuotantoa jaksa seurata. 

Rahat eivät näköjään riittäneet kun Turkkiin piti lähteä.

Hienoltahan paikka näyttää. Ei kalpene ympäristö yhtään Etelä Afrikalle. Viihtyisin ja lämpimämpääkin siellä on. Ei tarvitse talvivaatteita.

Vierailija
487/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siinä mitään, jos joku asia epäilyttää, mutta voi kai sen ilmaista muutenkin kuin syyllistämällä.

Vierailija
488/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sukat saa ehkä eniten pyörii Mikkomatias 😁 onko muita samasti ajattelevia?

Vierailija
489/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pettyi Kimmossa 4. jaksossa?

Vierailija
490/2208 |
15.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennysta saa nähdyn perusteella ennakkoluuloisen, epäluuloisen ja tuomitsevan sekä vaativaan kuvaan. Ihmettelen pitkään miten hän voi olla sinkku, mutta enää ei ihmetytä. Noilla lähtökohdilla on tosi vaikea löytää ketään, jonka Jenny kelpuuttaisi ja toisaalta myös ketään kunnollista, joka jaksaisi pidemmän päälle tuon luonteista naista.

MIelestäni kaikkea muuta. Hän on jokaisen kanssa hyvin läsnäoleva, kuuntelee ja on mukana jutuissa, vaikka huomaakin, että joidenkin jutut menee vähän ohi hilseen. 

Kyllä itse ainakin voisin sanoa suoraan, että miehen stripparitausta on pettymys. Varsinkin, jos/kun tämä tulee esille, kun on ehtinyt kehittymään jo tunteita. Ei välttämättä kovin monelle naiselle ihannetilanne ajatuksena lähteä perustamaan perhettä miehen kanssa, joka viettää viikonloput riisuutuen muille naisille.  En koe, että tämän sanominen ääneen on jotenkin tuomitsevaa. Sitä paitsi Jenny jälkeenpäin korjasi sanojaan ja snaoi, että haluaa tutustua häneen Kimmona, vaikka ei voikaan väittää ettei tausta häiritse. 

Absolutismin kokeminen negatiivisena asiana oli ehkä enemmän Jennyn itsensä kannalta. Jos toinen ei juo tippakaan ja toinen viihtyy vaikka joka viikko eri pippaloissa niin siinä on lähtökohtaisesti aika erilaiset elämäntyylit. Vaikka kuinka sitä voisi selvinpäin käydä viihteellä niin luultavasti siinä on kuitenkin takana jokin syy miksi ei juo. Välttämättä silloin pidemmän päälle se kumppanin säännöllinen juominen ei niin viehättävää ole. 

Kyllä mun mielestä on tuomitsevaa ja ennakkoluuloista, jos ihmisestä tekee jo suuria johtopäätöksiä sen perusteella, että tanssiiko tämä show ryhmässä tai kun tämä ei käytä alkoa. Ei noilla asioilla pitäisi olla mitään väliä, jos oikeasti rakastuu johonkin ihmiseen. Sisimmällä pitäisi silloin olla eniten väliä.

Luitko edes kommenttiani, johon vastasit.  En tiedä miksi absolutismi oli hänelle ongelma mutta niin kuin sanottu niin Jenny voi kokea sen niin päin, että absolutistia voi ennen pitkää alkaa häiritsemään hänen viihteellä käymisensä.  Jokaisella meisä on eri kriteerit ja toiveet.  Jos sinulle riittää sisin niin se on tottakai hienoa. Mutta se, että jos toista häiritsee työ stripparina niin se ei ole mitenkään vähemmän oikein. 

Katsoimmekohan samaa ohjelmaa. Minusta nimenomaan sanoi esim absolutistista, että haluaa miehen tulevan hänen kanssaan viinimaistajaisiin ja hunksista sanoi, että on omituista ja häiritsevää, jos ihminen haluaa tanssia vähisdä vaatteissa.

Vierailija
491/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoimmekohan samaa ohjelmaa. Minusta nimenomaan sanoi esim absolutistista, että haluaa miehen tulevan hänen kanssaan viinimaistajaisiin ja hunksista sanoi, että on omituista ja häiritsevää, jos ihminen haluaa tanssia vähisdä vaatteissa.

Ei vaan kertoi että itse pitää viinistä ja haluaa käydä viininmaistajaisissa, pelkäsi että se on Anssille ongelma. Ei maininnut että halusi miehen mukaan. Itse tanssi vähissä vaatteissa miehille ja seurasi miesten tanssiesitystä hänelle vaikka ovat "syntiä".

Vierailija
492/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei täällä juuri ole keskustelua siitä, että kenet Jenny lopulta valitsee. Tai ilmeisesti tämä on jo selvä, ettei valitse ketään.

Vierailija
493/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kertoi että itse pitää viinistä ja haluaa käydä viininmaistajaisissa, pelkäsi että se on Anssille ongelma. Ei maininnut että halusi miehen mukaan. Itse tanssi vähissä vaatteissa miehille ja seurasi miesten tanssiesitystä hänelle vaikka ovat "syntiä".

Niin aloitti muka kysymällä, onko asia Anssille ongelma ja kun Anssi sanoi, ettei se ole, hän sanoi, että hänelle se on, koska haluaa miehen tulevan hänen mukaansa viininmaistajaisiin. 

Ja tuo nimenomaan oli outoa, että ensin itse ketkuttelee puolialasti, mutta sitten sanoo, ettei pysty ymmärtämään ihmistä, joka haluaa tehdä niin. 

Vierailija
494/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelitteko ollenkaan. Hän sanoi, häntä häiritsee miksi joku mies haluaa tehdä sellaista työtä. Tuo mies selvästi nautti riisuutua lavalla vieraille naisille. En minä haluaisi kumppaniksi sellaista ekhibitionistia, joka saa kiksit siitä että riisuuntuu vieraille.

Ohjelman miehet ovat todella tasottomia, luulevatko nämä tuottajat, että kelle tahansa naiselle riittää kun on rintalihakset.

Sama mistä aina täällä puhutaan. Tasokkuus ei synny ulkonäöstä. Wt-ohjelma, olen tosi pettynyt minäkin.

Vierailija
495/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, mutta onko kenenkään muun mielestä Leo vähän liikaa bachelor Juhan näköinen ja kuuloinen? Mietin vaan että näkeekö Jenny Leossa Juhan ja siksi kiinnostui ikäerosta huolimatta...?

Vierailija
496/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelitteko ollenkaan. Hän sanoi, häntä häiritsee miksi joku mies haluaa tehdä sellaista työtä. Tuo mies selvästi nautti riisuutua lavalla vieraille naisille. En minä haluaisi kumppaniksi sellaista ekhibitionistia, joka saa kiksit siitä että riisuuntuu vieraille.

Ohjelman miehet ovat todella tasottomia, luulevatko nämä tuottajat, että kelle tahansa naiselle riittää kun on rintalihakset.

Sama mistä aina täällä puhutaan. Tasokkuus ei synny ulkonäöstä. Wt-ohjelma, olen tosi pettynyt minäkin.

Hunksien tanssimista ei voi verrata johonkin naisten strippaamiseen. Hunksit jättävät vaatteet päälle eikä riisuta täysin, sellaista pikkutuhmaa menoa. Hunksit ovat käyneet esiintymässä esim. laitoksissa mummoille jotka ovat olleet ihan innoissaan.

Vierailija
497/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hunksien tanssimista ei voi verrata johonkin naisten strippaamiseen. Hunksit jättävät vaatteet päälle eikä riisuta täysin, sellaista pikkutuhmaa menoa. Hunksit ovat käyneet esiintymässä esim. laitoksissa mummoille jotka ovat olleet ihan innoissaan.

Hunksien show villitsi mummot palvelukeskuksessa – "Säryt meni ohi ja aloin ihan nuortua!"

Ikäihmisten arkea voi piristää monella tavalla. Ehkä erikoisin idea pitkään aikaan on kysyä miestanssiryhmä Scandinavian Hunkseja hyväntekeväisyyskeikalle palvelukeskukseen.

https://yle.fi/uutiset/3-10027953

Vierailija
498/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, ettei täällä juuri ole keskustelua siitä, että kenet Jenny lopulta valitsee. Tai ilmeisesti tämä on jo selvä, ettei valitse ketään.

Ei liene ketään vakavasti otettavaa. Kai nuo hunksit on lähteneet hakemaan vain ruutuaikaa. Tämä on vähän joku hottikset rannalla.

Vierailija
499/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylysti ja tuomitsevasti suhtautuu miesten ”vikoihin”. Sitten kun Tero kysyi pitäisikö miestenkin sanoa hänelle suoraan mitä ajattelevat hänestä niin kameroille J sanoi ettei ollut kyllä paras tapa aloittaa keskustelua. Hänelle ”syyllistäminen” ja puutteiden osoittelu on ok mutta miesten pitää vaan olla ihastuneita häneen.

Itse tanssijana en ymmärrä noin nuivaa suhtautumista Hunkseihin. Monessa tanssissa kilpatanssista jäätanssiinkin ollaan vähissä vaatteissa, tiiviissä lähikontaktissa ja esitykset ovat eroottissävyisiä. Se on esitys, kuuluu luonteeseen. Tanssijoille tanssi on laji jota he rakastavat. Se ei tarkoita että haluaa panna kaikkia joille esiintyy. Nykyaikana lähes joka alueella näkee paljasta pintaa. Musiikkivideot, some jne. ja on sitä tuossa ohjelmassakin.

Halveksiiko Jenny yhtä paljon itämaisia naistanssijoita joilla näkyy napa ja lanteet keinuvat? Hekin esiintyvät, usein miehille.

Ei tuollaisesta ohjelmasta löydy sitä täydellistä, virheetöntä, pitkää ja komeaa jos ei sellaisia tosielämässäkään ole tullut vastaan. Huvittavaa että on mielestään eri elämänvaiheessa sen nuoren kundin kanssa mutta itse haluaa miehen jonka kanssa ravata viininmaistajaisissa. Onko kumppaneiden pakko elää sellaisessa symbioosissa että kaikki asiat pitää tehdä yhdessä?

Viinaahan tuolla varmasti riittää ja saa juoda niin paljon kuin sielu sietää ihan ”työajallakin”.

Vierailija
500/2208 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta itse haluan että mieheni tekisi elantonsa jollain josta ilmenee koulutus ja äly. Ja haluaisin että hän arvostaa tiettyä yksityisyyttä intiimipuolella.

Ketju on lukittu.