Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monivuotisen seksisuhteen päättäminen (vai jatkaako sittenkin?)

Vierailija
01.10.2018 |

Mitä pitäisi tehdä? Pelkkä ajatuskin sattuu (tunteita lienee minun lisäkseni jonkin verran myös tällä toisella osapuolella) mutta jos yritän tutustua ja tapailla uutta ihmistä, en kai oikein voi olla päättämättä tätä vanhaa suhdetta.

Kun asiaa tarkemmin ajattelen, en tiedä, pitäisikö sittenkin lopettaa se orastava tapailu. Olen vuosien varrella oppinut pitämään sinkkuudesta ja minulla on tunteita tähän yhteistyö-ystävyys-avunantosopimusmieheen ihan roimasti jäljellä. Sulatan senkin, ettei mies halua seurustella.

Tää on niin vaikeaa. Tuntuu ihan kamalalta joutua luopumaan toisesta mutten voi kahdeksikaan jakaantua. Ja uusi suhde on aina riski ja viihdyn erinomaisesti nykytilassakin.

Ajatuksia?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On törkeää, että mies, (tai nainen)joka tietää naisella olevan tunteita tai toiveita enemmästä, roikottaa naista seksisuhteessa.

Silloin pitäisi jättää todellakin toinen ihminen rauhaan.

Vierailija
62/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On törkeää, että mies, (tai nainen)joka tietää naisella olevan tunteita tai toiveita enemmästä, roikottaa naista seksisuhteessa.

Silloin pitäisi jättää todellakin toinen ihminen rauhaan.

Kirjoitusvirhe..

Siis sama tietysti pätee jos nainen roikottaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet sitten, jos tämä seksisuhdemies, johon sinulla on tunteita, löytää naisen jonka haluaa kokonaan elämäänsä, ja suhteenne loppuu?

Yhtä lailla se minusta selkeästi kiinnostunut mies voi kyllästyä minuun ja jättää. Elämässä on riskejä.

Toisaalta, seksisuhde on jatkunut reilut kuusi vuotta ja usein historia on paras keino ennustaa tulevaisuutta.

Toista suhdetta ei edes ole >> mahdollisen yhteisen tulevaisuuden ennustaminen on jokseenkin mahdotonta

Varmaa on se, että kuuden vuoden aikana toisen on oppinut tuntemaan (pidän tuntemastani). Se vaihtoehtoinen mies on aivan täysin villi kortti.

Onko se seksisuhde sitten?

Itse lankesin vastaavassa tilanteessa siihen kuvitelmaan että meillä miehen kanssa kuitenkin ON jotain. Kun eihän meillä mitään ollut.

Oletko varma ap, että et elä jonkinlaisessa kieltämisen tilassa suhteen kanssa? Jossain omassa illusiossasi?

Ihan ystävällisesti kysyn, kun et halua oikein halua ottaa kommenttejakaan vastaan.

Ajattelet teillä olevan jotain mitä ei todellisuudessa ole? Selittelet itsellesi, että suhteiden ei tarvitse olla ns. samanlaisia?

Vierailija
64/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teet sitten, jos tämä seksisuhdemies, johon sinulla on tunteita, löytää naisen jonka haluaa kokonaan elämäänsä, ja suhteenne loppuu?

Yhtä lailla se minusta selkeästi kiinnostunut mies voi kyllästyä minuun ja jättää. Elämässä on riskejä.

Toisaalta, seksisuhde on jatkunut reilut kuusi vuotta ja usein historia on paras keino ennustaa tulevaisuutta.

Toista suhdetta ei edes ole >> mahdollisen yhteisen tulevaisuuden ennustaminen on jokseenkin mahdotonta

Varmaa on se, että kuuden vuoden aikana toisen on oppinut tuntemaan (pidän tuntemastani). Se vaihtoehtoinen mies on aivan täysin villi kortti.

Itse lankesin vastaavassa tilanteessa siihen kuvitelmaan että meillä miehen kanssa kuitenkin ON jotain. Kun eihän meillä mitään ollut.

Oletko varma ap, että et elä jonkinlaisessa kieltämisen tilassa suhteen kanssa? Jossain omassa illusiossasi?

Ihan ystävällisesti kysyn, kun et halua oikein halua ottaa kommenttejakaan vastaan.

Ajattelet teillä olevan jotain mitä ei todellisuudessa ole? Selittelet itsellesi, että suhteiden ei tarvitse olla ns. samanlaisia?

Seksisuhteissa miehillä on tapana hieman esittää välittävää. Häpeällistä myöntää, mutta olen itsekin siihen syyllistynyt.

Vierailija
65/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhteissa miehillä on tapana hieman esittää välittävää. Häpeällistä myöntää, mutta olen itsekin siihen syyllistynyt.

Ymmärrätkö yhtään, kuinka paljon vahinkoa tuollainen voi toiselle tuottaa, varsinkin pitkään jatkuessaan?

Hyvä, että kuitenkin ymmärrät hävetä.

Vierailija
66/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mittaria, jolla mitataan sitoutumista?

Vierailija
67/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mittaria, jolla mitataan sitoutumista?

Esimerkiksi kuinka kauan suhde kestää, kuinka usein tavataan tai pidetään muuten yhteyttä, mitä tehdään yhdessä, sallitaanko muita kumppaneita, millaiset ovat asumisjärjestelyt jne. Näistä voi jo päätellä jotakin.

Vierailija
68/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti niitäkin jotka evät ole sitoutuneet, vaikka aviossa. Voi käydä vieraissa jne.

Vierailija
69/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde. Uutta seksiä tulee, nyt olet vaan kiintynyt vanhaan ja vaikea luopua.

Vierailija
70/71 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/71 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet selvästia rakastunut tähän "seksisuhteesi" toiseen osapuoleen. Sillon on tosi epäreilua yrittää tapailla muita, koska teet näitä miehiä kohtaan tosi väärin. Tunteesi ovat aivan muualla.

Olen itse yrittänyt seurustella naisen kanssa, josta lopulta selvisi että hänellä on vuosien tai itseasiassa vuosikymmenten satunnainen seksisuhde erään "kaverimiehensä" kanssa. Eihän siitä mitään tullut, kun naiselle tämä kaverimies oli aina ykkönen kaikessa. Ja tietysti oli, olihan hän täysin rakastunut tähän mieheen.

Sitä en käsitä, että miksi sitten otetaan joku status-parisuhdemies, jota esitellään innolla vanhemmille yms. Kun kuitenkin ollaan samaan aikaan aivan rakastuneita johonkin muuhun.

Nyt lopetat Ap niiden muiden miesten katselun, ja tyydyt olemaan tämän seksisuhteesi kanssa. Vaihtoehtoisesti lopetat seksisuhteen, suret vuoden tai kaksi, ja vasta kun vanha suola ei enää janota, alat katsella muita. Muussa tapauksessa huijaat sekä itseäsi, että näitä miehiä joiden kanssa teeskentelet haluavasi parisuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi