Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja ajattelin kertoa sen vanhemmilleni ultrakuvalla

Vierailija
01.10.2018 |

Laitoin äidille tekstiviestillä ultrakuvan. Yleensä hän vastaa aina melkein heti viesteihin. Nyt ei ole tullut mitään vastausta😓

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin mahdollista, ettei edes ymmärtänyt, mikä kuva oli. Tai sitten on kiire.

Itse olen suunnitellut, että jos toinen lapsi päätetään vielä hankkia, se kerrotaan sukulaisille suht selkeällä tavalla. Joko esikoiselle laitetaan päälle Isoveli-paita, tai lähetetään kuva. En muista enää, mistä keksin tämän idean. 

Laitan riviin minun, mieheni ja esikoisen kengät, sekä pienen pienet vastasyntyneen töppöset/tossut tai sitten pienen kenkälaatikon. Otan näistä kuvan ylhäältäpäin. Kuvanmuokkauksella lisään kunkin kenkien yläpuolelle syntymäpäivämme ja vastasyntyneen tossujen/kenkälaatikon yläpuolelle tekstin "Arvioitu saapumispäivä: laskettu aika".

Yhtään söpömmästä mistään saa diabeteksen.

Vierailija
22/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja toi last season& next on juntin merkki

Et sitten huomannut sarkasmia joka oli mausteena? No, aina ei voi voittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ap on esim. 16-vuotias, niin äiti tuskin ilahtuu. Pitäisikö meidän tietää taustoista?

Vierailija
24/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Toivottavasti on edes rakenneultra, josta erottaa jotain.

T. Joku joka ei ole saanut lapsia?

Nimittäin rakenneultrassa vauva alkaa olla jo sen kokoinen ettei siitä saa kunnon ultrakuvia. Np ultrassa saa parhaat jos haluaa sen näyttävän kunnolla vauvalta

T joku jonka raskaudesta on jo niin kauan aikaa, että ultratkin ovat unohtuneet eikä. My bad. Muistin vaan nolon hetken saadessani ystävältä kuvan mustasta pavusta valkoisen sumun keskellä, ei siitä saanut tolkkua. Joku alkuraskauden ultra sekin oli.

Luultavasti ar ultra eri alkuraskauden ultra

Vierailija
25/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän työpaikan whatsup-ryhmässä oli puhetta koirista... sitten eräs nuori nainen lähetti sinne alkuraskauden ultrakuvan. Pomo oli silleen että kiva että teidän rekulle tulee pentuja.. :D Ja moni muukin luuli että kyseessä on koiran ultrakuva. Ei se näyttänyt yhtään vauvalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi