Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja ajattelin kertoa sen vanhemmilleni ultrakuvalla

Vierailija
01.10.2018 |

Laitoin äidille tekstiviestillä ultrakuvan. Yleensä hän vastaa aina melkein heti viesteihin. Nyt ei ole tullut mitään vastausta😓

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi

Vierailija
2/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta. 

Tai hän ei tiedä, miksi lähetit hänelle kuvan jostain mustavalkoisesta tuhrusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta erottuu kyllä selvästi vauva. T. Ap

Vierailija
4/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä noin teit?

Ei varmaan tajunnut koko pointtia tai sitten ei ollut mielissään.

Vierailija
5/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Toivottavasti on edes rakenneultra, josta erottaa jotain.

Vierailija
6/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai itse mutsis tunnet parhaiten. Mikset soita sille?

Vierailija
7/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annoin äidille äitienpäivälahjaksi paperisen uä-kuvan kirjekuoressa. Meni pieni hetki ennen kuin äippä ymmärsi kupletin juonen. Sitten kun tajus niin itki ämpärillisen onnenkyyneleitä ja soitti koko suvun läpi. Ihana muisto :)

Vierailija
8/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititko edes jonkin saatetekstin?

Vierailija
9/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä kertoi raskaudestaan melkein samalla tavalla.

Lähetti palapelin jonka alareunaan oli painettu ultrakuva.

Herätti lähinnä oksennusreaktion katsella jonkun vieraan ihmisen elimistöstä otettuja kuvia.

Mikä hemmetti teitä naisia oikein vaivaa kun pulla on uunissa. Ei kaikista mauttomista teoista voi hormonejakaan syyttää.

Vierailija
10/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä ymmärrä tota oksennusreaktioita.

Vierailija
11/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin mahdollista, ettei edes ymmärtänyt, mikä kuva oli. Tai sitten on kiire.

Itse olen suunnitellut, että jos toinen lapsi päätetään vielä hankkia, se kerrotaan sukulaisille suht selkeällä tavalla. Joko esikoiselle laitetaan päälle Isoveli-paita, tai lähetetään kuva. En muista enää, mistä keksin tämän idean. 

Laitan riviin minun, mieheni ja esikoisen kengät, sekä pienen pienet vastasyntyneen töppöset/tossut tai sitten pienen kenkälaatikon. Otan näistä kuvan ylhäältäpäin. Kuvanmuokkauksella lisään kunkin kenkien yläpuolelle syntymäpäivämme ja vastasyntyneen tossujen/kenkälaatikon yläpuolelle tekstin "Arvioitu saapumispäivä: laskettu aika".

Vierailija
12/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Joku joka ei ole saanut lapsia?

Nimittäin rakenneultrassa vauva alkaa olla jo sen kokoinen ettei siitä saa kunnon ultrakuvia. Np ultrassa saa parhaat jos haluaa sen näyttävän kunnolla vauvalta

Vierailija
13/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse ois mun vanhemmista, ne olisivat tekemässä jotain muuta. Eivät kaikki ihmiset päivystä kännykän kanssa. Toisella ei ole älypuhelinta, johon voisi lähettää kuvan, ja toisen puhelin näyttäisi vain mustan tuhrun, jota käyttäjä ei edes näkisi ilman lukulaseja, joita etsitään ensin, jos muistetaan. Jne. jne.

Vierailija
14/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Joku joka ei ole saanut lapsia?

Nimittäin rakenneultrassa vauva alkaa olla jo sen kokoinen ettei siitä saa kunnon ultrakuvia. Np ultrassa saa parhaat jos haluaa sen näyttävän kunnolla vauvalta

T joku jonka raskaudesta on jo niin kauan aikaa, että ultratkin ovat unohtuneet eikä. My bad. Muistin vaan nolon hetken saadessani ystävältä kuvan mustasta pavusta valkoisen sumun keskellä, ei siitä saanut tolkkua. Joku alkuraskauden ultra sekin oli.

Vierailija
15/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun sanot puhelimessa Moi osotan sitten vauvaa ja laskettu Aika on silloin ja silloin.

Vierailija
16/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärrä tota oksennusreaktioita.

No ehkä olen yliherkkä, mutta ei minulla ole mitään haluja katsella ihmisen sisäelimistä otettuja kuvia.

Mieleen tulee heti joku inhottava sykkivä liha ja sisälmykset ja oksennusreaktiohan siitä seuraa.

Vierailija
17/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrakuvalla raskaudesta kertominen on melko junttia ja muutenkin jo so last season. Next!

Vierailija
18/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi last season& next on juntin merkki

Vierailija
19/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tänään kolonoskopiassa. Siitäkin olisi saanut hienoja stillkuvia, vaikka muuten karmeaa olikin.

Vierailija
20/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin mahdollista, ettei edes ymmärtänyt, mikä kuva oli. Tai sitten on kiire.

Itse olen suunnitellut, että jos toinen lapsi päätetään vielä hankkia, se kerrotaan sukulaisille suht selkeällä tavalla. Joko esikoiselle laitetaan päälle Isoveli-paita, tai lähetetään kuva. En muista enää, mistä keksin tämän idean. 

Laitan riviin minun, mieheni ja esikoisen kengät, sekä pienen pienet vastasyntyneen töppöset/tossut tai sitten pienen kenkälaatikon. Otan näistä kuvan ylhäältäpäin. Kuvanmuokkauksella lisään kunkin kenkien yläpuolelle syntymäpäivämme ja vastasyntyneen tossujen/kenkälaatikon yläpuolelle tekstin "Arvioitu saapumispäivä: laskettu aika".

Uhhuh, mäpä kerron mistä keksit tämän, jostain facebookin mammaryhmästä tai sitten jostain pinterestin, dipplyn ym kokoelmasta... Aivan tolkuttoman originellia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan