Kauan yksiön siivoamisessa ja maalaamisessa menee?
Olin muuttamassa vuokralle asuntoon ja tänään selvisi ettei edellinen asukas ollut loppusiivousta tehnyt ja jotain raapimisjälkiä maalipinnoissa. Isännöitsijä sanoi että siivousfirma siivoaa ja maalauttaa pinnat ennenkuin avaimet saan. Kauankohan joudun odottelemaan kun kauan ei viitsisi hotellissakaan asustella.
Kommentit (6)
Riippuu siitä koska tulevat sen työn tekemään, tällä viikolla vai kuukauden päästä.
Siivoamiseen ei mene varmaan kuin tunti-pari jos ei ole kyse aivan pommista missä on ehtaa paskaa paikat täynnä. Ja maalaamiseen menee yksi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Siivoamiseen ei mene varmaan kuin tunti-pari jos ei ole kyse aivan pommista missä on ehtaa paskaa paikat täynnä.
Minun asunnossani (20 m2) ei ollut edellinen asukas siivonnut yhtään mitään lähtiessään. Ei ollut mikään pommi eikä ehtaa paskaa paikat täynnä, kaikki oli vaan jäänyt tekemättä. Ikkunanpesuineen ja uunin jynssäämisineen (sis. uunipellit) ammattisiivoajalta meni 5-6 h aikaa siivota koko asunto.
2 päivää urakalla jos haluaa hyvää jälkeä,eli kunnon siivous ja jos maalipinnasta haluaa kestävän ja hyvän niin kahteen kertaan maalataan.
Ap tässä. Isännöitsijä oli vuokrafirmalle sanonut että valmista 12.10. Kannattaako aiemmin(ensi viikon alussa) kysellä jos olisikin aiemmin valmista. Olen nyt viikoksi ottanut hotellin ja varaston tavaroille ja mietin että otanko suoraan pidemmäksi aikaa kun tulisi halvemmaksi jos nyt vasta perjantaina pääsee kantamaan tavaroita.
Kerran pyysin tarjousta 27 neliön yksiön maalaamisesta, katto, seinät ja ovet.
Viitisen urakoitsijaa vastasi, kaikkien ilmoittama työn kesto 3-5 päivää.