Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä äidille 40-vuotis lahjaksi?

Tytär pulassa
01.10.2018 |

Olen ajatellut Kalevala-korua, ehkä talon sydän? Hänellä ei ole ennestään Kalevala koruja, mutta ajattelin, että olisi kiva muisto. Saa ehdottaa jotain muutakin?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdestaan syömään ja elokuviin/teatteriin/museoon/konserttiin/keikalle/urheilutapahtumaan tms, mikä nyt onkaan teidän juttunne. Ei tarvitse olla kallista. Pääasia on nauttia ajasta yhdessä. Muistoksi kukkakimppu, ajatuksella kirjoitettu arvostava kortti ja vaikka kehystetty valokuva teistä molemmista yhdessä.

T: Äiti 38 v.

Samaa mieltä. Jotain yhdessätekemistä, mielellään ei kallista. En haluaisi että lapseni nuorena (nelikymppisellä ei kauhean vanhaa lasta voi olla) tuhlaa minuun rahaa kauheasti (paitsi jos sattuu olemaan miljonääri).

Minun poikani antoi 40-v lahjaksi soittoesityksen jonka esitti synttäreillä. Oli salaa harjoitellut lempikappaleeni ja jopa nauhoitti sen minulle muistoksi. Ihana!

Vierailija
22/24 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin jotain itsetehtyä. Oman lapsen tekemät villasukat olisi tosi kova juttu. Joku kokeilevalla reseptillä tehty kakku olisi myös hienoa. Lukevana äitinä saan merkkipäivinä usein kirjanmerkkejä ja koskaan niitä ei ole liikaa. Mukava muistutus kirjan välissä aina omasta rakkaasta.

Ihaninta äidille on saada olla ylpeä lapsesta (vaikka vain yrityksestä - lässähtänytkin kakku on ihana).

Rahalla äiti kyllä saa itsekin ostettua elämyslippunsa, mutta sitä lapsen laittamaa panosta johonkin omatekemään ei voi ostaa eikä lahjoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en äitiäsi yhtään tunne. Itse tykkäisin kirjasta tai jostain tyylikkäästä korusta, mutta en Kalevala-sellaisesta.

Hyviä ideoita ovat olleet nuo erilaiset tekemiset yhdessä äidin kanssa: seinäkiipeilemään, konserttiin, teatteriin, kokeilemaan vaikka jotain tanssia, kokkauskurssille...

T. Äiti 41v

Vierailija
24/24 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Voisit antaa äidillesi synttärilahjaksi jonkin hänelle mieluisan elämyksen. Jos hän pitää esim. erilaisista hoidoista ja hemmotteluista, voisi kuumakivihieronta tai kasvohoito olla aika osuvia lahjoja. Myös illallislahjakortti on aina kiva yllätys.

Jos on vaikea keksiä lahjaa, suosittelen antamaan avoimen elämyslahjakortin, jolloin äitisi voi itse valita hänelle mieluisan elämyksen.

Täältä löytyy lahjavinkkejä, jotka ovat erityisesti suunnattu naiselle: https://www.elamyslahjat.fi/lahja-naiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän