Onko Alina voronkova nyt niin ihmeellisen kaunis?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tassa-ovat-Miss-Suomen-kohuvanhemmat-Dimi…
ei minusta, ihan normaalin näköinen, Sara Sieppi, Jenni Vartiainen tai Sanni voittas kyllä mun missikisoissa
Kommentit (75)
On kaunis, kruunu vaan rumentaa. Ei oikein sovi hänelle. Lisäksi liian lyhyt maailmalle.
Mutta kyllä mä hänen näköinen mielelläni olisin :-D
Vierailija kirjoitti:
On sillä ainakin parempi kroppa kuin 99% AV-mammoista: https://www.ts.fi/static/content/pic_5_4103303_k3516732_1200.jpg
Pitkä ja hoikka luuranko. Tommoseen en koskisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä ainakin parempi kroppa kuin 99% AV-mammoista: https://www.ts.fi/static/content/pic_5_4103303_k3516732_1200.jpg
Pitkä ja hoikka luuranko. Tommoseen en koskisi.
Et niin kun saisit turpiin jääkiekkoilijamieheltä ja syytteen seksuaalisesta ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni raati päätti että hän oli kaunein, että kaipa hän sitten on. Minun mielestäni ei.
Pieni raati, jonka kaikki jäsenet olivat naisia.
Täällä palstallahan on toitotettu ettei naiset koe kaunista naista uhkana. Miksi naisraati siis olisi valinnut vaatimattoman näköisen kauniin sijaan, jos kerran naiset eivät koe kauniita uhkana ja nosta vaatimattomampia jalustalle?
Ööh oon nähnyt paljonihan yhtä perus blondin tekoripseineen ja rusketuksineen muualla suomessa. Ihme et ihmiset oikeen hurmioituu kuinka kaunis joku on. Itselläni mennyt maku koska noita pursuaa joka kolosta. En kykene näkemään ketään enään kauniina tai komeana, aika moni on mulle vaan ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pieni raati päätti että hän oli kaunein, että kaipa hän sitten on. Minun mielestäni ei.
Täällä palstallahan on toitotettu ettei naiset koe kaunista naista uhkana. Miksi naisraati siis olisi valinnut vaatimattoman näköisen kauniin sijaan, jos kerran naiset eivät koe kauniita uhkana ja nosta vaatimattomampia jalustalle?
Koska ainoastaan naiset itse väittävät, että mikään ei uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Vedit kyllä ihan omat johtopäätöksesi kommentistani. En tuollaista tullut edes ajatelleeksi.
Mutta vaikuttaa, että tosiaan luulet naisilla ja miehillä olevan täysin sama käsitys kauneudesta? Alina näyttää vanhalta (liian voimakkaan meikin ja/tai rusketuksen takia), mikä ei ole miesten silmään millään tapaa ihanteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa fiksulta ja sanavalmiilta ja pn kyllä ihan kauniskin!
Samaa mieltä: kaunis, sivistynyt, kielitaitoinen, sanavalmis, kansainvälinen, rohkea etc! Onnea ja menestystä Alina 👍👍👍
Eipä ollut ennen suomen missit ulkomaalais taustaisia. Tämä missihän on kokonaan umpi venäläinen.
Mitäs venäjällä tykättäis, jos venäjän kisaan tulisi suomalainen tyttö, joka veisi voiton heidän oman maan tytön nenän edestä.
Eikö suomessa ole enää kauniita naisia. Täytynee uskoa se, mitä eräs virolainen seurapiiri nainen on sanonut " Suomalaiset naiset on rumia."
Ei ole omaan makuuni ollenkaan eikä tule pärjäämään kansainvälisesti. Mirella Merivirta olisi voinut pärjätä kansainvälisellä tasolla. Tai sitten se toinen tumma ehdokas.
Olematta yhtään rasisti, ihmettelen silti miksei miss Suomi voi olla suomalainen?
Suomen kaunein nainen on venäläinen nainen? Ok 😂😂
No ei ole todellakaan Suomen kaunein. Vain tummat, pitkät hoikat naiset pärjää missikisoissa ja universumeissa. Missin täytyy olla TUMMA hiuksien!!
suomi kunniaan kirjoitti:
Eipä ollut ennen suomen missit ulkomaalais taustaisia. Tämä missihän on kokonaan umpi venäläinen.
Mitäs venäjällä tykättäis, jos venäjän kisaan tulisi suomalainen tyttö, joka veisi voiton heidän oman maan tytön nenän edestä.
Eikö suomessa ole enää kauniita naisia. ÄTäytynee uskoa se, mitä eräs virolainen seurapiiri nainen on sanonut " Suomalaiset naiset on rumia."
Hänen äitinsä on inkeriläinen eli suomalainen. Alina on dyntynyt Suomessa ja äidinkielensä on suomi.
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppikö sitten on muka erityisen kaunis? :D
Sara Sieppi on kyllä ihan harvinaisen kaunis nainen. Valitettavasti nykyinen vartalo ei ole enää ollenkaan hyvä, mutta kasvoista hän on erittäin kaunis. Varsinkin tummalla tukalla on mielettömän näköinen! Toivottavasti värjää vielä tummat takaisin 😊
No ylläri ettei suomalaiset äänestä enää edes suomalaista missiksi. Suomalaisuutta ei enää arvosteta. Antaa ulkomaalaisten voittaa ihan kaikissa mahdollisissa Suomen kilpailuissa.
Vierailija kirjoitti:
No huh! Rusketus ainakin on mennyt överiksi.
Harmi, että näin usealla palstalaisella on näin paha olla. Kamalaa muiden ihmisten haukkumista ja arvostelua.
Toivottavasti olette itse täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppikö sitten on muka erityisen kaunis? :D
Sara Sieppi on kyllä ihan harvinaisen kaunis nainen. Valitettavasti nykyinen vartalo ei ole enää ollenkaan hyvä, mutta kasvoista hän on erittäin kaunis. Varsinkin tummalla tukalla on mielettömän näköinen! Toivottavasti värjää vielä tummat takaisin 😊
Todella tavallisen näköinen. Kaunis, mutta ei mitenkään erityisen kaunis.
Toisessa ketjussa oli että perustympeä lätkävaimo. Se.