Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten naisten pyllyjen tuijottelu

Mm. Cmx
01.10.2018 |

Kyseessä melko tuore suhde. Mulla takana pitkä parisuhde, jossa olin kaikessa ihan ykkönen eikä mies kertomansa mukaan kokenut tarvetta ikinä katsella ketään muita. Suhde kaatui luottamuspulaan muissa asioissa.

Nykyiseen olen kovasti ihastunut ja homma toimii. Mutta menikin päästämään kerran suustaan lauseen "tottakai mä katon muiden naisten perseitä ja saattaa siinä käydä jokin ajatuskin mielessä". Ei kuulemma halunnut valehdella ettei katsois. Haluaa lähtee ihan rehelliseltä pohjalta.

Voisitteko sanoa jotain lohduttavaa ja antaa vertaistukea. Tiedän, että on naiivia ajatella ettei mies katselisi, eikä se ole multa pois. Mutta kun itse en katsele muita miehiä "sillä silmällä", puhumattakaan että mulla kävis "joku ajatus mielessä" (tällä siis viittasi seksuaalisiin ajatuksiin, mun mielessä tää on muotoutunu jo ihan uusiin sfääreihin mitä se haaveilee tekevänsä hyvän perseen nähdessään).

Tästä on kasvanu jo aivan liian iso mörkö mun päässä eikä asiasta keskusteleminen auta. Miten mä pääsen yli tästä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Olet löytänyt ihan tavallisen miehen :D Kaikki heterot kyttää muita naisia ja se ei tarkoita mitään. Ne unohtuu hetken päästä, ei ne yleensä illalla mieti "uuh että oli kuuma blondi liikennevaloissa"

Tähän helppo yhtyä 👍 Myös naiset katsoo toisten naisten peppuja ja rintoja 😁

Naiset harvemmin tuijottavat toisten naisten peppuja ja rintoja kiimoissaan ja fantasioiden toisin kuin miehet. Eli siis aivan typerä edes verrata keskenään.

Mistä tiedät millä tavalla miehet katsovat naisia? Voit puhua vain omasta puolestasi.

Sen näkee.

-eri

Vierailija
82/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoah varkkuperse kirjoitti:

Meillä sama mutta mies menee sen jälkeen vessaan runkkaamaan. Eli jos ollaan kahvilassa ja näkee perseen niin menee siltä istumalta heti runkkaamaan vessaan.

Saattaa lähettää watsup viestin runkultaan että ei mene kauan jne.

Meillä menee vähän eritavoin. Minä katselen farkkuperseitä ja käsken miehen ottaa kuvan perseestä ja näyttämään sitä eteeni kun otan suihin mieheltäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

beetamiehet on epätoivosia kyttääjiä ja epätoivosia iskijöitä..

alfamiehet on kunnon miehiä, heitä naiset lähestyy itse. ei tarvi alentua mihkään kyttäämiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi