Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten naisten pyllyjen tuijottelu

Mm. Cmx
01.10.2018 |

Kyseessä melko tuore suhde. Mulla takana pitkä parisuhde, jossa olin kaikessa ihan ykkönen eikä mies kertomansa mukaan kokenut tarvetta ikinä katsella ketään muita. Suhde kaatui luottamuspulaan muissa asioissa.

Nykyiseen olen kovasti ihastunut ja homma toimii. Mutta menikin päästämään kerran suustaan lauseen "tottakai mä katon muiden naisten perseitä ja saattaa siinä käydä jokin ajatuskin mielessä". Ei kuulemma halunnut valehdella ettei katsois. Haluaa lähtee ihan rehelliseltä pohjalta.

Voisitteko sanoa jotain lohduttavaa ja antaa vertaistukea. Tiedän, että on naiivia ajatella ettei mies katselisi, eikä se ole multa pois. Mutta kun itse en katsele muita miehiä "sillä silmällä", puhumattakaan että mulla kävis "joku ajatus mielessä" (tällä siis viittasi seksuaalisiin ajatuksiin, mun mielessä tää on muotoutunu jo ihan uusiin sfääreihin mitä se haaveilee tekevänsä hyvän perseen nähdessään).

Tästä on kasvanu jo aivan liian iso mörkö mun päässä eikä asiasta keskusteleminen auta. Miten mä pääsen yli tästä?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä katson (en tuijota/ fantasioi/ kommentoi) sekä miehiä, että naisia. Siltikään en ole miestäni pettänyt. Juttele miehesi kanssa, jos kyse on vain katseesta, niin se on aika normaalia

Vierailija
42/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taju miksi sellaista pitä sanoa äänellä. Minun mielestäni on kunnioitus kumppania kohtaan kun ei katso muita niin että sen huomaa. Mulla on myös komea poikaystävä ja en ole vielä huomanut että hän katsois muita ainakin minun kanssa ja ei mua kiinnosta mitä se ajattelee omassa päässä ja mitä tekee yksin. Kyllä mäki katson yksin kauniita ihmisiä, naisia sekä miehiä. Mutta miksi sitä pitäis tehdä silloin kun olen kumppanin kanssa. En tunne tarvetta siihen.

Ja mikä totuus se on kun mies sanoo että katso muita perseitä. No ei kunniotta todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoah varkkuperse kirjoitti:

Meillä sama mutta mies menee sen jälkeen vessaan runkkaamaan. Eli jos ollaan kahvilassa ja näkee perseen niin menee siltä istumalta heti runkkaamaan vessaan.

Saattaa lähettää watsup viestin runkultaan että ei mene kauan jne.

Sulla ressukalla ei kyllä ole omanarvontuntoa lainkaan.Oikeasti, Juokse.

Vierailija
44/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loukkaavaa katsella muita pitkään oman miehen tai naisen seurassa. Juntti vaikutelma tulee todellakin.

Vierailija
45/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitsä, että oot mun ja mun miehen leikkikalu... Se jos vasta mikä laittaa sun pään pyörylälle?

Vierailija
46/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä Suomessa kirjoitetaan on niin väestöliittoa että ei kiinnosta. Kliininen junttilandia. Lähden meneen maailmalle ihmisten seuraan morot!

Vierailija
47/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan sitten outo, mutta mua ei häiritse miehen katsomiset yhtään. Yhdessä naureskellaan, jos edessä kävelee joku miehen makuun oleva hyväperäinen blondi. Ei haittaa, vaikka ite oon tumma. En ole koskaan tuntenut itseäni loukatuksi tuollaisen takia.

Olet tietysti itsekin hyväperäinen. Kyllä sinuakin haittaisi jos kroppasi olisi mitätön.

Aina jätetään suuri osa olennaisista asioista kertomatta. Oma luonne saadan kuulostamaan hyvin täydelliseltä.

No ei ole. Selluliittiperä ja yleensä käytän pitkiä perän peittäviä puseroita. Mies silti tykkää, koska rakastaa. Voi olla, että jonkun muun kanssa tuntuisikin loukkaavalta, jos tekisi katselun ja kommentoinnin eri tavalla. En tiedä.

Vierailija
48/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni osaa aika hyvin peittää vieraiden naisten katsomisen, mutta joskus lipsautti että töissä ovat olleet ”panisitko” ajatusleikkiä. En muista miten tämä tuli esiin mutta olin aika järkyttynyt että mies tuollaisia harrastaa. En olisi todellakaan uskonut. Joten tiedän että katsoo muita naisia ja ilmeisesti miesten kesken myös sitten kommentoi. Ilmeisesti myös työkavereilla on kattava lista ketä työkavereita/ohikulkijoita jne mies panisi. Katson kyllä miehiä mutta en todellakaan siinä mielessä että jaksaisin ajatella asiaa sen pidemmälle.

Vierailija
49/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette ehkä erilaisessa kehitysvaiheessa. Miehesti on impulsiivinen ja elää "sensuaalisti" keskittyen aisteihinsa, sinä olet ehkä jo saanut siitä tarpeeksesi (tai et ole päässyt vielä ollenkaan aistimaailman makuun). Voisitko yrittää laajentaa maailmaasi samaan suuntaan, kokeilla miltä tuntuu fantasioida muista miehistä? Toinen vaihtoehto on suhtautua mieheen kuin lapseen, ymmärtää hänen elävän tietynlaista kehitysvaihetta ja sen menevän ohi aikanaan. Mahdollisesti sinun aikanasi, tai sitten ei. On hyvä myös tiedostaa, että moni ihminen ei hyväksy toisten käyttäytyvän samalla tavalla kuin mitä itse käyttäytyy - toisten miesten avoin ihailu ja fantasiointi saattaa herättää hänet oman käytöksensä ikäviin seurauksiin, joka kypsyydestä riippuen voi johtaa sen loppumiseen tai sinun demonisointiisi. Voi myös olla, että hän on ihan sujut toisten ihailun kanssa (mitä kyllä vähän epäilen, jos on sinun kanssasi valinnut seurustella ja olet omistautuvaa tyyppiä).

Summa summarum, et voi hallita miehen käytöstä, mutta voit muuttaa omaa suhtautumistasi siihen.

Vierailija
50/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies katsoo jos tissit tai perse tulee vastaan. Jos ei katso on homo tai mies on estoinen tai mielistelee sinua. Näin on luonto miehen vaiston luonut. Jos miehesi ei ole naisista kiinnostunut niin miten hän olisi kiinnostunut sinusta. Jos sängyssä menee hyvin niin ei pitäisi olla huolta.

Onpa kerta kaikkiaan alkeellinen tapa ajatella. Samaa käytetään surkeana selityksenä sille että ei osata pitää omia silmiään, käsiään tai halujaan kurissa.

Ihminen on tullut kauas siitä alkuaikaisesta nisäkkäästä joka biologisien halujensa perässä pani vaikka omaa äitiään; ei me enää nykyään olla noin yksinkertasia. Silti edelleen etenkin miehet yrittävät hyväksyttää pettämistä ja muiden naisten kuolaamista tuolla naurettavalla selityksellä joka ei kehenkään fiksuun ja omilla aivoillaan ajattelevaan tehoa. Ihminen on itse vastuussa teoistaan, ei kukaan petä jos ei sitä itse valitse tehdä.

Vierailija
51/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette ehkä erilaisessa kehitysvaiheessa. Miehesti on impulsiivinen ja elää "sensuaalisti" keskittyen aisteihinsa, sinä olet ehkä jo saanut siitä tarpeeksesi (tai et ole päässyt vielä ollenkaan aistimaailman makuun). Voisitko yrittää laajentaa maailmaasi samaan suuntaan, kokeilla miltä tuntuu fantasioida muista miehistä? Toinen vaihtoehto on suhtautua mieheen kuin lapseen, ymmärtää hänen elävän tietynlaista kehitysvaihetta ja sen menevän ohi aikanaan. Mahdollisesti sinun aikanasi, tai sitten ei. On hyvä myös tiedostaa, että moni ihminen ei hyväksy toisten käyttäytyvän samalla tavalla kuin mitä itse käyttäytyy - toisten miesten avoin ihailu ja fantasiointi saattaa herättää hänet oman käytöksensä ikäviin seurauksiin, joka kypsyydestä riippuen voi johtaa sen loppumiseen tai sinun demonisointiisi. Voi myös olla, että hän on ihan sujut toisten ihailun kanssa (mitä kyllä vähän epäilen, jos on sinun kanssasi valinnut seurustella ja olet omistautuvaa tyyppiä).

Summa summarum, et voi hallita miehen käytöstä, mutta voit muuttaa omaa suhtautumistasi siihen.

Tai ihan vaikka vain vaihtaa miestä, kunnollisiakin on.

Vierailija
52/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hoah varkkuperse kirjoitti:

Meillä sama mutta mies menee sen jälkeen vessaan runkkaamaan. Eli jos ollaan kahvilassa ja näkee perseen niin menee siltä istumalta heti runkkaamaan vessaan.

Saattaa lähettää watsup viestin runkultaan että ei mene kauan jne.

Kai tämä on vitsi? Jos ei, miksi olet tuollaisen sian kanssa?

Eikö naiset muka tee näin?

eri

Ei ainakaan minun tuttavapiirissäni.

Vierailija
53/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mies, joka osasi tehdä sen niin ettei ikinä loukannut mua sillä. Oli muuten pinnallinen tyyppi, mutta arvostin että oli kohtelias ja oli tilannetajua. Nykyisellä pää aina kääntyy pyllyjen suuntaan, eikä tajua/myönnä, että tekee niin. Kieltämättä antaa vähän hölmön kuvan ihmisestä.

Vierailija
54/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi heppu yhdessä ollessamme teki tuota avoimesti ja kommentoi ja kertoi vaikka mitä fantasioitaan, silloin esitti että "olen vain rehellinen" blaa blaa mutta myöhemmin erottuamme sanoi että teki tuota kommentointia ym tarkoituksenaan ärsyttää minua. Olin/olen huonoitsetuntoinen ja monet tykkää vielä entisestään lyödä lyötyä.

Vierailija
55/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka väittää ettei kattele muita ja tule ajatusta päähän, niin ettekö ikinä katso esineitä/asioita niin että ”onpas kaunis kukka” ”ai, että kuinka söpö koira/kissa/vauva” tai ”onpas siinä ruma esine/asia” ”kivat/rumat housut” väitän että kyllä, tämä kertoo että sinulla on oma maku asioille jotka miellyttävät tai kirvelevät silmää. Miksei ihmisiin päde sama? Miksi toisen persauksen ihailu tarkoittaa, että ”nyt se haluaa mennä pettämään minua ja rakastuin tuohon, minä olen ruma” Jos se katsoo pelkkää persettä eikä ihmistä kokonaisuudessa niin vertaisin sitä jopa esineen ihailuun. Ja kyllä se sun exä katteli kanssa, ei vaan sanonut sitä ääneen. Kumpi on parempi , kertoo rehellisesti vai vaan ajattelee?

Vierailija
56/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies katsoo jos tissit tai perse tulee vastaan. Jos ei katso on homo tai mies on estoinen tai mielistelee sinua. Näin on luonto miehen vaiston luonut. Jos miehesi ei ole naisista kiinnostunut niin miten hän olisi kiinnostunut sinusta. Jos sängyssä menee hyvin niin ei pitäisi olla huolta.

Onpa kerta kaikkiaan alkeellinen tapa ajatella. Samaa käytetään surkeana selityksenä sille että ei osata pitää omia silmiään, käsiään tai halujaan kurissa.

Ihminen on tullut kauas siitä alkuaikaisesta nisäkkäästä joka biologisien halujensa perässä pani vaikka omaa äitiään; ei me enää nykyään olla noin yksinkertasia. Silti edelleen etenkin miehet yrittävät hyväksyttää pettämistä ja muiden naisten kuolaamista tuolla naurettavalla selityksellä joka ei kehenkään fiksuun ja omilla aivoillaan ajattelevaan tehoa. Ihminen on itse vastuussa teoistaan, ei kukaan petä jos ei sitä itse valitse tehdä.

Eihän katsominen vielä tarkoita koskemista, eikä ihastelu pettämistä?

Kauas ei ihminen ole tullut vielä  aistinvaraisesta maailmasta. Miksi muutoin ihmiset muokkaisivat kehoansa visuaalisesti vetoavammaksi, ellei näillä alkukantaisilla vaistoilla olisi vielä niskaote meistä? Miksi et laittaisi viehättävää hajuvettä ja meikkiä, ellet tietäisi että sillä on vaikutus?

Parempi vain myöntää, että katse kohdistuu vaikka emme sillä halua loukata. Toisilla herkemmin. Toiset taas katsovat vaikka kengänkärkiään mieluummin.

Itse en katsele, mutta voi aivan hyvin johtua siitä että olen likinäköinen enkä koskaan ole ottanut tavaksi käyttää laseja. Kaikki kauempana kuin käsivarren mitan päässä olevat ihmiset ovat minulle mukavan sumuisia ja kauniita :)

Vierailija
57/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti suurin osa katselee muita, mutta siinä on kyllä eroa, että miten asian tekee, ja miten sen ilmaisee. Oma mies ei ikinä tee julkisesti tai mitenkään häiritsevästi, eikä ainakaan minulle selittele mitään. yksi kaveri nuorempana ihan tyttöystävänsä nähden KÄÄNTYI joskus jonkin naisen perään ja puhisi ja silmiä pyöritteli sun muuta, minusta se oli kuvottavaa ja niin junttia käytöstä. Katsokoot minkä katsoo, katson minäkin miehiä ja naisia, mutta en niin että se huomataan tai ainakaan ala siitä mitään selittelemään. Joskus olen jopa huomauttanut miehelle että onpa upea nainen jos sattuu silmiin, ja tiedän että on sitä miehestäkin, mutta mies ei eilti tee siitä mitään likaista numeroa, vaikka toteaisi samaa. 

Käytöstapoja odotan mieheltäkin, kyllä ne siihen pystyy siinä missä muutkin.

Vierailija
58/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti suurin osa katselee muita, mutta siinä on kyllä eroa, että miten asian tekee, ja miten sen ilmaisee. Oma mies ei ikinä tee julkisesti tai mitenkään häiritsevästi, eikä ainakaan minulle selittele mitään. yksi kaveri nuorempana ihan tyttöystävänsä nähden KÄÄNTYI joskus jonkin naisen perään ja puhisi ja silmiä pyöritteli sun muuta, minusta se oli kuvottavaa ja niin junttia käytöstä. Katsokoot minkä katsoo, katson minäkin miehiä ja naisia, mutta en niin että se huomataan tai ainakaan ala siitä mitään selittelemään. Joskus olen jopa huomauttanut miehelle että onpa upea nainen jos sattuu silmiin, ja tiedän että on sitä miehestäkin, mutta mies ei eilti tee siitä mitään likaista numeroa, vaikka toteaisi samaa. 

Käytöstapoja odotan mieheltäkin, kyllä ne siihen pystyy siinä missä muutkin.

Tämä.

Vierailija
59/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua :( Arvaan ettet ole kovin vanha? Nyt tyttö-kulta, vahvista tervettä itsetuntoa kaikin keinoin.

Se ei ole sinulta pois, jos poikaystäväsi katsoo minun peppua, eikä se ole minulta pois, jos minun aviomieheni tuijottaa sinun peppua :) 

Tsempit, ikä ja aika onneksi auttaa <3

Vierailija
60/83 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan sitten outo, mutta mua ei häiritse miehen katsomiset yhtään. Yhdessä naureskellaan, jos edessä kävelee joku miehen makuun oleva hyväperäinen blondi. Ei haittaa, vaikka ite oon tumma. En ole koskaan tuntenut itseäni loukatuksi tuollaisen takia.

Meillä sama, tosin blondien perään ei olla ;) Mutta kun tulee vaikka isopeppuinen niin oikein mainitsen jos mieheltä meinaa mennä ohi :D Meidän pientä omaa huumoria. Sääli jos jonkun itsetunto ei tuota kestä, no ei ehkä kestänyt itselläkään vielä joku 25v sitten.

N46, naimisissa yli 20v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme