Toisten naisten pyllyjen tuijottelu
Kyseessä melko tuore suhde. Mulla takana pitkä parisuhde, jossa olin kaikessa ihan ykkönen eikä mies kertomansa mukaan kokenut tarvetta ikinä katsella ketään muita. Suhde kaatui luottamuspulaan muissa asioissa.
Nykyiseen olen kovasti ihastunut ja homma toimii. Mutta menikin päästämään kerran suustaan lauseen "tottakai mä katon muiden naisten perseitä ja saattaa siinä käydä jokin ajatuskin mielessä". Ei kuulemma halunnut valehdella ettei katsois. Haluaa lähtee ihan rehelliseltä pohjalta.
Voisitteko sanoa jotain lohduttavaa ja antaa vertaistukea. Tiedän, että on naiivia ajatella ettei mies katselisi, eikä se ole multa pois. Mutta kun itse en katsele muita miehiä "sillä silmällä", puhumattakaan että mulla kävis "joku ajatus mielessä" (tällä siis viittasi seksuaalisiin ajatuksiin, mun mielessä tää on muotoutunu jo ihan uusiin sfääreihin mitä se haaveilee tekevänsä hyvän perseen nähdessään).
Tästä on kasvanu jo aivan liian iso mörkö mun päässä eikä asiasta keskusteleminen auta. Miten mä pääsen yli tästä?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Olet löytänyt ihan tavallisen miehen :D Kaikki heterot kyttää muita naisia ja se ei tarkoita mitään. Ne unohtuu hetken päästä, ei ne yleensä illalla mieti "uuh että oli kuuma blondi liikennevaloissa"
Tätä en kyllä usko, ellei miehellä ole muistihäiriöitä. Itsekin muistan erinäisiä mies-ja naisohikulkijoita vaikka viidentoista vuoden takaa, eri syistä.
Täytyypä varata aika lääkärille, en muista edes millaisen ihmisen vieressä olin aamulla junassa.
Sama juttu. Minua aina ihmetyttää, kun ihmiset täällä kuvailevat kassatyöntekijöitä tai muita kassajonossa seisoneita tai kysyvät, millaisen ihmisen viereen istuisi tai ei istuisi bussissa. Kuka oikeasti kiinnittää huomiota? Mutta jos näen miehen, joka on silmään pistävän hyvännäköinen niin hän on kirjaimellisesti silmään pistävän hyvännäköinen eli kyllä minä hänet noteeraan. Ja unohdan saman tien.
Suomalaisten naisten suurin ongelma part 8743652648
Kyllä ihminen on tyhmä ja nolo eläin. Kulkee ulkona miettien katsooko joku itseä tai omaa kumppania tai katsooko itse jotakuta tai katsooko kumppaninsa jotakuta.
Ei kannattaisi katsoa. Vieraiden takapuolien katselusta voi tulla silmäsyöpä.
Miksi ei saisi katsoa, kyllä minäkin katson ihmisiä, miehiä ja naisia, rumia ja kauniita.
Se että mitä ne ajatukset on, on eri asia ajatella että onpa tuolla hyvä perse, kuin että pitäisköhän mennä panemaan tuota.
Kysy mieheltä mitä ajatuksia hän tarkoitti. Jos jälkimmäistä niin eipä siinä kannata olla suhteessa jos miettiin pettämistä joka käänteessä.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan sitten outo, mutta mua ei häiritse miehen katsomiset yhtään. Yhdessä naureskellaan, jos edessä kävelee joku miehen makuun oleva hyväperäinen blondi. Ei haittaa, vaikka ite oon tumma. En ole koskaan tuntenut itseäni loukatuksi tuollaisen takia.
Olet tietysti itsekin hyväperäinen. Kyllä sinuakin haittaisi jos kroppasi olisi mitätön.
Aina jätetään suuri osa olennaisista asioista kertomatta. Oma luonne saadan kuulostamaan hyvin täydelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Onnea. Olet löytänyt ihan tavallisen miehen :D Kaikki heterot kyttää muita naisia ja se ei tarkoita mitään. Ne unohtuu hetken päästä, ei ne yleensä illalla mieti "uuh että oli kuuma blondi liikennevaloissa"
Ikävää, että vain koska te olette itse tällaisia ja/tai teidän kumppaninne/ex-kumppaninne ovat/olivat, yleistätte täällä kaikkien ihmisten tekevän samaa. On varmaan lähes mahdotonta pystyä katsomaan omaa napaa pidemmälle ja ymmärtämään että ihmisiä todella on muunkinlaisia kuin juuri samanlaisia kuin sinä itse.
Yleistämällä kaikki ihmiset samaan "heteromuottiin" itsenne kanssa te vain lisäätte epävarmojen ihmisten ahdistusta siitä, että oma kumppani on väistämättä pakostikin myös yksi näistä jotka aina tilaisuuden tullen katselevat muita "sillä silmällä" ja "se nyt vaan on niin eikä sille mitään voi".
On muutenkin ikävää huomata miten negatiivisesti ja tuomitsevasti täällä suhtaudutaan tällaisiin aloituksiin. On aivan ok tuntea epämukavuutta siitä, että kumppani käyttäytyy noin tai puhuu muista tuohon sävyyn. On ihan ok tuntea ahdistusta siitä mikä muille on "aivan yksi pa**anhailee". Ihmiset tulevat erilaisista oloista, on erilaisia taustoja ja monesti sille ahdistukselle tai epävarmuudelle löytyy hyvä syy, mm. se että on joskus tullut petetyksi. Se, että sinä olet itsevarma ja sinut tuollaisen kanssa ei tarkoita, että sulla on oikeus tuomita niitä jotka eivät ole.
Itseäni esimerkiksi ei kiinnosta katsella muita kuin kumppaniani, etenkään seksuaalisessa mielessä. Kun tapaan uuden ihmisen, otan tämän vastaan samalla tavalla riipumatta ulkonäöstä. Jos johonkin kiinnitän ihmisen ulkonäössä huomiota, se on yleinen olemus, mm. tyyli, miten itsensä kantaa, millainen elekieli jne. Heteronaisena saatan kiinnittää muissa naisissa huomiota myös johonkin kasvonpiirteeseen, kampaukseen tms, jos huomaan jotain mikä omaa silmääni miellyttää, asian jonka toivoisin vaikka itsekin omaavani. Tuntuu vieraalta pelkkä ajatus siitä, että ulkona ollessani kyttäisin miesten takamuksia tai kuolaisin muita miehiä. Eivät kaikki yksinkertaisesti osaa kiinnostua muista ihmisolennoista sen koommin.
Meillä sama mutta mies menee sen jälkeen vessaan runkkaamaan. Eli jos ollaan kahvilassa ja näkee perseen niin menee siltä istumalta heti runkkaamaan vessaan.
Saattaa lähettää watsup viestin runkultaan että ei mene kauan jne.
Mun ex oli tuollainen. Eräänä päivänä vaan ilmoitti asiasta tuohon tyyliin. Tiesi hyvin, että minulla oli aikaisempien kokemusten takia aukkoja itseluottamuksessa. Olisikin sitten vaikka tehnyt sitä selkäni takana, mutta asian suoraan mun kasvoilleni hierominen tuntui ikävältä - tuntui ettei kunnioittanut minua yhtään kun teki niin.
Hauskinta oli se, että sitten sen yhden ainoan kerran kun annoin huomiota eräälle toiselle miehelle kuin hänelle, suuttui hän aivan silmittömästi ja haukkui mut lyttyyn. Tajusin, että oli itse epävarma tapaus joka haki käytöksellään huomiota ja hyväksyntää muilta naisilta, mutta hänen naisensa ei olisi saanut tehdä samaa miesten suhteen. Ei minua kiinnostanutkaan jakaa huomiota muille miehille tai harrastaa flirttiä, mutta eniten hänen toiminnassaan häiritsikin tuo kaksinaismoralismi.
Onneksi nykyään olen miehen kanssa joka osaa olla herrasmies, ei flirttaile muille eikä epäkunnioita minua. Toivottavasti sinäkin löydät sellaisen, niitä on kyllä - vaikeampia löytää vain.
hoah varkkuperse kirjoitti:
Meillä sama mutta mies menee sen jälkeen vessaan runkkaamaan. Eli jos ollaan kahvilassa ja näkee perseen niin menee siltä istumalta heti runkkaamaan vessaan.
Kai tämä on vitsi? Jos ei, miksi olet tuollaisen sian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi katsoa, kyllä minäkin katson ihmisiä, miehiä ja naisia, rumia ja kauniita.
Se että mitä ne ajatukset on, on eri asia ajatella että onpa tuolla hyvä perse, kuin että pitäisköhän mennä panemaan tuota.
Kysy mieheltä mitä ajatuksia hän tarkoitti. Jos jälkimmäistä niin eipä siinä kannata olla suhteessa jos miettiin pettämistä joka käänteessä.
On eri asia katsoa kuin katsella ja on eri asia huomioida ihmisiä ympärillään kuin jäädä tuijottamaan ja luomaan mielessään fantasioita.
Kyllä minua harmittaisi kuulla mieheltäni että katselee muiden naisten takamuksia tai ihastelee muita ja mielestäni ihan luonnollista tuntea niin. Itse en katsele muita, en koe mitään tarvetta sille, oma mies riittää. Olisi ikävää yhtäkkiä kuulla ettemme olekaan samalla aaltopituudella ja että en riittäisi.
En rehellisesti sanottuna voi käsittää, että miten jotakuta ei häiritse ajatus omasta puolisosta fantasioimassa jostakusta vieraasta, mutta hyvät teille (?) joita se todella ei haittaa.
Jostakin kirjasta, jossa siteeraattiin laajasti Osmo Kontulan Väestöliiton parisuhdetutkimuksia jäi mieleen toteama, että lisääntymisiässä olevat perusheteromiehet skannaavat vastaantulevia naisia sen puolesta olisiko tuo potentiaalinen lisääntymiskumppani. Se tapahtuu joillakin niin automaattisesti, että joo/ei. Välttämättä toteamiseen ei liity jatkoajatuksia miksi/miten. Tökeröimmät vaan tekevät sen niin hitaasti, että se on noloa ja katse juttuu pitkäksi aikaa.
En halua uskoa että se on totta. Mutta ajatuksena ehkä lohdullinen ap.lle, että enemmistö ajattelisi näin ja silti maailma pyörii radallaan?
Jokainen mies katsoo jos tissit tai perse tulee vastaan. Jos ei katso on homo tai mies on estoinen tai mielistelee sinua. Näin on luonto miehen vaiston luonut. Jos miehesi ei ole naisista kiinnostunut niin miten hän olisi kiinnostunut sinusta. Jos sängyssä menee hyvin niin ei pitäisi olla huolta.
Vierailija kirjoitti:
hoah varkkuperse kirjoitti:
Kai tämä on vitsi? Jos ei, miksi olet tuollaisen sian kanssa?
Eikö naiset muka tee näin?
eri
Enpä voi kieltää, ettenkö katselisi vieraita naisia.
Olen kuitenkin ollut uskollinen vaimolleni koko 20v avioliittomme ajan.
Katselen muuten vaimonikin kurveja joka päivä sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama, exä ei katsonut ketään vaikka oli itse komea mies. Nykyinen ei ole komea, mutta katsoo ja myös flirttailee paljon. En tykkää, kai se sitten piristää tai jotain mitä minä en ymmärrä.
Miten miehen ulkonäkö liittyy mitenkään asiaan? Lulluti LOOL
No mitäs luulet? Komealla itsetunto kohdillaan, tietää saavansa naisia tarpeen tullen. Rumalla ei ja hakee hyväksyntää flirtistä.
Tai sitten ruma ei ole vielä saanut haluamaansa. Ja ihan eri asia katsella nautinnolla, kuin se että katse hakee kohettaan. Kyllähän naisetkin katselevat toisten naisten peppuja ja tissejä, ja miehet toisten miesten lihaksia jo pelkästään kartoittaakseen kilpakentän.
Ketjusta voi siis päätellä, että miehet ovat visuaalisia ja naiset eivät ole. Yritetään tässä nyt sitten olla heterosuhteissa...
Kauniit pyllyt ovat kaunis ruumiinosa. Itsekin katson, vaikka olen heteronainen ja melko aseksuaalinenkin. Vähän sama kuin ihailisi vaikka komeaa hevosta tai sulavaa kissaa, luonnon kauneutta.