Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisten naisten pyllyjen tuijottelu

Mm. Cmx
01.10.2018 |

Kyseessä melko tuore suhde. Mulla takana pitkä parisuhde, jossa olin kaikessa ihan ykkönen eikä mies kertomansa mukaan kokenut tarvetta ikinä katsella ketään muita. Suhde kaatui luottamuspulaan muissa asioissa.

Nykyiseen olen kovasti ihastunut ja homma toimii. Mutta menikin päästämään kerran suustaan lauseen "tottakai mä katon muiden naisten perseitä ja saattaa siinä käydä jokin ajatuskin mielessä". Ei kuulemma halunnut valehdella ettei katsois. Haluaa lähtee ihan rehelliseltä pohjalta.

Voisitteko sanoa jotain lohduttavaa ja antaa vertaistukea. Tiedän, että on naiivia ajatella ettei mies katselisi, eikä se ole multa pois. Mutta kun itse en katsele muita miehiä "sillä silmällä", puhumattakaan että mulla kävis "joku ajatus mielessä" (tällä siis viittasi seksuaalisiin ajatuksiin, mun mielessä tää on muotoutunu jo ihan uusiin sfääreihin mitä se haaveilee tekevänsä hyvän perseen nähdessään).

Tästä on kasvanu jo aivan liian iso mörkö mun päässä eikä asiasta keskusteleminen auta. Miten mä pääsen yli tästä?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo tieto vie sinut näin pois tolaltaan niin liekkö hän sitten oikea puoliso sinulle?

Vierailija
2/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea. Olet löytänyt ihan tavallisen miehen :D Kaikki heterot kyttää muita naisia ja se ei tarkoita mitään. Ne unohtuu hetken päästä, ei ne yleensä illalla mieti "uuh että oli kuuma blondi liikennevaloissa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei tarkoittanut niin kärjistetysti, mutta rehellisenä ilmoituksena se kuulostaa siltä.

Kyllä minäkin varattuna naisena vilkaisen niin salilla kuin kadullakin hyvää ohikulkevaa peppua. Oli miehen taikka naisen. Varattu tai ei. En minä kuitenkaan flirttiä heidän kanssaan harrasta, enkä tee pepun vilkaisua näkyvästi. Miksikäs sitä ei kauneudesta nauttisi?

Vierailija
4/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea. Olet löytänyt ihan tavallisen miehen :D Kaikki heterot kyttää muita naisia ja se ei tarkoita mitään. Ne unohtuu hetken päästä, ei ne yleensä illalla mieti "uuh että oli kuuma blondi liikennevaloissa"

Tätä en kyllä usko, ellei miehellä ole muistihäiriöitä. Itsekin muistan erinäisiä mies-ja naisohikulkijoita vaikka viidentoista vuoden takaa, eri syistä.

Vierailija
5/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häiritsee, puhu asiasta.

Vierailija
6/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän edellisen suhteen luottamuspula on ollut?

Vierailija
7/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, exä ei katsonut ketään vaikka oli itse komea mies. Nykyinen ei ole komea, mutta katsoo ja myös flirttailee paljon. En tykkää, kai se sitten piristää tai jotain mitä minä en ymmärrä.

Vierailija
8/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naivi ja ajatellut kans ettei mun mies katsele muita mutta onneksi heräsin tähän päivään. Kaikki ihmiset katselee myös muita ja joka muuta väittää niin valehtelee.

Vierailija
9/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Menikin kerran päästämään lauseen" - kerro tarkemmin. Ihan kirkkaalta taivaalta tuli tuollainen lause vai oliko sittenkin niin, että sinä olit kysynyt jotain aiheeseen liittyvää.

Itse olen onnellisesti parisuhteessa eikä ole aikomustakaan pettää, mutta todellakin katselen miehiä "sillä silmällä" silloin, kun katseen kääntävä mies kohdalle osuu. Kuitenkin niin, että sitä ei huomaa kukaan eli vain vaivihkaa. Jos mieheni asiasta kysyisi, niin kertoisin katsovani, mutta en usko että hän koskaan tuollaista asiaa alkaa tentata.

Vierailija
10/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mutta on niitä jotka osaavat katsoa fiksusti loukkaamatta omaa kumppania. Sitten on näitä muita niinkuin minun kumppani, huoh. Ihan sama mitä niille sanoo, valuvika.

7

Vierailija
11/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on moukka. Itse jätän sanomatta kaiken mikä loukkaa naistani, eli pidän mölyt mahassani. En jää mistään paitsi kun sensuroin puheitani. Saatan minäkin kaunista ja muodokasta naista vilkaista, mutta en mä siitä numeroa tee. M44

Vierailija
12/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naivi ja ajatellut kans ettei mun mies katsele muita mutta onneksi heräsin tähän päivään. Kaikki ihmiset katselee myös muita ja joka muuta väittää niin valehtelee.

Tänään kelannu kaikki noi? Vau!

Vierailija
13/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kelannu kaikki noi? Vau!

Niin ajattele piti elää yli nelikymppiseksi, enkä todellakaan ole ainoa tälläinen nainen.

Vierailija
14/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselisit miehiä sillä silmällä? Eihän naiset sitä tee. Sen sijaan nautit siitä, että muutkin miehet kuin sinun miehesi katsovat sinua sillä silmällä. Jos pystyt lopettamaan tuosta nauttimisen, niin voit vaatia mieheltä katsomisen lopettamista.

Vierailija
15/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Tai jss.

Vierailija
16/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, exä ei katsonut ketään vaikka oli itse komea mies. Nykyinen ei ole komea, mutta katsoo ja myös flirttailee paljon. En tykkää, kai se sitten piristää tai jotain mitä minä en ymmärrä.

Miten miehen ulkonäkö liittyy mitenkään asiaan? Lulluti LOOL

Vierailija
17/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan sitten outo, mutta mua ei häiritse miehen katsomiset yhtään. Yhdessä naureskellaan, jos edessä kävelee joku miehen makuun oleva hyväperäinen blondi. Ei haittaa, vaikka ite oon tumma. En ole koskaan tuntenut itseäni loukatuksi tuollaisen takia.

Vierailija
18/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehen ulkonäkö liittyy mitenkään asiaan? Lulluti LOOL

No mitäs luulet? Komealla itsetunto kohdillaan, tietää saavansa naisia tarpeen tullen. Rumalla ei ja hakee hyväksyntää flirtistä.

Vierailija
19/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan sitten outo, mutta mua ei häiritse miehen katsomiset yhtään. Yhdessä naureskellaan, jos edessä kävelee joku miehen makuun oleva hyväperäinen blondi. Ei haittaa, vaikka ite oon tumma. En ole koskaan tuntenut itseäni loukatuksi tuollaisen takia.

Miten teet tuon? Haluan olla samanlainen kuin sinä! Saatko itse sitten paljon miesten huomiota? Oma mies varmaan kehuu ja vakuuttaa rakkauttaan ainakin.

Miehet myöntävät, että usein ajattelevat kyllä miltä tuntuisi olla sängyssä katsomansa naisen kanssa. Ihanaa jos se ei haittaa sinua.

Vierailija
20/83 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä en kyllä usko, ellei miehellä ole muistihäiriöitä. Itsekin muistan erinäisiä mies-ja naisohikulkijoita vaikka viidentoista vuoden takaa, eri syistä.

Täytyypä varata aika lääkärille, en muista edes millaisen ihmisen vieressä olin aamulla junassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme