Milloin viimeksi olet ostanut CD-levyn?
Kommentit (36)
Elokuun lopussa, ostaisin useamminkin jos ne ei olisi uutuutena niin kalliita, pitää aina odottaa että tulee tarjoukseen. Vain elämää hyvät kaudet ostan. Seuraavaksi ostan Cheekin kokoelman, ehkä pyydän joululahjaksi. Tosin en kuuntele enää nykyään radiota tai levyjä kuin autossa. Mistään nettijutusta en osaa kuunnella, joskus youtubesta etsin jonkun jonka haluan kuulla mitä mulla ei ole levyllä.
En edes muista. Kirpputorilta olen muutaman levyn ostanut vuosien varrella, kun autossa oli vain cd-soitin. Uuden levyn... Ehkä joskus ennen 2010, ei mitään muistikuvaa. Olen Spotifyn suurkuluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa sitten ja mihin ihmeeseen sitten kadonneet kun monet sitten ihan lopettaneet musiikin hankkimisen kun kasetti ja LP sekä CD sukupolvea ja stereot totuttu musiikin toistoon eikä surkeaa kännykkää.
En saa tästä kommentista selvää vaikka kuinka lukisin.
Vastauksena kysymykseen, viime keväänä ostin viimeksi uusia levyjä, mutta jatkuvasti tulee ostettua käytettynä vanhempaa musiikkia. Nykyään ei oikein kukaan tee sellaista musiikkia, mitä kuuntelisin. Joskus löydän Spotifysta jonkin kiinnostavan bändin tai artistin ja ostan heidän levyjään, mutta varsin harvoin tuota nykyään tapahtuu.
Varmaan 2007, myin cd-soittimeni pois 2008. Eikun, ostin mä muuten muutama vuosi sitten yhden cd:n lahjaksi kummitytölle.
Monta cd:tä olen tänä vuonna ostanut ja monta lp-levyäkin, vaikka mulla ei ole edes lp-soitinta.
2010-luvun alkupuoliskolla. Jos omistaisin yhä cd-soittimen saattaisin joskus ostaa levyn ihan vaan tukeakseni lempiartistiani, ja jäähän levystä jotain käteenkin. Mutta ei vaan kannata levynostelu nykyään, kun lähes kaiken haluamani musan saan alle kympillä kuussa kuultavaksi.
Just ostin kesällä JOONA:n levyn autoon. Saa laittaa soimaan aina kun siltä tuntuu :)
Enpä muista, mutta ostin juuri CD-soittimen ja kaiutintelineitä odottelen. Eilen putsasin levyjen kannet ja lisäsin kokoelmani Discogsiin kuntoisuusluokitusten kera. Levyostoksille varmaan jo tässä kuussa. Tulee halvemmaksi kuin Spotify, koska minulle riittää muutama kymmenen levyä aivan hyvin. Hankkiudun eroon niistä, joita en jaksa kuunnella. Spotifyssa on myös runsaudenpula, ei tule syvennyttyä albumeihin kunnolla. Lisäksi CD:t toimivat offline-tilassa, jossa olen nykyään yhä enemmän ja enemmän.
Kyllä siitä on useampi vuosi. Taisi olla Herbie Hankockin levy kirjaston poistomyynnistä.
.
.
Kotona ei ole varsinaista cd-soitinta. Vanhalla läppärillä niitä saa dumpattua muistitikulle, jotka sitten käyvät auton soittimeen.
Viime vuonna Alice Cooperin uusimman.
En ole ikinä ostanut cd-levyä, musiikki ei juurikaan kiinnosta minua. Yleensä musiikkia tulee kuunneltua pelkästään radiosta autoa ajaessa.
2014 ostin useamman kappaleen levyjä päästäkseni tapaamaan idoliani.
Tässä kuussa ostin neljäkin eri cd-levyä. Vinyylilevyjä ja kasettejakin tulee osteltua.