Mistä voi katsoa Vikingsin 5. Kauden?
Ei löydy hbo:lta eikä c moresta.
Mistä olette onnistuneet löytämään sarjan 5. Kauden, kertokaa tietämättömälle.
Kommentit (14)
Eihän se ole tullut vielä edes ulos!
vikings palaa hbolle, kun neuvottelut on saatu kondikseen. Mulla kans 5 kausi näkemättä ja oli just sillo hbolta poistunu koko sarja. Laitoin postii sinne, niin noin vastasivat sillon takas.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole tullut vielä edes ulos!
Tottakai on. 6. Kausi on vielä tekeillä, mutta eikös tuo vitosen tullut jo vuosi sitten?
En tiedä missä näkyy, jos kerran ei HBO:lla enää ole.
Vierailija kirjoitti:
vikings palaa hbolle, kun neuvottelut on saatu kondikseen. Mulla kans 5 kausi näkemättä ja oli just sillo hbolta poistunu koko sarja. Laitoin postii sinne, niin noin vastasivat sillon takas.
Ok.. eli mistään ei voi sarjan vitoskautta katsoa nyt?
Erikoista.
Vierailija kirjoitti:
??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok.. eli mistään ei voi sarjan vitoskautta katsoa nyt?
Erikoista.
Ei voi 5 kautta katsoa. Tulee kun tulee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eli mistä?
HBO näyttää taas, kun sopparit on tehty taas. Joku vääntö menossa ja sarja palaa HBOlle. Ei ole tietoa milloin palaa.
no mää ainakin ostan parhaimmat sarjat edelleen dvd/blurayn, koska ei nää sarjat noissa suoratoistoissa ikuisuutta säily kuitenkaa ja
et sääkää ilmaseen töitä tee, kitinä alkaa jo 9€/päivä pakkotyöstä, tai siis ei tietenkää ole pakko tehä näitä töitä, mutta sitte menee tuet...
kaudet 1/2/3 löytyy kuitenkin viaplaylla, luulis että jossain vaiheessa tulee lisää kausia
Ihan perseestä tämmönen, että sarjaa ei voi mistään katsoa!
Kyllästyin siihen jo muutaman jakson jälkeen kun dialogi oli have you seen rönkplötsisrönbladplötsis. No, I haven’t seen rönlplötsisrönkbladplötsis. On, sorry I meant röönkplöötsisraanplatsiplönrönk.
Sorry fanit😜
Vierailija kirjoitti:
Eikö Subilta enää näekään sitä?
Miten subilta? Vai tarkoitatko katsomoa?
Historylta?