Mies taitaa olla ihastunut
En yleensä ole mustasukkainen, mutta nyt jo pidemmän aikaa ollut semmoinen tuntuma, että päälle nelikymppinen mieheni on ihastunut erääseen alle 30-vuotiaaseen naiseen. Tekevät ajoittain yhteistyötä erään harrastuksen merkeissä.
Mitään ei varmastikaan ole vielä tapahtunut, mutta aavistelen, että ainakaan miehelläni ei pohjimmiltaan olisi mitään sitä vastaan.
Meillä on takana pitkä parisuhde, enkä usko, että hän on koskaan pettänyt. Hän ei ole sellainen ihminen. Tämä nuorempi nainen on kuitenkin liian mukava, siis minun näkökulmastani. Epäilen että jos hän lämpiää asialle, niin siinä sitä sitten ollaan.
Nykyisin tuntuu olevan paljon parisuhteita, joissa osapuolilla on pitkät ikäerot, joten siksi en osaa olla huoleton.
Mitähän tekisin? En tietenkään pysty kilpailemaan tämän mukavan, viehättävän ja fiksun nuoren naisen kanssa, jos kilpailutilanne syntyy. Ei taida edes olla mitään muuta tehtävissä kuin seurailla tilannetta?
Kiitos kuitenkin kun kuuntelitte, siskot.
Kommentit (47)
Hiton harva nuori nainen on kiinnostunut olemaan osa mitään uusperhettä. Äijältä menee erossa puolet omaisuudesta ja joka toinen viikko on vieraat kakarat riesana. Varmaan nuori nainen haluaisi mieluummin omia lapsia. Miehen kannalta sitten kymmenen vuoden päästä ollaan ent. nuoren naisen kanssa samassa tilanteessa kuin nyt (naine tai mies ei ole nuori loputtomiin ja kukaan ei osaa sanoa, mite synnytys nuoren naisen kroppaan vaikuttaa) ja on syytä hakea uusi nuori mukava nainen. Voi jäädä yritykseksi, koska äijä on nyt 50+ ja omaisuus jaettu kahteen kertaan. Jos miehellä on järkeä päässä, ei tuohon ralliin lähde. Kuten ei järkevä nuori nainenkaan. Todennäköisesti ap huolehtii turhaan.
Ei kai tämmöisissä tapauksissa järjen käytöstä ole kysymys? Muutenhan niitä ei sattuisi koskaan. Hormonit jos lähtevät viemään ja elämässä muuten on jotenkin tyhjää, niin näitä sattuu.
Jos nuori nainen on kiinnostunut ikäisistään, niin silloinkaan ei tällaisia satu, mutta ainahan on niitä, jotka kaipaavat isänkorviketta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pystyt kilpailla, mutta itse en haluaisi miestä josta tarvii kilpailla.
Mutta miesten kyllä pitää kilpailla naisista, koska se vain on eri asia.
Niin, ihmiset kohtaavat ihmisiä, sitä ei voi estää. En itsekään naisena ole sokea ja immuuni komeille ja kivoille miehille. Tosiasia kuitenkin on, että itse valitaan oma seuramme eikä ketään voi kahlita kotiin - jos se on mennäkseen, se on mennäkseen, eikä sille mitään mahda.
Hyväksy asia ja elä eteenpäin, tuli mitä tuli. Jos se ei ole tämä nainen, se voi olla joku muu nainen - tai vaikka joku mies, joka osuu omalle kohdallesi. Elämässä ei ikinä tiedä.
Ihmettelen vain sitä, että miksi tämä nuori nainen olisi kiinnostunut miehestäsi? Harva nelikymppinen perheenisä mikään saalis kellekään parikymppiselle on. Äläkä puhu omasta iästäsi noin rumasti, olet elänyt vasta alle puolet kokonaisiästäsi ja edelleen nuori.
Toivottavasti tämä on provo, eikä kukaan oikeasti ajattele näin. Silmärypyt ne sun miehelläskin on, eikä kaunista kyllä sitäkään.
Pääsääntöisesti alle kolmikymppiset eivät ole kiinnostuneita yli nelikymppisistä, mutta kyllä sellaistakin sattuu. Viime aikoina on sattunut vaikka mitä odottamatonta tässä lähistöllä.
Jopa niin, että nainen on melkein tuon verran verran vanhempi.
Joskus nuori nainen etsii esimerkiksi isähahmoa ja ottaa vanhemman miehen.
En tiedä onko tämä nuori nainen sellainen, mutta on ollut sellainen tuntuma, että mieheni ei ehkä kovasti panisi vastaan.
AP
Minusta on taas älytöntä että nykyään pitää sallia kaikki kaikille. Tottakai saa olla omat harratukset jne, mutta kyllä niissäkin asioissa voi keskustella puolison kanssa missä menee rajat ja etenkin silloin keskustella jos jokin asia vaivaa tmv. Itse olen sanonut mieheni harratukseen liittyen muutaman jutun, mikä vaivasi minua. Mies ei taas ollut osannut ajatella asiaa niin. Keskustelumme jälkeen hän ymmärsi miksi en pitänyt kyseisestä tavasta toimia tai tehdä asioita. Kyllä minä ainakin jos huomaisin tuollaisen asian niin keskustelisin asiasta mieheni kanssa. Ihan vaan siksi, että en turhaan asiaa pyörittelisi pääni sisällä ja voi olla että miehesikin heräisi asiaan ja miettisi miten toimii jatkossa.
Ja minusta toisen harrastukseen osallistuminen ei ole kyttäämistä vaan asioiden jakamista.