Mies taitaa olla ihastunut
En yleensä ole mustasukkainen, mutta nyt jo pidemmän aikaa ollut semmoinen tuntuma, että päälle nelikymppinen mieheni on ihastunut erääseen alle 30-vuotiaaseen naiseen. Tekevät ajoittain yhteistyötä erään harrastuksen merkeissä.
Mitään ei varmastikaan ole vielä tapahtunut, mutta aavistelen, että ainakaan miehelläni ei pohjimmiltaan olisi mitään sitä vastaan.
Meillä on takana pitkä parisuhde, enkä usko, että hän on koskaan pettänyt. Hän ei ole sellainen ihminen. Tämä nuorempi nainen on kuitenkin liian mukava, siis minun näkökulmastani. Epäilen että jos hän lämpiää asialle, niin siinä sitä sitten ollaan.
Nykyisin tuntuu olevan paljon parisuhteita, joissa osapuolilla on pitkät ikäerot, joten siksi en osaa olla huoleton.
Mitähän tekisin? En tietenkään pysty kilpailemaan tämän mukavan, viehättävän ja fiksun nuoren naisen kanssa, jos kilpailutilanne syntyy. Ei taida edes olla mitään muuta tehtävissä kuin seurailla tilannetta?
Kiitos kuitenkin kun kuuntelitte, siskot.
Kommentit (47)
Kirjoitit että tapaavat aika ajoin eli miten usein? Onko miehesi pakko tavata naista vai onko muita harradtuskavereita? Ovatko kahdestaan harrastamassa vai onko paikalla porukka? [
Tapaavat aika ajoin eri projektien tiimoilta. Väliaika saattaa olla pitkäkin.
Hänellä on toki muitakin harrastuskavereita, mutta näitä projekteja on nyt ollut silloin tällöin. Tuntuu mielellään menevän. Joskus olen sanonut, että mulle ei muuten nyt sopisi, mutta silti on mennyt.
Miehen pitäminen on vaivalloista ja siihen liittyy liikaa riskejä.
En taida enää ryhtyä moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Puheeksi ottaminen tuntuu tosi vaikealta. Onhan tässä semmoinenkin vaihtoehto, että minulla vain on liian vilkas mielikuvitus. Nainen on tosiaan jo aika paljon nuorempi. Voisiko hän edes olla kiinnostunut mieheni ikäisestä? Olisi noloa paljastaa olevansa mustasukkainen turhasta.
Lisäksi arvelen, että jos tässä jotain on, niin se on menossa sellaisessa vaiheessa, jossa ei vielä ole sanottu sanaakaan. Ilmassa voi olla kaikenlaista, tai sitten vain kuvittelen.
Enkä minä sellaista miestä haluakaan, joka ei oikeastaan ja tosissaan halua minua.
Mutta toki se pistäisi elämän pahan kerran sekaisin.
AP
Toisaalta, jos ilmaisisisit huolesi ja epäilysi asiasta miehelle, syyttelemättä ja dramatisoimatta, niin jos jotain ihastusta onkin ilmassa, mies saattaisi tulla järkiinsä ja ajatella kaksi kertaa, haluaako laittaa kaiken vaakalaudalle.
[/quote]
Toisaalta, jos ilmaisisisit huolesi ja epäilysi asiasta miehelle, syyttelemättä ja dramatisoimatta, niin jos jotain ihastusta onkin ilmassa, mies saattaisi tulla järkiinsä ja ajatella kaksi kertaa, haluaako laittaa kaiken vaakalaudalle.[/quote]
Joo, tässä lienee järkeä. Helpompi silti sanoa kuin toteuttaa.
AP
Vierailija kirjoitti:
En voi lähteä mukaan harrastukseen, vaatii erityistaitoja. En nyt viitsi kertoa mistä harrastuksen lajistakaan on kyse, mutta en tosiaan voi sitä oppia.
Sitä en tiedä auttaisiko ihanuus ja erikoisen hyvä kohtelu. Voimakkaassa ihastumistilanteessa ihmiset ovat hormonien vietävänä. Minulla ei taida enää olla hormonit ja feromonit parhaassa iskussa, toisin kuin alle kolmikymppisellä ovuloivalla naisella.
AP
Aloitus kiinnosti niin kauan, kun ilmeni että tämä on taas joku ikä- ja ikäerojuttu. Hohhoijaa.
No onko miehesi 'pakko' tavata juuri tätä naista? Mietin että parisuhteessa ei saa kieltää puolisolta mitään tmv., mutta minusta parisuhteessa pitää välillä tehdä kompromisseja. Tämä voi olla sellainen. Sovitte että mies ei tapaa naista. Kyseessä kuitenkin harrastus niin luulisi tapaamisen olevan silloin vapaa ehtoista? Tekee niitä projekteja muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on toki muitakin harrastuskavereita, mutta näitä projekteja on nyt ollut silloin tällöin. Tuntuu mielellään menevän. Joskus olen sanonut, että mulle ei muuten nyt sopisi, mutta silti on mennyt.
Voitko olla paikalla edes katsomassa? Mietin vaan että mitä erityistä ne kahdestaan tekevät että sinä et voisi olla paikalla?
"Kolmikymppinen ovuloiva nainen" :D
Ison ikäeron suhteita ei ole mitenkään enemmän kuin ennen. Ja todennäköisesi se 40+ mies ei ole nuoren naisen päiväunien kohde. Mutta provohan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Voi mammat ku vaan tietäisitte millasia ne miehenne ovat ollessaan poissa silmistänne muiden naisten ja miesten seurassa. Muille naisille flirtitään ja ehdotellaan täyttä häkää ja mieskamuille kerrotaan rivoja miten tuotakin beibeä voisi vähän pökätä. Teille toki esitetään kilttiä ja uskollista.
Miten tämä eroaa naisten tekemisistä?
Ihan yleisesti tuntuu ihmiset näin tekevän ja leikittelevän. Ainakin palstalaiset.
Sun pitää myös hankkia joku kiva harrastus. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. ehkä tarkoitan sanalla kilpailla sitä, että minä päälle nelikymppisenä, hedelmällisen iän oikeastaan jo ohittaneena ja silmänympärysryppyjä saaneena raskausarpisena, mielialaongelmaisena ja pahantuulisena akkana en taida pärjätä, jos vaihtoehtona on mukava alle kolmikymppinen lapseton nainen.
Ei kai siinä kilpailusta ole kyse. Saisin varmaan viisvitosen ukon helposti, jos en alussa näytä pahantuulisuuttani. :(
AP
Olemalla vähemmän pahantuulinen…?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko olla paikalla edes katsomassa? Mietin vaan että mitä erityistä ne kahdestaan tekevät että sinä et voisi olla paikalla?
Tuskin miestä saa pidettyä ainakaan jatkuvalla vartioinnilla, ennemminkin uskoisin sen vaikuttavan päin vastoin. Parisuhteessakin pitää sallia toiselle ne omat jutut.
No enhän minä nyt lähde miestä vahtimaan minnekään harrastukseen. Ei ole ollut tapana ennenkään. Se olisi todella noloa ja kiusallista. Eikä mulla ole sellaiseen aikaakaan.
Ja kyllä ovat ajoittain kaksistaan harrastamassa.
Pääsääntöisesti kai päälle nelikymppinen mies ei ole alle kolmikymppisen naisen päiväunien kohde. Jotkut nuoret naiset kuitenkin hakevat isähahmoa ja ottavat vanhemman miehen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. ehkä tarkoitan sanalla kilpailla sitä, että minä päälle nelikymppisenä, hedelmällisen iän oikeastaan jo ohittaneena ja silmänympärysryppyjä saaneena raskausarpisena, mielialaongelmaisena ja pahantuulisena akkana en taida pärjätä, jos vaihtoehtona on mukava alle kolmikymppinen lapseton nainen.
Ei kai siinä kilpailusta ole kyse. Saisin varmaan viisvitosen ukon helposti, jos en alussa näytä pahantuulisuuttani. :(
AP
Ai tämää olikin u-li-miehen iltaprovo.
Onnettoman kapeakatseisia olette av-mammat. Eikä ulimiehet tällaisia provoilisi.
t. palstauli
Mulla jäi mietityttämään, että miksi olet pahantuulinen ja kärttyinen kuten sanoit? Kyllähän mikä tahansa mies voi lähteä vetämään, jos eukko on aina pahalla tuulella ja kaataa sen ukon niskaan.
Melko säälittävää. Jopa ulilta.