Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taitaa olla ihastunut

Vierailija
30.09.2018 |

En yleensä ole mustasukkainen, mutta nyt jo pidemmän aikaa ollut semmoinen tuntuma, että päälle nelikymppinen mieheni on ihastunut erääseen alle 30-vuotiaaseen naiseen. Tekevät ajoittain yhteistyötä erään harrastuksen merkeissä.

Mitään ei varmastikaan ole vielä tapahtunut, mutta aavistelen, että ainakaan miehelläni ei pohjimmiltaan olisi mitään sitä vastaan.
Meillä on takana pitkä parisuhde, enkä usko, että hän on koskaan pettänyt. Hän ei ole sellainen ihminen. Tämä nuorempi nainen on kuitenkin liian mukava, siis minun näkökulmastani. Epäilen että jos hän lämpiää asialle, niin siinä sitä sitten ollaan.

Nykyisin tuntuu olevan paljon parisuhteita, joissa osapuolilla on pitkät ikäerot, joten siksi en osaa olla huoleton.

Mitähän tekisin? En tietenkään pysty kilpailemaan tämän mukavan, viehättävän ja fiksun nuoren naisen kanssa, jos kilpailutilanne syntyy. Ei taida edes olla mitään muuta tehtävissä kuin seurailla tilannetta?
Kiitos kuitenkin kun kuuntelitte, siskot.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pystyt kilpailla, mutta itse en haluaisi miestä josta tarvii kilpailla.

Vierailija
2/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sille sitten mitään voi, menee jos on mennäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tottakai pystyt kilpailla, mutta itse en haluaisi miestä josta tarvii kilpailla."

No samoin ajattelen vähän itsekin.

AP

Vierailija
5/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pystyt kilpailla, mutta itse en haluaisi miestä josta tarvii kilpailla.

Millä tavalla tämä kilpailu tapahtuisi, may I ask? Ei ketään saa väkisin pidettyä luonaan, jos tämä on päättänyt lähteä ja uusi houkuttaa.

Vierailija
6/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mammat ku vaan tietäisitte millasia ne miehenne ovat ollessaan poissa silmistänne muiden naisten ja miesten seurassa. Muille naisille flirtitään ja ehdotellaan täyttä häkää ja mieskamuille kerrotaan rivoja miten tuotakin beibeä voisi vähän pökätä. Teille toki esitetään kilttiä ja uskollista.

Vierailija
7/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä ole mustasukkainen, mutta nyt jo pidemmän aikaa ollut semmoinen tuntuma, että päälle nelikymppinen mieheni on ihastunut erääseen alle 30-vuotiaaseen naiseen. Tekevät ajoittain yhteistyötä erään harrastuksen merkeissä.

Mitään ei varmastikaan ole vielä tapahtunut, mutta aavistelen, että ainakaan miehelläni ei pohjimmiltaan olisi mitään sitä vastaan.

Meillä on takana pitkä parisuhde, enkä usko, että hän on koskaan pettänyt. Hän ei ole sellainen ihminen. Tämä nuorempi nainen on kuitenkin liian mukava, siis minun näkökulmastani. Epäilen että jos hän lämpiää asialle, niin siinä sitä sitten ollaan.

Nykyisin tuntuu olevan paljon parisuhteita, joissa osapuolilla on pitkät ikäerot, joten siksi en osaa olla huoleton.

Mitähän tekisin? En tietenkään pysty kilpailemaan tämän mukavan, viehättävän ja fiksun nuoren naisen kanssa, jos kilpailutilanne syntyy. Ei taida edes olla mitään muuta tehtävissä kuin seurailla tilannetta?

Kiitos kuitenkin kun kuuntelitte, siskot.

Meillä oli parikymppinen aupair tyttö ulkomaanvuosina. Ihan söötti, mut en hetkeäkään miettinyt, että mieheni olisi ollut kiinnostunut. Aupairit kyllä yrittivät vongata, prinsessoja ajattelivat olevansa :D

Vierailija
8/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. ehkä tarkoitan sanalla kilpailla sitä, että minä päälle nelikymppisenä, hedelmällisen iän oikeastaan jo ohittaneena ja silmänympärysryppyjä saaneena raskausarpisena, mielialaongelmaisena ja pahantuulisena akkana en taida pärjätä, jos vaihtoehtona on mukava alle kolmikymppinen lapseton nainen. 

Ei kai siinä kilpailusta ole kyse. Saisin varmaan viisvitosen ukon helposti, jos en alussa näytä pahantuulisuuttani. :(

AP

Vierailija
9/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toistan vielä, etten ole yleensä taipuvainen mustasukkaisuuteen. On niitä muitakin naispuolisia harrastuskavereita ollut, mutta en ole nähnyt syytä mustasukkaisuuteen. Tässä tilanteessa on nyt jotain muuta kuin ennen olen havainnut. 

Onhan se silti mahdollista, että vain kuvittelen.

AP

Vierailija
10/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä totuus sinulle aikanaan selviää.

Toisaalta, voisitko ottaa asian puheeksi miehesi kanssa?

Vierailija
11/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mammat ku vaan tietäisitte millasia ne miehenne ovat ollessaan poissa silmistänne muiden naisten ja miesten seurassa. Muille naisille flirtitään ja ehdotellaan täyttä häkää ja mieskamuille kerrotaan rivoja miten tuotakin beibeä voisi vähän pökätä. Teille toki esitetään kilttiä ja uskollista.

Uskollisia puheistaan huolimatta.

Vierailija
12/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheeksi ottaminen tuntuu tosi vaikealta. Onhan tässä semmoinenkin vaihtoehto, että minulla vain on liian vilkas mielikuvitus. Nainen on tosiaan jo aika paljon nuorempi. Voisiko hän edes olla kiinnostunut mieheni ikäisestä? Olisi noloa paljastaa olevansa mustasukkainen turhasta. 

Lisäksi arvelen, että jos tässä jotain on, niin se on menossa sellaisessa vaiheessa, jossa ei vielä ole sanottu sanaakaan. Ilmassa voi olla kaikenlaista, tai sitten vain kuvittelen. 

Enkä minä sellaista miestä haluakaan, joka ei oikeastaan ja tosissaan halua minua.

Mutta toki se pistäisi elämän pahan kerran sekaisin.

AP

Vierailija
13/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis vaihtanut taas lähestymiskulmaa ikäerojankkaukseen.

Vierailija
14/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman olen nyt sinkkuna ollessani huomannut. Olenkin nyt viihtynyt hyvin sinkkuna.

Vierailija
15/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Ikis?

Mulla on tässä päälle nelikymppisenä naisena on ruvennut ikääntymisen merkit näkymään. Ei ole ihan hirveän itsevarma olo, jos miehen mielestä nuorempi naishenkilö on tosi kiva ja sen kanssa tulee helposti lähdettyä harrastamaan.

AP

Vierailija
16/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. ehkä tarkoitan sanalla kilpailla sitä, että minä päälle nelikymppisenä, hedelmällisen iän oikeastaan jo ohittaneena ja silmänympärysryppyjä saaneena raskausarpisena, mielialaongelmaisena ja pahantuulisena akkana en taida pärjätä, jos vaihtoehtona on mukava alle kolmikymppinen lapseton nainen. 

Ei kai siinä kilpailusta ole kyse. Saisin varmaan viisvitosen ukon helposti, jos en alussa näytä pahantuulisuuttani. :(

AP

Ai tämää olikin u-li-miehen iltaprovo.

Vierailija
17/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on harrastus? Voisitko sinä lähteä mukaan? Mistä huomaat että miehesi on ihastunut?

Vierailija
18/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota naisen vaistoon. Mitään ei varmaan ole tapahtunut, mutta voi hyvin tapahtua. Jos tilanne olisi toinen, sinä olisit ihastunut johonkin mieheen, niin eikö asiaa hidastaisi se, jos miehesi olisi aivan erityisen ihana sinua ja lapsianne kohtaan ja näyttäisi kaikki parhaat puolensa sinulle päivittäin.

Vierailija
19/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa tämä harrastus ja voisiko vaimo itse liittyä mukaan?

Vierailija
20/47 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi lähteä mukaan harrastukseen, vaatii erityistaitoja. En nyt viitsi kertoa mistä harrastuksen lajistakaan on kyse, mutta en tosiaan voi sitä oppia.

Sitä en tiedä auttaisiko ihanuus ja erikoisen hyvä kohtelu. Voimakkaassa ihastumistilanteessa ihmiset ovat hormonien vietävänä. Minulla ei taida enää olla hormonit ja feromonit parhaassa iskussa, toisin kuin alle kolmikymppisellä ovuloivalla naisella. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi