Miehen valloittaminen
Noniin nyt kaipaisin vinkkejä miehiltä ja naisilta. Olen jonkun aikaa ollut ihastunut yhteen tuttuun mieheen ja nyt huomenna ajattelin alkaa laittamaan vähän enemmän peliin. Ja tässä välihuomautuksena että en kehtaa vain suoraan pyytää esim.kahville tms.koska en ole yhtään varma mitä hän ajattelee minusta ja "joudumme" näkemään toisiamme jatkossakin muutaman kerran viikossa. Ja tässä tilanteessa olisi jotenkin itselleni liikaa jos hän kieltäytyisikin niin nähdä häntä jatkossa.
Normaalisti tässä tilanteessa olisin vain oma itseni mutta nyt ajattelin että jos jotain asioita vielä parantelisin että saisin selville tunteeko hän samoin. Mitä siis pitäisi tehdä? Pitäisikö vaikka laittaa vähän punaista huulipunaa? Olen lukenut että miehet viehättyvät tästä :D Pitäisikö jotenkin ohimennen hipaista hänen kättään tms.jossain tilanteessa? :D Vai mitä?!? Haluaisin että hän huomaa minut ja miettisi että olenkohan hänestä kiinnostunut ja tekisi sitten edes jonkinlaisen aloitteen jos itse on kiinnostunut.
Kaikki vinkit nyt kehiin! Miten te miehet ajattelette että joku nainen voisi olla sinusta kiinnostunut ja mikä saa teidät ihastumaan johonkin naiseen?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin nyt kaipaisin vinkkejä miehiltä ja naisilta. Olen jonkun aikaa ollut ihastunut yhteen tuttuun mieheen ja nyt huomenna ajattelin alkaa laittamaan vähän enemmän peliin. Ja tässä välihuomautuksena että en kehtaa vain suoraan pyytää esim.kahville tms.koska en ole yhtään varma mitä hän ajattelee minusta ja "joudumme" näkemään toisiamme jatkossakin muutaman kerran viikossa. Ja tässä tilanteessa olisi jotenkin itselleni liikaa jos hän kieltäytyisikin niin nähdä häntä jatkossa.
Normaalisti tässä tilanteessa olisin vain oma itseni mutta nyt ajattelin että jos jotain asioita vielä parantelisin että saisin selville tunteeko hän samoin. Mitä siis pitäisi tehdä? Pitäisikö vaikka laittaa vähän punaista huulipunaa? Olen lukenut että miehet viehättyvät tästä :D Pitäisikö jotenkin ohimennen hipaista hänen kättään tms.jossain tilanteessa? :D Vai mitä?!? Haluaisin että hän huomaa minut ja miettisi että olenkohan hänestä kiinnostunut ja tekisi sitten edes jonkinlaisen aloitteen jos itse on kiinnostunut.
Kaikki vinkit nyt kehiin! Miten te miehet ajattelette että joku nainen voisi olla sinusta kiinnostunut ja mikä saa teidät ihastumaan johonkin naiseen?
Prikulleen sama viesti taas,kui keväällä:)
Ahaa, asia selvä. No mutta update jälleen. Se on naimisissa. Joo en vittu tiedä miksi se mulla meni ohi ja miksi luulin asioita mitä luulin. Game over siis. Ja kyllä, en harrasta varattuja joten älkää lyökö lyötyä. Ap
Mun ihastuksen kohde on naimisissa ja se ei haittaa mua yhtään. Mä oikeestaan en välttämättä edes haluaisi sen kanssa mitään juttua vaikka se sinkku olisikin. Syy on se että se tyyppi on mun elämän valo ja sellasena mä haluan sen pitääkin. Mä en usko että tää tyyppi on sellainen oikeesti mitä mun mielikuva siitä on enkä halua että se ikinä rikkoontuu. Se tyyppi pelastaa mun päivän aina kun sen nään ja pari sanaa kerkeän sen kanssa vaihtamaan, mulla on ihana olo sisällä ja tekee mieli hyppelehtiä ja tuntuu että saan tällausina päivinä paljon aikaseksi. Jaksan myös pitää paremmin huolta ulkonäöstäni kun mulla on kiva olo kun näytän hyvältä tän tyypin seurassa. Mä en kuitenkaan flirttaile hänen kanssaan, olen vain iloinen ja siinä se. Vaikka hän joskus ihastuisi minuun niin mitään meidän välille ei koskaan tule.
Pointtini on ap että miksi et pidä vain kiinni kivasta tunteesta hänen seurassaan tai häntä ajatellesta. Se on täysin luvallista eikä satuta ketään.
Prikulleen sama viesti taas,kui keväällä:)