Miehen valloittaminen
Noniin nyt kaipaisin vinkkejä miehiltä ja naisilta. Olen jonkun aikaa ollut ihastunut yhteen tuttuun mieheen ja nyt huomenna ajattelin alkaa laittamaan vähän enemmän peliin. Ja tässä välihuomautuksena että en kehtaa vain suoraan pyytää esim.kahville tms.koska en ole yhtään varma mitä hän ajattelee minusta ja "joudumme" näkemään toisiamme jatkossakin muutaman kerran viikossa. Ja tässä tilanteessa olisi jotenkin itselleni liikaa jos hän kieltäytyisikin niin nähdä häntä jatkossa.
Normaalisti tässä tilanteessa olisin vain oma itseni mutta nyt ajattelin että jos jotain asioita vielä parantelisin että saisin selville tunteeko hän samoin. Mitä siis pitäisi tehdä? Pitäisikö vaikka laittaa vähän punaista huulipunaa? Olen lukenut että miehet viehättyvät tästä :D Pitäisikö jotenkin ohimennen hipaista hänen kättään tms.jossain tilanteessa? :D Vai mitä?!? Haluaisin että hän huomaa minut ja miettisi että olenkohan hänestä kiinnostunut ja tekisi sitten edes jonkinlaisen aloitteen jos itse on kiinnostunut.
Kaikki vinkit nyt kehiin! Miten te miehet ajattelette että joku nainen voisi olla sinusta kiinnostunut ja mikä saa teidät ihastumaan johonkin naiseen?
Kommentit (43)
Minäpä kerron mitä mieheni työkaveri teki, jos niistä olisi hyötyä.
Omat huomioni:
-niukempia paitoja, istuvat liivit
-tarkempi meikistä ja esim. kynsistä
-pitkää päivää töissä aamusta ja illasta, lounaisiin tuppautui mukaan porukkaan
Miehen huomiot:
-aina tavatessa katse joko poukkoili ja väisteli tai kiinnittyi pitkäksi aikaa kasvoihin
-pyyteli apua työtehtäviin ja lisäopastusta työajan jälkeen
-esitteli kynsiään ja käsiään, jotta voisi kosketella miehenkin käsiä
-alkoi hymyn sijaan näyttämään usein surulliselta ja kerjäämään "kysy mikä mulla on?" huomiota
-alkoi puhua enemmän henkilökohtaisuuksia
-alkoi valitella parisuhdeongelmiaan
Näillä pääsi lohtuhalauksen kautta suuteluun asti, joten ehkä edistää tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa suoraan etten tajuaisi vaikka joku nainen olisikin kiinnostunut minusta. Valitettavasti noin hienovaraiset jutut kuin huulipuna tai vahingossa koskettaminen eivät kohdallani toimisi. En osaa neuvoa.
Mutta viehättyisitkö jos naisella olisi hieman punaista huulipunaa? Entä jos kosketuksen lisäksi jonkinlainen katse :D etkö yhtään alkaisi miettimään että mitähän tuo meinaa? Ap
Kyllä sinun täytyy saada se ihastumaan itseesi, eikä huulipunaasi.
Katsele sitä vähän väliä silmiin ihastuneesti ja todella himokkaasti. Näin toimin vahingossa ja mies ihastui minuun. Ei vaan voinut tapahtua mitäön, kun kumpikin olimme varattuja.
Minä pidän siitä vaiheesta, kun on ihastunut, mutta mikään ei ole vielä edennyt minnekään suuntaan. Silloin itse yleensä olen tavallista iloisempi ja puhun ja nauran enemmän, pukeudun seksikkäämmin, mutta tietysti hillityllä tavalla, nojailen enemmän mieheen päin ja muuta tuollaista. Olen surkea flirttailija ja kauhean ujo. Yritän siis vain olla oma iloinen itseni ja nauttia miehen seurasta.
Jossain vaiheessa toki kannattaa reilusti pyytää miestä kahville tai mihin nyt haluatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän siitä vaiheesta, kun on ihastunut, mutta mikään ei ole vielä edennyt minnekään suuntaan. Silloin itse yleensä olen tavallista iloisempi ja puhun ja nauran enemmän, pukeudun seksikkäämmin, mutta tietysti hillityllä tavalla, nojailen enemmän mieheen päin ja muuta tuollaista. Olen surkea flirttailija ja kauhean ujo. Yritän siis vain olla oma iloinen itseni ja nauttia miehen seurasta.
Jossain vaiheessa toki kannattaa reilusti pyytää miestä kahville tai mihin nyt haluatkaan.
Joo samoin, pidän itsestäni nyt kun olen iloinen ja jaksan jotenkin enemmän tehdä kaikkea.
Näin hänet tänään 2 kertaa ja juttelimmekin n.10 minuuttia. Kaikki meni hyvin ja itseasiassa ekalla kerralla kun lähin pois hänen luotaan niin käännyin katsomaan ja hänkin kääntyi samaan aikaan myös. :D
Mutta jotenkin nyt on tyhmä olo. Luulen että vaikka hänkin olisi ihastunut joskus minuun niin en usko että olosuhteiden vuoksi kumpikaan koskaan tekee aloitetta. Minä en ainakaan sitä aijo tehdä. Normaalisti voin hyvinkin tehdä aloitteen mutta kuten tuossa jo aikaisemmin sanoin niin jos saankin pakit niin on TODELLA kiusallista olla jatkossa hänen seurassaan enkä halua tätä. Ajattelin pitää tilanteen nyt neutraalina ja antaa olla. Toki olen hänen seurassaan iloinen ja hymyileväinen yms.koska pidän hänestä mutta koitan nyt antaa olla niin että en ajattele häntä enkä aijo viedä asiaa eteenpäin. Tämä tilanne on väärä meille vaikka molemminpuolisia tunteita olisikin. En halua pilata tätä suhdetta mikä meidän välillä on. Vaikka se ei mihinkään enempään johda.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa suoraan etten tajuaisi vaikka joku nainen olisikin kiinnostunut minusta. Valitettavasti noin hienovaraiset jutut kuin huulipuna tai vahingossa koskettaminen eivät kohdallani toimisi. En osaa neuvoa.
Kyllä minä koskettamisesta tajuaisin, että nyt on jotain kiinnostusta. Siis jos se olisi enemmän kuin vain vaatteiden pyyhkäisy ohimennen. Naiset eivät koskettele miehiä, joista eivät ole jollain tasolla kiinnostuneita. Huulipunasta en osaisi sanoa mitään, ajattelisin vain että se kuuluu naisen tyyliin.
Sanoisin, että turha kikkailu pois ja huomio perusasioihin. Pitää vaan sellaista luonnollista yhteyttä yllä ja luottaa siihen, että kyllä se syttyy jos on syttyäkseen. Jos äijä on kiinnostunut, niin kyllä se jossain vaiheessa aloitteen tekee.
Suosittelen henkilökohtaisten viestien lähettelyä ja huomion kohdistamista mieheen ja miehen asioihin. Viime kädessä jommankumman tulee tehdä aloite, jos haluatte edistää asioita. Mutta tuolla tavalla saa kyllä flirttiä ja miehen kiinnostuksen heräämään. Miehet tykkää huomiosta. Älä puhu esim. ex-parisuhteista tai hurjasta sinkkuajasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tollaset tavallisesta poikkeavat pirteät yritykset kyllä hujahtaa ohi, ajattelen että taitaa muikkelilla olla joku parempi päivä tai jopa kivat treffit takana yms. Viimeksi kun jonkinlaisia tuntemuksia alkoi muodostumaan, en edes huomannut naista alkuun. Sitten nainen alkoi tuijottelemaan paljon ja hakeutui seuraan, paremmin tutustuessa huomasin ihastuvani naiseen. Valitettavasti vaan naisella taisi käydä päinvastoin ja oli ihastunut vain omaan mielikuvaansa minusta ennen parempaa tutustumista :D
Mä taidan olla tuo nainen. Voin sanoa että se huuma oli ihanaa muttei suinkaa laimentunut. Oot edelleen mies johon olen ihastunut korviano myöten mutta nykyisin sinä olet ehkä mennyt kauemmaksi ja alan pelätä ettet oikeasti välitä. Mitäpä jos nyt kertakaikkiaan sanoisit vihdoin minulle vaikkapa ettå seurassani on mukava olla. Kuten sinunkin. Tai mitä vain, tiedät kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että turha kikkailu pois ja huomio perusasioihin. Pitää vaan sellaista luonnollista yhteyttä yllä ja luottaa siihen, että kyllä se syttyy jos on syttyäkseen. Jos äijä on kiinnostunut, niin kyllä se jossain vaiheessa aloitteen tekee.
Kiitos, näin teen. Ärsyttävä olo kun tämä mies on kokoajan mielessä vaikka yritän ignoorata. Ap
56474576 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä koskettamisesta tajuaisin, että nyt on jotain kiinnostusta. Siis jos se olisi enemmän kuin vain vaatteiden pyyhkäisy ohimennen. Naiset eivät koskettele miehiä, joista eivät ole jollain tasolla kiinnostuneita. Huulipunasta en osaisi sanoa mitään, ajattelisin vain että se kuuluu naisen tyyliin.
Kosketinkin häntä tänään :D Ehkä siksi katsoi vielä perään kun lähdin. Ihmetteliköhän että miksi teki noin :D Ap
No minut olisi helppo hurmata kävelyllä missä keskusteltaisiin. Kävelyn päätteeksi nainen itse lähestyisi huuliani ja suutelisi minua. Minulle teki eräs nainen näin ja vedin hänet tiukasti kehooni kiinni pakaroista ja suutelin takaisin. Kun lähdin omaan kotiini kävelemään olo oli kuin pikku pojalla Jouluna.
Vierailija kirjoitti:
No minut olisi helppo hurmata kävelyllä missä keskusteltaisiin. Kävelyn päätteeksi nainen itse lähestyisi huuliani ja suutelisi minua. Minulle teki eräs nainen näin ja vedin hänet tiukasti kehooni kiinni pakaroista ja suutelin takaisin. Kun lähdin omaan kotiini kävelemään olo oli kuin pikku pojalla Jouluna.
Hahah kuulostaa upealta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tilanne on väärä meille vaikka molemminpuolisia tunteita olisikin. En halua pilata tätä suhdetta mikä meidän välillä on. Vaikka se ei mihinkään enempään johda.
Ap
Miten niin väärä tilanne?
Pieni update. En tiedä oliko se huulipuna vai kosketus vai iloisuus vai kaikki mutta tämä ihastuksen kohteeni on alkanut hymyilemään mulle paljon enemmän ja ITSE kyselemään multa kaikkea henkilökohtaista. Yrittääköhän se valloittaa mua :D Olemme jutelleet tällä viikolla enemmän kuin koskaan ja mulla on niin paljon perhosia vatsassa kokoajan että kohta lähden varmaan lentoon 💕
Ap
Sänkykamarikatse ja käheä, husky-ääni, etusormen koukistelu kutsuvasti huulten ollessa töröllä.
Vierailija kirjoitti:
Sänkykamarikatse ja käheä, husky-ääni, etusormen koukistelu kutsuvasti huulten ollessa töröllä.
Repesin, voi miten hassuja olette.
56474576 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä tässä väitteessäsi:
”Naiset eivät koskettele miehiä, joista eivät ole jollain tasolla kiinnostuneita.”
On paljon naisia (ja miehiä!), joille koskeminen on luonnollinen osa kommunikointia eikä tarkoita minkäänlaista romanttista kiinnostusta. Itsekin usein tervehtiessä saatan silittää käsivarresta tai jopa halata, niin miehiä kuin naisiakin. Eikä se mitään tarkoita.
Ei voi tietää, jos ei tiedä. Mikä tahansa voi tarkoittaa mitä tahansa. Siksi kannatta KYSYÄ.
Ap, miksi aloitteen tekeminen olisi miehelle kiusallisempaa kuin sinulle? Miksi aloite on miehen kontolla? Mikset vaan kysy siltä, että missä mennään?
Peppuun botoxia