Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä tuntuu panna täysin tuntemattoman miehen kanssa?

Vierailija
30.09.2018 |

Minusta koko ajatus kuulostaa vastenmieliseltä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ollu hääviä niihin aikoihin kun yhden illan juttuja vielä harrastin. Monenlaisia kokelaita oli, mutta ei se oikein sytyttänyt koskaan. Ihan eri maailmasta kuin nykyinen seksielämä tutun ja rakkaan miekkoseni kanssa joka tietää mistä pidän.

Vierailija
22/25 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kysymys ei oikein aukee alle 4vee naisille etenkään.

Tarkoittaa mitä? Emme me kaikki ole tottuneita irtosuhde-eksperttejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mäki saan oikeen ihmisen kaa vaikka ei hyvin tunnettaiskaan. xD

Mutta.. En halua ottaa ite riskejä, on sen verran ihmeellisii ihmisii :)

Vierailija
24/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea antaa vastausta sillä kaikki miehet joiden kanssa olen harrastanut seksiä ovat olleet vieraita. En ole koskaa seurustellut, tinderpanoja kaikki.

Vierailija
25/25 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäältä jännittävältä, kiihottavalta ja erilaiselta, toisaalta vähän paineiselta, hätäilevältä ja kömpelöltäkin. Intohimo voi olla ihan tapissa, mutta toteutus ja vapautuminen voi olla vähän hakusessa :D.

Vieraan ihmisen kanssa harvoin menee asiat ihan yksiin heti, eikä kumpikaan edes tiedä mistä just tämä ihminen erityisesti tykkää.

Mä en ole saanut orgasmia täysin vieraan ihmisen kanssa koskaan. Tokalla kerralla kyllä jo ja sit se ei olekaan enää vieras.

Käsittääkseni monet miehet ovat tässä erilaisia kuin naiset. Eivät kaikki toki. Kaikki mun kokemat miehet ovat myös lauenneet ekallakin kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä