Miltä tuntuu panna täysin tuntemattoman miehen kanssa?
Kommentit (25)
En pysty edes kuvittelemaan. Täysin vieras ajatus.
Kiihkeältä ja vapautuneelta. Helpompi nauttia seksistä ja olla oma itsensä.
Olen monta kertaa meinannut. Joistakin ainakin luulee tietävänsä edes jotain jos on illan aikana tutustunut. Yhdeltä tuntemattomalta meinasin viedä poikuuden mutta jotenkin muistelin omia huonoja kokemuksia enkä tehnyt sitä.
Kiihottavaa ja jännittävää, uutuudenviehätystä.
Sitten jos se ei osaa hommaa ollenkaan, niin tunnelma lässähtää hyvin nopeasti.
Ihan huikealta. Ei estoja, ei ajatuksia, vain panemista ja sit lähettää nuori poliisimies kotiin vaimonsa luo.
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa meinannut. Joistakin ainakin luulee tietävänsä edes jotain jos on illan aikana tutustunut. Yhdeltä tuntemattomalta meinasin viedä poikuuden mutta jotenkin muistelin omia huonoja kokemuksia enkä tehnyt sitä.
Mitä tarkoitat sillä että on huonoja kokemuksia poikuuden viemisestä?
Monessa kommentissa huokuu taas sellainen sunnuntai-illan jälkikrapulainen angsti. Tai sitten palstalla on tosiaan harvinaisen paljon "ihanan estottomia" horoperseitä.
Hyvältä jos miehellä on lihasta ja homma toimii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä että on huonoja kokemuksia poikuuden viemisestä?
Ei siitä vaan omista ensimmäisistä kokemuksista.
Ihanalta.
En tuttujen kanssa paneskele ollenkaan, eli en ketään toista kertaa.
Riippuu siitä onko mies hyvä sängyssä.
Yhden illan suhteet voivat tarjota tajunnanräjäyttävän hyvää seksiä tai sitten päätyy siihen että nolottaa ja kaduttaa.
En enää tuota ole aikoihin harrastanut. Nuorempana kyllä satunnaisesti. Riippuu ihan kyseisestä miehestä ja siitä mielentilasta joka on sillä hetkellä päällä.
Olenkohan pari - kolme kertaa harrastanut yhden yön juttuja ja eipä olleet kummoisia - oikeastaan ihan tosi surkeita kokemuksia. Tosin silloin olin nuori ja melko kokematon. Ehkä nyt kohta nelikymppisenä olisi kivempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeältä ja vapautuneelta. Helpompi nauttia seksistä ja olla oma itsensä.
Tää on jännä, miten eri tavalla voi kokea. Itse pystyn nauttimaan seksistä ja rentoutumaan todella vasta, kun tunnen ja luotan ihmiseen ja on tunneyhteys. Olen ehkä pikkuisen kateellinen naisille, jotka saavat jotain yhden illan jutuista.
Vastaaja nro 8 .... Mul oli samoin
Ihan kivalta mutta ei kovin erikoiselta.
Tää kysymys ei oikein aukee alle 4vee naisille etenkään.
Varmaan jälkeen päin kutittaa