Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleiskuntoni romahtanut ilman syytä

Vierailija
30.09.2018 |

Tai syy on varmasti, mutta lääkärit eivät ota huoltani vakavasti. Olin vielä vuosi sitten SM-tason, mutta jotain vain tapahtui ja nytten jopa rappuset vaikea päästä ylös! Paino pudonnut kolmen kuukauden aikana yli kymmenen kiloa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän kummallisia lääkäreitä on. Mene eri lääkärille.

Vierailija
2/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes? Lääkäriin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat heti huomenna uudestaan ja vaadit päästä tutkimuksiin. Tuo ei kuulosta normaalilta. Kyllä laihtumisen syy pitää selvittää.

Itse olin kesällä lääkärissä muusta syystä ja ohimennen kerroin laihtuneeni viime vuonna (!!) 6 kg ilman syytä ja kyllä otettiin liuta verikokeita.

Vierailija
4/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes? Lääkäriin!

Vierailija
5/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä voi myös olla. Isäni laihtui syksyllä ja keväällä kuoli munuaissyöpään.

Tai sitten paha raudanpuute, D-vitamiinin puute, folaatin puute... kilpirauhasarvot voi olla viturallaan... onhan niitä syitä, ne pitää vaan kunnolla selvittää. Ferritiiniä ei monet lääkärit osaa arvioida ollenkaan oikein koska ne viitearvot on revitty jostain peräsuolesta.

Vierailija
6/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat heti huomenna uudestaan ja vaadit päästä tutkimuksiin. Tuo ei kuulosta normaalilta. Kyllä laihtumisen syy pitää selvittää.

Itse olin kesällä lääkärissä muusta syystä ja ohimennen kerroin laihtuneeni viime vuonna (!!) 6 kg ilman syytä ja kyllä otettiin liuta verikokeita.

Kumma! Mä laihduin 2 kk.ssa 8 kg, ja lääkäri vain tuijotti.

Vierailija
7/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ms-tauti aiheuttaa voimattomuutta raajoihin.

Vierailija
8/8 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki kilpirauhasen liikatoiminta samaa. Kunto laski laskemistaan, vaikka miten yritin lisätä harjoitusta. Puuskutin portaissa jo kerroksen jälkeen, pumppu hakkasi kovilla kierroksilla koko ajan ja paino laski, vaikka sitä ei ollut liikaa alunperinkään.

Verikokeillahan se selvisi kun ne lopulta älyttiin ottaa. Lääkkeillä sairaus saatiin hissukseen kuriin ja parannuinkin aikanaan. Mutta kuntoa korjaan vieläkin, niin huonoon kuntoon sairaus ehti kropan vetää. Sairastumisesta aikaa noin kaksi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi