Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Brittien huonot hampaan - Jeremy Kyle Show

Vierailija
30.09.2018 |

Olen katsellut tuota Jeremy Kyle showta ja on alkanut ihmetyttämään, miksi niin monella ohjelmaan osallistuvalla on järkyttävän huonot hampaat. Johtuuko se ohjelmaan osallistuvien yhteiskuntaluokasta, vai mistä? Yleisellä tasolla on nimittäin tutkimuksia, että jopa suomalaisella 12 -vuotiaalla on huonommat hampaat, kuin brittiläisellä 12 -vuotiaalla, mutta en minä Suomessa näe edes sillan alla asuvalla spurgulla noin järkkyjä hampaita, kuin mitä tuossa ohjelmassa! (ps. tuo ohjelma on ihan parasta komediaa :D)

Esimerkkinä:

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britit on tunnettuja nimenomaan rumuudestaan, hämpaat on osa heidän rumuutta. Suomalaisille naisille kelpaa jopa brititkin tai sitten suomalaiset naiset on pahnan pohjimmaiset. 

Brittinaiset ovat monesti rumia, mutta miehet siellä ovat suht komeitakin.  Piirteensä siis sopii paremmin miehille kuin naisille - Suomessa taas tilanne toisinpäin.

Toki siellä on samanlaista tyylittömyyttäkin paljon mitä Suomessakin ja USA:ssa myös köyhien parissa.

Britit taitavat pilata hampaansa sokerilla, esim.  teessä?

Suomessa miesten taso selvästi naisia korkeampi. Todella usein näkee suomessa parin jossa nainen on tasoltaan hirveä ja mies vähintään ok. Suomalaisten naisten taso kansainvälisillä deittipalstoilla on niin järkyttävä että niitä joutuu selittämään ettei todellisuus ole näin hirveä. Jotkut suomalaiset naiset on tietenkin myös kauniita. 

Vierailija
22/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua!!! Mitä minä just katsoin! Siis oliko tuo plakkia, mitä ne porasi irti tuosta hampaan pinnasta? Siis tuollainen paksu kerros? Eikö nuo ikinä pese hampaita!

Videolla poistetaan hammaskiveä ultraäänilaitteella. Ja näköjään eivät pese.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän