Miksi lapset puetaan värikoodeihin sukupuolen mukaan?
Siis mikä siinä on niin ylitsepääsemätöntä naisille ajatella luovasti tai laatikon ulkopuolelta? Miksi lapsi pitää merkitä jollain värikoodilla? Jos sukupuoli on luonnollinen, miksi sitä pitää erotella symboleilla? Mikä siinä on vaikeaa ostaa se sininen vaate?
Ja haloo, valitsiko kuukauden ikäinen tyttövauva itselleen pinkin rusetin ja pinkin potkupuvun? Ei, sen teki äiti.
Miksi puette tyttönne aivan klooneiksi ja alistatte heitä?
Kommentit (7)
Mitä sinulla on pinkkiä väriä vastaan?
Vaikea on kuvitella että taapero ikäistä kiinostaa minkä värisissä vaatteissa se maailmaa ihmettelee.
Mutta jos on kysymys sukupuolineutraali höpötyksestä niin te kaikki olette aivan kujalla ja onnistutte sekottamaan lapsenne pään pahemmin kuin se että poika: sinisiin ja tyttö: pinkkeihin.
Puen lapseni miten haluan. Deal whit it 💁. :D
Miksi itse oletat että vain äidit pukevat lapsensa?
Meil on pojalla pinkkiä, kaunis pinkki flanellipeittokin vaunuissa, se oli jo isoISÄllä vauvana.
Vierailija kirjoitti:
Meil on pojalla pinkkiä, kaunis pinkki flanellipeittokin vaunuissa, se oli jo isoISÄllä vauvana.
Korjaatko väärinkäsityksen, jos tuntematon luulee häntä tytöksi vai annatko olla?
No on minun lapsillani aina ollut yllään niin pinkkiä kuin sinistäkin. Tyttöjä ovat. Käyttävät myös kaikkia muitakin värejä vaatteissaan, aina ovat käyttäneet. Nyt kun itse jo ymmärtävät vaatteista, ja jos saavat valita kaupasta, niin kyllähän nuo enimmäkseen ns tyttömäisiä vaatteita tahtovat. Tämänhän ei pitäisi olla väärin, vai? Vauvana puin heidät ihan niihin vaatteisiin mitkä omaa silmääni miellyttivät, eli aika lailla kaikki värit olivat käytössä.
Voi,ehkä sen takia että pinkki on kiva väri. Ymmärrän jos joku haluaa pukea lapsensa vain maastoväreihin mutta tuskin se sen lapsen traumatisoi jos sillä on vauvakuvassa rusetti päässä.