Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi venäläisillä miehillä on otsis?

Vierailija
30.09.2018 |

Osaako joku vastata, miksi monilla venäläisillä ja vironvenäläisillä miehillä on etuhiukset? Suosivat siis sellaista hiustyyliä, johon kuuluu otsis. En ole huomannut, että muuten olisi suosittu miesten hiustyyleissä tuo otsis paitsi venäläisten miesten keskuudessa. Onko tähän joku kulttuurillinen syy tms?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten epämääräiset ja malittomat pitkähköt siilitukatkin ovat hirveitä!

Ruotsissa ja Keski-Euroopassa suositaan pidempiä ja klassisempia hiusmalleja.

Kaljuuntuvat miehet suosivat siilejä. Ei niistävhiuksista enää muuta saa jollei rupea kampaamaan niitä kaljun yli.

Vierailija
42/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he eivät halua näyttää Rasputinilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy siinä olla myös jotain geneettistä, jotta on niitä hiuksia siinä edessä, ja ne jopa kasvavat sillä tavalla, että ne on mahdollista kammata otsalle. 

Eipä vaan minun hiuksistani saa tehtyä siististi laskeutuvaa otsatukkaa, vaikka nuorempana sitä halusin.

Vierailija
44/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy siinä olla myös jotain geneettistä, jotta on niitä hiuksia siinä edessä, ja ne jopa kasvavat sillä tavalla, että ne on mahdollista kammata otsalle. 

Eipä vaan minun hiuksistani saa tehtyä siististi laskeutuvaa otsatukkaa, vaikka nuorempana sitä halusin.

Ei minun tarvitse kammata. Ne vain kasvavat siihen otsan päälle kuin visiiri. Välillä lyhennän kun muuten kutittavat silmiä.

Vierailija
45/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

idässä otsis lännessä takatukka

Mulla on molemmat. Mikä minä olen?

Bruce Dickinson?

Vierailija
46/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika otsatukassa? Voisi harkita itsellekin jos se noin paljon ärsyttää.

Eihän ne ketään ärsytä, ihmetyttää vaan.

Vierailija
48/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse kammata. Ne vain kasvavat siihen otsan päälle kuin visiiri. Välillä lyhennän kun muuten kutittavat silmiä.

Minä taas olen monta kertaa kammannut hiukset otsalle juuri ennen valokuvausta, ja kun sain valmiit kuvat, ei niissä ollut tietoakaan mistään otsatukasta.

Vierailija
49/64 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen monta kertaa kammannut hiukset otsalle juuri ennen valokuvausta, ja kun sain valmiit kuvat, ei niissä ollut tietoakaan mistään otsatukasta.

Hmmm.. miten sulla hiukset kasvaa? Onko sulla takaraivoissa sellanen pyörre? Otsan malli ja koko?

Mulla on sellanen pieni luiska otsa.

Vierailija
50/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. miten sulla hiukset kasvaa? Onko sulla takaraivoissa sellanen pyörre? Otsan malli ja koko?

Mulla on sellanen pieni luiska otsa.

Olen toinen otsatukkavammainen, en se jolta kysyit. Mulla on korkea, keski-iso otsa. Hiusraja on ikään kuin katolla eikä räystäässä. :D Joillakin matalaotsaisilla ne hiukset laskeutuvat luonnostaan eteen kauniisti kuin verhot, minulla eivät, koska hiusraja on sijoittunut niin taakse tyyliin Ellen Jokikunnas. Pyörre löytyy takaa.

Vierailija
51/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katos muotia. Putinillakin oli kun vielä tukka kasvoi. Varmaan laittais peruukinkin, mutta ei halua näyttää vajakilta naurunkohteelta niinkuin Trump.

Vierailija
52/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on katos muotia. Putinillakin oli kun vielä tukka kasvoi. Varmaan laittais peruukinkin, mutta ei halua näyttää vajakilta naurunkohteelta niinkuin Trump.

Oijoijoi, ihana nuori Putin.

Vierailija
54/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaisissa draamoissa on myös usein miesotsiksia, ovat kyllä vähän erityylisiä kuin nuo venäläiset

https://6.viki.io/image/eb6959988425429b9beb0800e6b83c60.jpeg?s=900x600…

Tiedä sitten mikä on todellisuus katukuvassa siellä päin.

Vierailija
55/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näkee mies-otsiksen ni tietää mikä on kansallisuus. En tajuu miten kenestäkään voi olla viehättävä semmone hiusmalli.

Ei teidän suomimammojen omatkaan tyylit ole tyylikkäitä ja kivoja muutakuin omassa päässänne. Oikeasti. Otsis - räväkkä tukka tai legginsit, collarit tai packaconverset.

Vierailija
56/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Briteissä ja Jenkeissä oli sama ainakin 90- ja 00-luvuilla ja varmaan vieläkin. Näytti jo silloin tyhmältä. Suomessa nuorukaiset on aina suosineet hyppyriä, ananasta, jakausta tai jotain semmosta.

Höpö höpö. Kyllä Suomessa näkyi ainakin 90-luvulla pieniä poikia ja teinejä, joilla oli venäläiseen tapaan kammattu hiukset eteen ja takana oli vieläpä kaiken kruunaava hirveä hiirenhäntä keskellä niskaa. Oli aivan kamalan näköistä. Tuota hiusten eteenkampaamistaa näkee vielä venäläisten miesten lisäksi Pohjois-Amerikan "trailer trash"-porukoissa.

Hyi niin oli! Mikä ihme lienee ollut tuonki hiirenhäntävillityksen taustalla? En ikinä omalle pojalle antaisi sellaista tehdä.

Onhan naisillakin esimerkiksi selvästi toispuoleisia kampauksia ja jopa sivusiilejä. Ainiin, mutta nainenhan ei voi olla ruma eikä arvostelun kohteena!

Vierailija
57/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihailen noissa itänaapureissa eniten sitä totaalisen elämäänsäkyllästynyt ilmettä, joka ei värähdä vaikka eteen putoaisi miljoona euroa tai pandaksi puetun papin ruumis. Ehkä ne harjottelee juuri otsiksella, sitä kun katsoo joka aamu, ei mikään enää järkytä.

Vierailija
58/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trrrrripalusssssski, otsis ja kuolleen kalan ilme, da!

Vierailija
59/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oijoijoi, ihana nuori Putin.

Ooh! 💖

Vierailija
60/64 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Briteissä ja Jenkeissä oli sama ainakin 90- ja 00-luvuilla ja varmaan vieläkin. Näytti jo silloin tyhmältä. Suomessa nuorukaiset on aina suosineet hyppyriä, ananasta, jakausta tai jotain semmosta.

Höpö höpö. Kyllä Suomessa näkyi ainakin 90-luvulla pieniä poikia ja teinejä, joilla oli venäläiseen tapaan kammattu hiukset eteen ja takana oli vieläpä kaiken kruunaava hirveä hiirenhäntä keskellä niskaa. Oli aivan kamalan näköistä. Tuota hiusten eteenkampaamistaa näkee vielä venäläisten miesten lisäksi Pohjois-Amerikan "trailer trash"-porukoissa.

Hyi niin oli! Mikä ihme lienee ollut tuonki hiirenhäntävillityksen taustalla? En ikinä omalle pojalle antaisi sellaista tehdä.

Onhan naisillakin esimerkiksi selvästi toispuoleisia kampauksia ja jopa sivusiilejä. Ainiin, mutta nainenhan ei voi olla ruma eikä arvostelun kohteena!

Tässä oli varmaan kyse alaikäisestä pojasta eikä aikuisista naisista. Siis sillä tavalla, että äippä voi kieltää Miksua 4 v ottamasta kauhukampausta, mutta Mimmulle 45 v kukaan ei voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän