Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan shokissa siitä Makasiinien palosta, olin paikan päällä ja aivan järkyttävää

Vierailija
05.05.2006 |

Ei voi sanoin kuvailla. Olo oli kuin olisi jossain elokuvassa ollut. Palomiehiä ja viranomaisia kaikkialla. Moni muukin oli paniikissa ja pelkäsi palon leviävän ja räjähtävän käsiin. Tilanne oli järkyttävä. Pitää varmaan mennä vielä psykiatrin puheille. Lapsetkin (4- ja 11-vuotiaat) vaan itkee koko ajan ja pelkäävät, että se tuli vaan leviää ja leviää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen idiootti, joka ei voi ennustaa milloin missäkin tapahtuu mitä. Käveltiiin Bulevardilta Apollonkadulle, Mannerheimintietä pitkin lähinnä, Makasiinit nyt sattuu vain olemaan matkan varrella. Vauva vaunuissa, 2v rattaissa ja 4,5v käveli. Normi matka mikä usein kävellään. Makasiinien kohdalta käveltiin kahdeksan jälkeen illlalla, näky oli jotenkin niin järkyttävä (Makasiinit ovat aina olleet minulle jollain tavalla rakkaita ja minusta niiden olisi pitänyt säilyä tulevaisuudessa, eikä väistyä musiikkitalon tieltä), että oli pakko jäädä kuitenkin ihan hetkeksi katsomaan, lapsien kanssa. Ei me kuitenkaan ihan vieressä oltu, eikä varmaan lapsetkaan _hengenvaarallisesti_ myrkkyjä sisällensä saaneet.

14, meillä oma rytmi. Pääasia lienee se, että lapset saavat vuorokaudessa riittävästi nukuttuja tunteja, ei se milloin menee nukkumaan. Kotiäitiyden plussaa, että lapset saavat nukkua aamulla pidempään ja olla illalla työssä käyvän isänsä kanssa pidempään.

Vierailija
22/22 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Just näin voi pieni ihminen taistella globalisaatiota ja kaupallisuutta vastaan. Otetaan kaupunki kaupunkilaisten haltuun, ei anneta riistofirman viedä purkamisesta maksettavaa summaa!!! Tää saa mut uskomaan parempaan huomiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä