Syy miksi et hyväksy lapsesi kumppania?
Otsikko kertoo kysymyksen, mutta mikä on syy miksi lapsesi puoliso on väärä?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelen ettei asia minulle kuulu. Jokaisen on saatava tehdä omat virheensä.
Onhan se noinkin ja ei ollutkaan kyse puututko siihen?
Eli joku syy silloin on jos koetaan jotain puuttumisen tarvetta
Minulle riittää syyksi, että hänellä on pas@ankirjava menneisyys eikä mitään takeita ole tapojen muuttumisesta.
Taloudellisesti ihan katastrofi ja mielenterveysongelmien takia rahat ja suhteet menneet pieleen.
Lapsia on siellä täällä ja hartaasti toivon ettei lisää tule.
Periaatteessa asia ei mulle kuulu ja jokaisen pitää tehdä omat virheensä mutta raja menee narkkarin, alkoholistin, narsistin ja elämäntapaluuserin kohdalla. Onneksi jo 3 lapsista ovat tehneet loistavat valinnat
Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, sillä omat lapset on niin huipputyyppejä, että miksi ikinä hengailisivat joidenkin kuspäiden kanssa.
Päinvastoin mietin tosi usein miten mahtava poikaystävä tyttärellä on.
Jos puoliso kohtelisi lastani huonosti, siinä olisi syy.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, sillä omat lapset on niin huipputyyppejä, että miksi ikinä hengailisivat joidenkin kuspäiden kanssa.
Näin kuvittelin minäkin ennen ja jyrkkä tiputus oli sieltä tähän tilanteeseen mikä onkin kaaos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kuvittelin minäkin ennen ja jyrkkä tiputus oli sieltä tähän tilanteeseen mikä onkin kaaos.
Minkälainen sit on? Voiko olla joku väärinkäsitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai väärinkäsitys? Kunpa olisikin.
En jaksa kertoa, koska tapauksesta tunnistaa meidät ja tapaus on hyvinkin julkinen.
Kommentoin lähinnä sen takia, että joku tuli heruttelemaan lapsensa fiksuudella ja poikaystävän ihanuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen väärinkäsitys varmaan ollut, että on pidetty kulisseja yllä niin totuus ei oo paljastunut. Kuin vasta myöhemmin, paska lentänyt tuulettimeen niin sitä ei enää peitellä.
Pojallani 33v on kumppanina 17v typykkä. Ärsyttää kun itse en sellaisesta pääse nauttimaan.
Koska se on liian vanha omalle kullannupulle.
Tyttö kärsii muka masennuksesta. On siis laiska. Tarjosin pojalle tonnin jos jättää tytön.
Itse ajattelen ettei asia minulle kuulu. Jokaisen on saatava tehdä omat virheensä.