Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostan pentikin lahjakortilla, kun en tarvitse mitään?

Vierailija
29.09.2018 |

Pitäisi lahjan antajalle varmaan sanoa iloisena, mitä ostin. On vaan sen luontoinen, että odottaa sitä. En tarvitse mitään kippoja tai kuppeja, en pyyhkeitä enkä lakanoita. Ennstäänkin on liikaa. Sinänsä ei ole mitään noita vastaan, ihan ok Pentikin tavarat on. Saatuja on entisiäkin jotain. Ehdottakaa jotain. Joo katso nettisivulta, mutta ei siellä ole kaikkea, mitä myymälässä on. Kortin arvo on 50 euroa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta antajalle jokin joululahja.

Vierailija
2/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sipulipurkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joululahjoja. Kerrot sitten kortin antaneelle kaverillesi että törsäsit ihan villinä ja kortti tuli todella hyvään saumaa, suurkiitos! 

Vierailija
4/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä. Pääset polttamalla eroon.

Vierailija
5/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä myydään jotain saippuaa ja pesuainettakin. Eikös sellaisia kulu aina?

Vierailija
6/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa löytyy teepurkkia ym.

Vierailija
7/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kynttilöitä ja anna niitä joululahjoiksi

Vierailija
8/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lahjaostokset on hyvä idea! Lisäksi omassa kodissani yksi kauneimmista esineistä on Pentikin Puu, eli se kristallipuu johon saa tuikkuja.

Vierailija
9/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tarvitaan sipulipurkkia...

ohis

Vierailija
10/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pari kolme kivaa lahjasettiä, jotka pyydät erikseen lahjapakkauksiin. Säästä nämä sitten, ja annat kun joskus tarvitset pientä lahjaa jollekin tutulle. Joulu on kohta.

Tai sitten osta varalle muutama astia sellaisesta sarjasta joka sulla on. Kiva olla yksi ylimääräinen, että säilyy koko setti, kun kumminkin yksi kuppi tai lautanen menee silloin tällöin rikki.

Vierailija
11/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä en voi itse polttaa, kun miehen astma reagoi niihin niin herkästi. Mutta joo, ostan noita pikkujuttuja ja annan lahjoiksi ja sanon, että niitä ostin. Pitää mennä myymälään vielä ajatuksen ja ajan kanssa. Kiitoksia vinkeistä, ehkä jotain löytyy itsellekin.

Vierailija
12/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta mitään. Sanot lahjan antajalle, ettet tarvitse kippoja ja kuppoja. Itse olen alkanut kierrättämisen sijaan hävittämään ehjiä, laaduttomia tuotteita. Tuntuu kuin vahingon laittaisi kiertämään sellaista kirpparille raahatessa, ja että vielä kehtaisi pyytää rahaa siitä :D Kieltäydyn sujuvasti myös lahjoista ja "avusta" nykyään.

Vierailija
13/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Täh? Sipulit säilytetään huoneenlämmössä kannellisessa ilmavassa keraamisessa purkissa. Eli joko purkin kyljessä on reikiä tai kannessa. Et kai säilytä mitään sipulia jääkaapissa ja vielä muovipussissa? Mulla on keltasipulia, punasipulia ja valkosipulia juuri sipulipurkissa keittiössä. Purkkeja on eri kokoisia ja hintaisia. Kalleimmat ehkä Pentikillä .

Vierailija
14/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltähän saa myös hilloja yms. Nehän kuluu pois käytössä. Pesuaineitakin taitaa valikoimiin kuulua.

Vierailija
15/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi lahjakortti pentikkiin niin ostaisin ehkä torkkupeiton. Talvisin tulossa niin olisi ihana kääriytyä lämpimään. :)

Tai sitten ehkä sohvatyynyihin uusia päällisiä. Tai uuden keittiöpyyhkeen.

Vierailija
16/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohis

Täh? Sipulit säilytetään huoneenlämmössä kannellisessa ilmavassa keraamisessa purkissa. Eli joko purkin kyljessä on reikiä tai kannessa. Et kai säilytä mitään sipulia jääkaapissa ja vielä muovipussissa? Mulla on keltasipulia, punasipulia ja valkosipulia juuri sipulipurkissa keittiössä. Purkkeja on eri kokoisia ja hintaisia. Kalleimmat ehkä Pentikillä .

Hyvin on sipulit säilyneet ihan Tiimarista ostetussa kulhossakin. Ei ne mitään omaa purkkia tarvitse.

Vierailija
17/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kynttilöitä, mutta jos niitä et voi ostaa, mites olis servettejä, uudet puukapustat keittiöön ja muuta jollain aikavälillä väistämättä kuluvaa/uusittavaa.

Vierailija
18/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilöitä ja servettejä. Eikö teillä kulu niitä? Itse olen kynttiläfani ja olisi ihana ostaa viidelläkympillä kynttilöitä :)

Vierailija
19/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ostaa ton sulta 40 eurolla.

Vierailija
20/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän