Mitä ostan pentikin lahjakortilla, kun en tarvitse mitään?
Pitäisi lahjan antajalle varmaan sanoa iloisena, mitä ostin. On vaan sen luontoinen, että odottaa sitä. En tarvitse mitään kippoja tai kuppeja, en pyyhkeitä enkä lakanoita. Ennstäänkin on liikaa. Sinänsä ei ole mitään noita vastaan, ihan ok Pentikin tavarat on. Saatuja on entisiäkin jotain. Ehdottakaa jotain. Joo katso nettisivulta, mutta ei siellä ole kaikkea, mitä myymälässä on. Kortin arvo on 50 euroa.
Kommentit (25)
Osta joululahjoja. Kerrot sitten kortin antaneelle kaverillesi että törsäsit ihan villinä ja kortti tuli todella hyvään saumaa, suurkiitos!
Kynttilöitä. Pääset polttamalla eroon.
siellä myydään jotain saippuaa ja pesuainettakin. Eikös sellaisia kulu aina?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla sipulipurkki?
Samaa sarjaa löytyy teepurkkia ym.
Osta kynttilöitä ja anna niitä joululahjoiksi
Nuo lahjaostokset on hyvä idea! Lisäksi omassa kodissani yksi kauneimmista esineistä on Pentikin Puu, eli se kristallipuu johon saa tuikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitaan sipulipurkkia...
ohis
Osta pari kolme kivaa lahjasettiä, jotka pyydät erikseen lahjapakkauksiin. Säästä nämä sitten, ja annat kun joskus tarvitset pientä lahjaa jollekin tutulle. Joulu on kohta.
Tai sitten osta varalle muutama astia sellaisesta sarjasta joka sulla on. Kiva olla yksi ylimääräinen, että säilyy koko setti, kun kumminkin yksi kuppi tai lautanen menee silloin tällöin rikki.
Kynttilöitä en voi itse polttaa, kun miehen astma reagoi niihin niin herkästi. Mutta joo, ostan noita pikkujuttuja ja annan lahjoiksi ja sanon, että niitä ostin. Pitää mennä myymälään vielä ajatuksen ja ajan kanssa. Kiitoksia vinkeistä, ehkä jotain löytyy itsellekin.
Et osta mitään. Sanot lahjan antajalle, ettet tarvitse kippoja ja kuppoja. Itse olen alkanut kierrättämisen sijaan hävittämään ehjiä, laaduttomia tuotteita. Tuntuu kuin vahingon laittaisi kiertämään sellaista kirpparille raahatessa, ja että vielä kehtaisi pyytää rahaa siitä :D Kieltäydyn sujuvasti myös lahjoista ja "avusta" nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Täh? Sipulit säilytetään huoneenlämmössä kannellisessa ilmavassa keraamisessa purkissa. Eli joko purkin kyljessä on reikiä tai kannessa. Et kai säilytä mitään sipulia jääkaapissa ja vielä muovipussissa? Mulla on keltasipulia, punasipulia ja valkosipulia juuri sipulipurkissa keittiössä. Purkkeja on eri kokoisia ja hintaisia. Kalleimmat ehkä Pentikillä .
Sieltähän saa myös hilloja yms. Nehän kuluu pois käytössä. Pesuaineitakin taitaa valikoimiin kuulua.
Jos mulla olisi lahjakortti pentikkiin niin ostaisin ehkä torkkupeiton. Talvisin tulossa niin olisi ihana kääriytyä lämpimään. :)
Tai sitten ehkä sohvatyynyihin uusia päällisiä. Tai uuden keittiöpyyhkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Täh? Sipulit säilytetään huoneenlämmössä kannellisessa ilmavassa keraamisessa purkissa. Eli joko purkin kyljessä on reikiä tai kannessa. Et kai säilytä mitään sipulia jääkaapissa ja vielä muovipussissa? Mulla on keltasipulia, punasipulia ja valkosipulia juuri sipulipurkissa keittiössä. Purkkeja on eri kokoisia ja hintaisia. Kalleimmat ehkä Pentikillä .
Hyvin on sipulit säilyneet ihan Tiimarista ostetussa kulhossakin. Ei ne mitään omaa purkkia tarvitse.
Ostaisin kynttilöitä, mutta jos niitä et voi ostaa, mites olis servettejä, uudet puukapustat keittiöön ja muuta jollain aikavälillä väistämättä kuluvaa/uusittavaa.
Kynttilöitä ja servettejä. Eikö teillä kulu niitä? Itse olen kynttiläfani ja olisi ihana ostaa viidelläkympillä kynttilöitä :)
Osta antajalle jokin joululahja.