Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen olo näin lauanta-iltana

nollanainen
29.09.2018 |

Lapset on toki kotona, mies on töissä.
Olo on ihan vtun yksinäinen. Mulla ei ole kavereita, tai siis sellaisia kavereita, joiden kanssa olisi tiiviisti tekemisissä. On vain hyvän päivän tuttuja, joiden kanssa joskus kohdatessa vaihdetaan muutama sananen ja siinä kaikki. Ei kutsuja mihinkään, turha itsekään ketään kutsua kun ei ole sellaisia jotka oikeasti mielellään tulisivat.
On vaan niin totaalisen tylsää ja yksinäistä. :( En jaksa!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta et ole totaaliyksin.

Vierailija
2/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ei ole perhettäkään. Mikset vaikka aloittaisi jotain harrastusta, jossa tapaisit uusia ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen kirjoitti:

Monella ei ole perhettäkään. Mikset vaikka aloittaisi jotain harrastusta, jossa tapaisit uusia ihmisiä?

Niistä harrastuksista noita hyvääpäivää-tuttuja on tullut, ei sen syvempää koskaan :( 

Vierailija
4/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä provohan on ollut täällä varmaan vuosia. Kuinka kukaan jaksaa?

Vierailija
5/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi ovat  ilmeisesti jo aika isoja, jos kerran voisit lähteä kutsuille, vaikka mies on töissä? Tänään ei enää ehdi, mutta vastaisuuden varalle niin lähde vaikka leffaan tai jonnekin. Juomaan lasi viiniä ja syömään tapaksia, jos asut sellaisessa paikassa, missä johonkin viinibaariin pääsee. Hoppailemaan lauantain alkuillasta. Tai lähde iltalenkille. Kaikista tylsintä onkin olla kotona, jos edes lapset eivät kaipaa seuraasi ja mies on töissä. Kaveripulaan ei voi nopeasti vaikuttaa, mutta tylsyyteen voi.

Vierailija
6/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ymmärrän. Oon aina yksin viikonloput. Sen takia tykkään mennä töihin. Huomenna illalla on pahin. Pitäis taas varmaan vaihtaa vuorotöihin niin ei tajuaisi tätä yksinäisyyttä niin pahasti.

Vierailija
7/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen sama tilanne ku sulla. En tunne itseäni yhtään yksinäiseksi. Ei ole tullut mieleenikään olla jotenkin yksinäinen, minullahan on perhe, vaikka mies nyt töissä onkin. Olen nauttinut ja levännyt. Niin se näköjään korvien välissä tuo yksinäisyydentunnekin.

Vierailija
8/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskele omasta ajasta. Lue, harrasta, katso jotain ohjelmaa tai leffaa vapaasti muiden häiritsemättä. Ei monilla muillakaan ole sosiaalista elämää siten kuin muka jonkun median opettaman muotin mukaan "pitäisi" olla. Vai onko sulla aito läheisen ystävän kaipuu? Eikö mies auta sen asian suhteen? Itse ainakin sinkkuna kaipaan eniten sitä parisuhdetta.

Vierailija
9/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu näitä perheellisiä yksinäisyyden valittajia!!!

Vierailija
10/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole totaalisen yksin. Sinulla on mies ja lapset. Mikset nauti lastesi seurasta? On paljon yksinäisiä, joilla ei ole ketään.

Vierailija
11/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö olispa mulla mies.. Oon sinkku ja aina yksin. Toki välillä nään kavereita. Miestä kaipaisin, mutta osaan nauttia myös yksinolosta.

N24

Vierailija
12/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla muuten sama, mutta mies katsoo tossa futista eikä ole puhunut mulle mitään tänään :(

Vierailija
13/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samaa, ei ole kavereita, yksin joudun aina touhuilemaan kaikkea, mökilläkään ei huvita oikein olla yksin , jotenkin tosi tylsää.

Perhettäkään ei ole, akka lähti ja vei lapset, uutta naistakaan en ole löytänyt, ei minusta kyllä ole naiset ikinä kiinnostuneita.

Vierailija
14/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hö olispa mulla mies.. Oon sinkku ja aina yksin. Toki välillä nään kavereita. Miestä kaipaisin, mutta osaan nauttia myös yksinolosta.

N24

Ei sulle kelpaa muut kuin ne narsistit tatuoidut laatikkopäät. Katohan välillä tänne kilttien ja vähän ujojen miesten luokse. Vai pitääkö miehen olla mölyapina joka kiusaa fyysisesti heikompia?

Vierailija
15/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42v kirjoitti:

Mulla vähän samaa, ei ole kavereita, yksin joudun aina touhuilemaan kaikkea, mökilläkään ei huvita oikein olla yksin , jotenkin tosi tylsää.

Perhettäkään ei ole, akka lähti ja vei lapset, uutta naistakaan en ole löytänyt, ei minusta kyllä ole naiset ikinä kiinnostuneita.

Mä voisin olla, mutta voisin myös ikäni puolesta olla sun äitisi :D

Vierailija
16/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ei sulle kelpaa muut kuin ne narsistit tatuoidut laatikkopäät. Katohan välillä tänne kilttien ja vähän ujojen miesten luokse. Vai pitääkö miehen olla mölyapina joka kiusaa fyysisesti heikompia?

Hyi ei tälläset vedä mua puoleensa.. Missä sinä, kiltti ja ujo mies olet? Olen itsekin vähän ujo, joten en uskalla tehdä aloitetta.

N24

Vierailija
17/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

60+v?

Vierailija
18/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Hyi ei tälläset vedä mua puoleensa.. Missä sinä, kiltti ja ujo mies olet? Olen itsekin vähän ujo, joten en uskalla tehdä aloitetta.

N24

Lenkkeilemässä pienen koiran kanssa. Uskallan pysähtyä juttelemaan, mutta sinun pitää pyytää kahville tai myöhemmin uudelleen näkemistä. Eli uskallan lähestyä/tehdä aloitteen, mutta sinun pitää kysyä jatkoa.

Vierailija
19/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

N24

Kelpaisiko sulle sosiaalisesti kömpelö kunnollinen duunari setämies +40v

Vierailija
20/33 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42v kirjoitti:

60+v?

66 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä