Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pelottava käytös tänään

Vierailija
29.09.2018 |

Mä oon aika järkyttynyt miten miehellä tänään kiristy pinna. Se oli ollu perjantai-illalla kavereidensa kanssa baarissa ja kovasti valitti aamulla krapulaansa. Tää meidän kämppä on aika törkyinen kun en oo pariin viikkoon ehtinyt siivota täällä. Mä sitten imuroin päivällä kun mies oli sohvalla ja mies alkoi huutaa mulle että ”imuri kii!”. Mä sanoin sille että oli sen oma valinta ryypätä ja se ei voi estää kotitöiden tekoa. Mies raivostui kun jatkoin imurointia ja yhtäkkiä vaan hyppäsi sohvalta, kävi imuriin käsiksi ja otti pölypussin imurista. Sitten se repi sen pussin auki ja haukkui mut sen elämän pilaajaksi ja valittavaksi akaksi! Mä oon ihan järkyttynyt! Mies ei ole enää kotona, vaan lähti jonkun kaverinsa luo. Mua ahdistaa olla yö yksin, kun tätä asiaa ei selvitetty.. Ei koskaan ole ollut väkivaltainen enkä ole havainnut mitään uhkaavaa. Olinko mä kohtuuton kun imuroin krapulapäivänä vai kertooko tää että mies on jotenkin muuttunut?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sinussa. Oletko koskaan ollut krapulassa?

Vierailija
2/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei selvästi ole kaikki ihan kohdillaan. Haluaa varmaan enemmän omaa tilaa ja vapautta tai joku asia painaa suhteessanne tai pahin: on ihastunut johonkin toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä toi on ehkä sellane mielenosoituksellinen teko. Halusit näpäyttää miestä ja olet nyt sitten yllättynyt, kun toinen suuttui.

Vierailija
4/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkui sinua valittajaksi, vaikka itse veti kilarit ja valitti. Epälooginen ukko, jssap

Vierailija
5/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on joku hoito :D

Vierailija
6/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia tuollainen arvaamaton käytös, oli syy mikä tahansa. Juokse.

Vierailija
7/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tulis mieleenkään metelöidä kun oma mies on krapulassa.

Vierailija
8/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen. Luultavasti otti muutaman kaljan krapulaan ja lähti tuikkaamaan naista, joka ei imuroi eikä valita. Itsepähän olet valintasi tehnyt ja ajanut miehen tiehensä typerällä käytökselläsi. Kunnon miehille ottajia riittää, et sinä ole maailman napa.

9/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saattoi krapula-ahdistuksessa kokea, että rupesit imuroimaan häntä kiusataksesi ja sitten hermostui äkillisesti? Krapulaanhan kuuluu joskus ahdistusta, epäluuloisuutta ja lyhytpinnaisuutta.

Joka tapauksessa hän teki väärin eikä minusta ole liiallinen reaktio säikähtää tuollaisesta.

Toivottavasti hän pyytää anteeksi ja ottaa opikseen.

Vierailija
10/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä-imuroi-enää-ikinä.

Vierailija
11/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi saada riidan aikaiseksi, että on itsellä parempi mieli lähteä omille teilleen. (ryyppäämään, hoito tjms.)

Vierailija
12/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en paljastuisi, jos krapulassa olisin ja toinen alkais imuroimaan. Saattaisin suuttua, jos minua vaadittais imuroimaan, kun olen krapulassa, mutta en siltäkään tekis mitään tuollaista. Miehellä on joku ongelma.

Vierailija
13/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on toinen. Luultavasti otti muutaman kaljan krapulaan ja lähti tuikkaamaan naista, joka ei imuroi eikä valita. Itsepähän olet valintasi tehnyt ja ajanut miehen tiehensä typerällä käytökselläsi. Kunnon miehille ottajia riittää, et sinä ole maailman napa.

Meni siis tuikkaamaan kunnon miestä. Sellaista naista, kun ei ole, joka ei imuroisi ja valittaisi.

Vierailija
14/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies valitteli krapulaa, jolloin ei mielestäni ole ollenkaan fiksua alkaa imuroimaan, silkkaa kettuilua, tai pelkästään marttyyrin viitan vetämistä päällensä. Miten vaan, erittäin ajattelematonta. Itse en kärsi krapulasta oikein koskaan, mutta tiedän kyllä monia, joille se on kurja olotila. Jos tää ei tapahtunut ihan ensimmäistä kertaa, niin miehelläsi vaan keitti kuppi nurin, ja sai hallitsemattoman raivarin. Huono homma sekin.

Vierailija
15/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta, mutta siltikin sanoisin että pidä puolesi. Jos miehesi huomaa että hän sai toiminnallaan haluamansa eli että sinä hiivit peloissasi kun hänellä on krapula, niin hän tulee toimimaan samalla tavalla tulevaisuudessakin. Pidä puolesi ja tee selväksi, että mies toimi väärin. Jos miehen mielestä hän ei tehnyt mitään väärää, en uskaltaisi jäädä katsomaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Älä pyydä anteeksi.

Vierailija
16/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis tuota. Mies sais pysyä poissa ihan mitenkä kauan vaan. Mitä selvittämistä tossa on? Mies on mulkvisti ja ilmeisesti ei sitten hänkään ole kahteen viikkoon siivonnut kun et sinäkään.

Vierailija
17/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ja nolla kautta viis.

Vierailija
18/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen sadisti härnää krapulaisia imurin melulla?

Vierailija
19/19 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä mies siivois välillä. Ja varsinkin silloin, kun jättää puolison kotiin ja lähtee ryyppäämään. Hyvä mies siivois ennen kuin lähtee ryyppäämään. Niin kuin ilahduttais puolisoaan välillä. Keventäis toisen taakkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan