Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö miehesi näitä asioita pyytämättä/ huomauttamatta? Perheelliset

Vierailija
29.09.2018 |

* Suunnittelee ja toimittaa lasten hoitoaikakyselyt päiväkotiin
* Pakkaa lasten reput valmiiksi päiväkotiin ja tarkistaa seuraavan päivän ohjelman esim. tarviiko tuoda lelu tms.
* Ilmoittaa lapsen harrastukseen ja hankkii tarvittavat välineet
* Hankkii lapsille tarvittavia vaatteita säännöllisesti, esim. isompia kalsareita tai uudet toppavaatteet
* vaihtaa lakanat lasten sängyistä
* Varaa neuvola-ajan / lääkäriajan
* Varaa lapselle hiustenleikkuuajan / leikkaa itse
* Leikkaa lapsen kynnet ja puhdistaa korvat
* Nimikoi lasten vaatteet
* Hankkiutuu pieneksi jääneistä lastenvaatteista ja tarpeettomista leluista eroon - jos niin miten?
* Huolehtii siitä että lapsen ruokavalio noudattaa pääsääntöisesti ruokaympyrää / muuta terveelliseksi katsottavaa ruokavaliota

Ja lasten lukumäärä ja iät + vanhempien iät?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei täälläkin. Mies ei ole koskaan myöskään ulkoillut lasten kanssa, lapset nyt 6 ja 14 v.eikä ole ikinä pessyt ikkunoita tai mattoja tai verhoja.

Mutta en minäkään ole ikänä vaihtanut auton renkaita tai tankannut autoa tai vienyt huoltoon tai katsastukseen jonka itse omistan ja maksanut.

Vierailija
42/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies on ulkomailla tekemässä rahaa jolla maksamme talon ja elämisen. Lapset hoidetaan Suomessa ilman että joka asiasta tarvitsee nillittää ja yrittää väkisin tehdä numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihan lietsomista, jälleen kerran

Vierailija
44/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelee ja toimittaa lasten hoitoaikakyselyt päiväkotiin Viime vuonna ilmoitti eskarin hoitoajat päiväkodin nettisovellukseen, mutta kysyi minulta onko mitään poikkeuksia tiedossa (eli huolehti siitä, että ovat ajoissa ilmoitettu. nyt käyttää wilmaa jonkun verran, mutta päävastuu minulla)

* Pakkaa lasten reput valmiiksi päiväkotiin ja tarkistaa seuraavan päivän ohjelman esim. tarviiko tuoda lelu tms. Yleensä huolehtii

* Ilmoittaa lapsen harrastukseen ja hankkii tarvittavat välineet Tämä on meidän perheessä minun vastuulla, mutta huolehtii jos pyydän.

* Hankkii lapsille tarvittavia vaatteita säännöllisesti, esim. isompia kalsareita tai uudet toppavaatteet Tämä on meidän perheessä minun vastuulla

* vaihtaa lakanat lasten sängyistä Tekee pyydettäessä, mutta organisointi on minun vastuulla

* Varaa neuvola-ajan / lääkäriajan Tekee pyydettäessä, mutta organisointi on minun vastuulla

* Varaa lapselle hiustenleikkuuajan / leikkaa itse Yleensä havahdutaan yhdessä, että pitäisi varata aika. Aika usein käyttää lapset ja käy samalla itse parturissa

* Leikkaa lapsen kynnet ja puhdistaa korvat Aika usein huomauttaa, että kynnet on pitkät, mutta leikkaaminen on minun vastuulla.

* Nimikoi lasten vaatteet Alkuperäinen nimikointi on minun vastuulla, mutta vahventaa oma aloitteisesti, jos huomaa haalistuneita

* Hankkiutuu pieneksi jääneistä lastenvaatteista ja tarpeettomista leluista eroon - jos niin miten? Tämä on minun vastuulla

* Huolehtii siitä että lapsen ruokavalio noudattaa pääsääntöisesti ruokaympyrää / muuta terveelliseksi katsottavaa ruokavaliota Tästä huolehtii.

Ja lasten lukumäärä ja iät + vanhempien iät? lapset 6 ja 8v (1 ja 2 luokilla). Vanhemmat yli 30v. Minulla pitkät työmatkat, joten mies huolehtii useimpina aamuina lasten kouluun lähdöt ja päivälliset.

Vierailija
45/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme ydinperhe ja lapset pieniä, ei heidän isä huolehtinut mistään noista asioista.

Nyt olemme uusperhe, miehelläni ei ole omia lapsia. Lapseni ovat ala- ja yläkouluikäisiä. Isäuoli huolehtii harrastustarvikkeista, kuskaa harrastuksiin, kuskaa kavereille, korjaa pyörät, jos on aaamuisin kotona ja minä olen lähtenyt töihin, varmistaa että lapsilla on asianmukaiset vaatteet, kysäisee onko kirjat repussa, käy pojan kanssa kalassa, on jopa yrittänyt tytölle tehdä letin kun tyttö oli pyytänyt.

Ja mistä lapset ovat eniten mainoneet näiden huolehtimisten lisäksi on se, että isäpuoli kuuntelee ja keskustelee. Aina on aikaa.

Vierailija
46/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* Suunnittelee ja toimittaa lasten hoitoaikakyselyt päiväkotiin

Ei.

* Pakkaa lasten reput valmiiksi päiväkotiin ja tarkistaa seuraavan päivän ohjelman esim. tarviiko tuoda lelu tms.

Ei.

* Ilmoittaa lapsen harrastukseen ja hankkii tarvittavat välineet

Ei.

* Hankkii lapsille tarvittavia vaatteita säännöllisesti, esim. isompia kalsareita tai uudet toppavaatteet

Ei

* vaihtaa lakanat lasten sängyistä

Ei.

* Varaa neuvola-ajan / lääkäriajan

Lääkäriajat varaa muttei neuvolakäyntejä

* Varaa lapselle hiustenleikkuuajan / leikkaa itse

Sukulainen leikkaa.

* Leikkaa lapsen kynnet ja puhdistaa korvat

Kyllä

* Nimikoi lasten vaatteet

Ei.

* Hankkiutuu pieneksi jääneistä lastenvaatteista ja tarpeettomista leluista eroon - jos niin miten?

Ei.

* Huolehtii siitä että lapsen ruokavalio noudattaa pääsääntöisesti ruokaympyrää / muuta terveelliseksi katsottavaa ruokavaliota

Kyllä.

lapset 4 ja 6 v. ja vanhemmat 33 v.

Mulla on paljon lyhyempi työmatka ja vähemmän vaativa työ tällä hetkellä, että ehkä se vähän tasaa.

Vierailija
47/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi 2 v., vanhemmat 29 ja 30 v.

* Suunnittelee ja toimittaa lasten hoitoaikakyselyt päiväkotiin - ei

* Pakkaa lasten reput valmiiksi päiväkotiin ja tarkistaa seuraavan päivän ohjelman esim. tarviiko tuoda lelu tms. - joo

* Ilmoittaa lapsen harrastukseen ja hankkii tarvittavat välineet - ei ajankohtaista

* Hankkii lapsille tarvittavia vaatteita säännöllisesti, esim. isompia kalsareita tai uudet toppavaatteet - ei

* vaihtaa lakanat lasten sängyistä - aina

* Varaa neuvola-ajan / lääkäriajan - joo

* Varaa lapselle hiustenleikkuuajan / leikkaa itse - aina

* Leikkaa lapsen kynnet ja puhdistaa korvat - kynnet aina, korvat välillä

* Nimikoi lasten vaatteet - lähes aina

* Hankkiutuu pieneksi jääneistä lastenvaatteista ja tarpeettomista leluista eroon - jos niin miten? - ei

* Huolehtii siitä että lapsen ruokavalio noudattaa pääsääntöisesti ruokaympyrää / muuta terveelliseksi katsottavaa ruokavaliota - joo

Vierailija
48/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olimme ydinperhe ja lapset pieniä, ei heidän isä huolehtinut mistään noista asioista.

Nyt olemme uusperhe, miehelläni ei ole omia lapsia. Lapseni ovat ala- ja yläkouluikäisiä. Isäuoli huolehtii harrastustarvikkeista, kuskaa harrastuksiin, kuskaa kavereille, korjaa pyörät, jos on aaamuisin kotona ja minä olen lähtenyt töihin, varmistaa että lapsilla on asianmukaiset vaatteet, kysäisee onko kirjat repussa, käy pojan kanssa kalassa, on jopa yrittänyt tytölle tehdä letin kun tyttö oli pyytänyt.

Ja mistä lapset ovat eniten mainoneet näiden huolehtimisten lisäksi on se, että isäpuoli kuuntelee ja keskustelee. Aina on aikaa.

Meilläkin sama tilanne; isäpuoli ilman omia biologisia lapsia hoiti sen, mihin bioisä ei kyennytkään eli kasvattamisen ja vanhemmuuden. Lapsi on jo aikuinen.

Vierailija
49/50 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistaa korvat (aina, mä unohdan tän) ja tekee safkaa aikalailla 50-50 mun kanssa.

Lapsi kohta 3 v, vanhemmat 32.

Vierailija
50/50 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain vaiheessa kiiteltiin hyvistä vastauksista, mutta omani sai kyllä vain alapeukun. Liekö tänne eksinyt parikymppisten parien lasten pakkoabortoija sitten, mikä lie vikana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi