Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko tosiaan Kelasta soitella jostain asiasta näin lauantaina?! Eikö ne ole töissä vain ma-pe?

Vierailija
29.09.2018 |

Oli vastaajassa viesti, tänään tullut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voida.

Vierailija
2/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijalääkärit voi tehdä etänä töitä vaikka kotonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kerran soitettiin perjantai-iltana 20.45. Ja oli ihan oikea soitto, olin jättänyt itse soittopyynnön aiemmin päivällä.

Vierailija
4/7 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin kerran soitettiin perjantai-iltana 20.45. Ja oli ihan oikea soitto, olin jättänyt itse soittopyynnön aiemmin päivällä.

Okei, ehkä se sitten on oikeasti ollut Kelasta.

Ihmettelin vain, että mitä asiaa sieltä voi kellään olla, koska en viime aikoina ole ollut Kelan kanssa tekemisissä muuten kuin lapsilisän saajana.

Vierailija
5/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa virastossa yms. tehdään töitä myös viikonlopuisin, jos töitä on kertynyt niin paljon että ma-pe 8-16 tunnit eivät riitä. Olin itse ennen Kelassa töissä, ja aika monet juhlapyhät ja viikonloput tuli oltua töissä. Nykyään olen töissä tilitoimistossa, ja myös täällä työskennellään kiireaikoina viikonloppuisin.

Vierailija
6/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan aikaahan on toivottu, että virastot olisi auki lauantaisin ja nyt kun ovat, niin sitä ihmetellään. Liian vähän väkeä, liikaa töitä, joten viikonloppuisin ollaan töissä. Siitä ei saa edes ylityökorvausta, koska sen edellytyksenä on, että on koko edeltävän viikon leimattunut itsensä töihin viimeistään klo 8 ja pois töistä aikaisintaan klo 16.21. Jos yhtenäkin päivänä leimaus on klo 16.19, vaikka olisi tullut töihin klo 7:20, niin oikeus ylityökorvaukseen menetetään.

Vierailija
7/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virastonhan ei tarvitse olla auki yleisölle asiakaspalvelussa, jotta siellä on väkeä töissä. Itse asiassa aika monessa paikassa kaikki varsinainen asian käsittely, siis suurin osa virkailijoiden työstä, tehdään aukioloajan ulkopuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi