Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätätapaus hiusten kanssa!

Vierailija
29.09.2018 |

Apua!
Tasan kuukauden päästä mulla on tapaaminen erään miehen kanssa, johon olen ihastunut. Tapaamista ajatellen olen aloittanut laihdutus- ja kauneuskuurin.

Nyt kävi kuitenkin niin ikävästi, että kävin eilen kampaajalla ja hiukseni leikattiin aivan liian lyhyiksi. Jollain tavalla niiden pitäisi kasvaa 3-4 senttiä neljässä viikossa. Vinkkejä?

Jos kasvattaminen tällä aikataululla on mahdotonta, niin ottaisin myös vinkkejä huomaamattomista hiustenpidennyksistä. Sellaisista, jotka ei paista jakauksista läpi ja joita toinen ihminen ei hiuksia koskettaessa tunne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun pitää noin paljon sitä tapaamista stressata, mies ei ole sinulle oikea.

Vierailija
2/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla, ettei oo mulle oikea, mutta haluisin kuitenkin näyttää niin hyvältä kuin mahdollista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4cm liian lyhyet? Ei sitä ees huomaa.

Vierailija
4/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasvaa sentin ja siihen on tyytyminen. Keskity muihin asioihin

Vierailija
5/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, kun ne on just leukalinjassa, lähemmäs olkapäitä ylettyvät näyttää mulla paljon paremmilta.

ap.

Vierailija
6/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

---ottaisin myös vinkkejä huomaamattomista hiustenpidennyksistä. Sellaisista, joita toinen ihminen ei hiuksia koskettaessa tunne.

Sä olet tosi hauska :D

Vierailija
7/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, kiinnostaa miten oot päätyny siihen että just esim. 3 cm kasvu tarvitaan. Kuussa kasvaa sentin, eli tavoitteesta jäät ehkä kaksi senttiä. Se 2 cm tuskin ratkaisee parisuhteenne tulevaisuutta. Ennemmin kannattaa tällä välin harjoitella itseluottamusta, ystävällisyyttä ja kaunista hymyä.

Vierailija
8/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sieluni silmin miehen näkevän yhtä paljon vaivaa. Mahtaako k*rpä venyä kuussa miten monta senttiä?

Vierailija
9/9 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, kun ne on just leukalinjassa, lähemmäs olkapäitä ylettyvät näyttää mulla paljon paremmilta.

ap.

Vedä kaulaa sisään tai laita nutska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi