Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välillä tyly mies, ihastunutko?

Vierailija
29.09.2018 |

Välillä ei edes tervehdi. Välillä taas avautuu kahdenkeskisessä keskustelussa enemmän kuin muut miespuoliset työkaverit. Mutta aina seuraa minua katseellaan. Onko tyypillistä käytöstä ihastuneelle miehelle? Kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n mukaan ihastunut mies pyytää ulos 100% kerroista ja kaikki muut elkeet on omaa mielikuvitusta.

Vierailija
2/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä jotain väliä? Maailmassa on kaikenlaisia hulluja, kohtauta olkiasi ja tee töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttis. Mistä noin päättelit.

Vierailija
5/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen käytös ei ole ihastumista, kertoo enemmänkin epävakaisesta ihmisestä, josta ei koskaan tiedä millä tuulella mahtaa olla. Itse kiertäisin kaukaa mutta oma elämäsi, oma valintasi, jos moinen mies vetää puoleensa sua.

Vierailija
6/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
7/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla tuo mies :) olen usein omissa ajatuksissani enkä aina huomaa tervehtiä. Töissä olen tekemässä kuitenkin niitä töitä joihin keskityn hyvin.

Vierailija
8/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas.

Prisman kassamyyjä ( mies) sanoi mulle hyvää päivää, onko ihastunut?

Mun mieslääkäri käski mun riisua paidan, kun kuunteli keuhkoja, onko ihastunut?

Lakatkaa kuvittelemasta et ne jatkuvasti on! Miehet voi keskustella kanssanne, jopa katsoa teidän suuntaanne ja joskus hymyillä teiile ilman et NE ON IHASTUNEITA.

Vierailija
9/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveajattelua AP.

Vierailija
10/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia kukkoja on tullut vastaan, ja ovat yleensä tuijotuksella yrittäneet kiekua yhtä kanaa lisää ihailijaparven jatkoksi.

Välillä kylmää, välillä kuumaa käytöstä ja fanilauma pysyy kurissa.

Välillä annetaan ymmärtää, että sinä se vasta olet erilainen, sellainen jolle voi kertoa kaiken...

Vierailija
11/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin olla tuo mies :) olen usein omissa ajatuksissani enkä aina huomaa tervehtiä. Töissä olen tekemässä kuitenkin niitä töitä joihin keskityn hyvin.

No tykkäätkö minusta?

Vierailija
12/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesta asiasta päättelin ja olen siis ihan 100 % varma, että ihastusta on. Halusin kuulla kokemuksia tuosta kylmää/kuumaa -käytöksestä, mistä johtuu? Ei ole mikään naistenmies kyseessä. Ap

Vierailija
13/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tykkäätkö minusta?

Tottakai! Ei kiinnosta avautua sellaisille ihmisille joista en pidä ja ystäviä minulla on ihan tarpeeksi.

Vierailija
14/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesta asiasta päättelin ja olen siis ihan 100 % varma, että ihastusta on. Halusin kuulla kokemuksia tuosta kylmää/kuumaa -käytöksestä, mistä johtuu? Ei ole mikään naistenmies kyseessä. Ap

Miehet kuitenkin välttää turhaa intoilua, koska siitä on jokaisella huonot kokemukset. Elicmies ei välttämättä osaa olla luontevasti kun on ihastunut, vaan saattaa töksäyttää jotakin. Varsinkin jos kyseessä ei ole naistenmies.

Vierailija
15/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas.

Prisman kassamyyjä ( mies) sanoi mulle hyvää päivää, onko ihastunut?

Mun mieslääkäri käski mun riisua paidan, kun kuunteli keuhkoja, onko ihastunut?

Lakatkaa kuvittelemasta et ne jatkuvasti on! Miehet voi keskustella kanssanne, jopa katsoa teidän suuntaanne ja joskus hymyillä teiile ilman et NE ON IHASTUNEITA.

Nyt oli kyse eri asiasta. M

Vierailija
16/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen välillä ihastuneena. Olen ujo ja saatan nähdessäni sinut mennä paniikkiin vaikka jos unohdin pestä aamulla hampaat ja tätä miettiessä unohdan moikata sulle. Naurettavaa tiedän mutta välillä ihastuneena menen aivan jäihin toisesta. Olen siis reilu 30v mies.

Vierailija
17/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa itse teen tollasta, kun en vaan osaa olla rennosti sinkkunaisten seurassa ja välillä se meikäläisen touhu seilaa laidasta laitaan. Katselen koska on jollaintapaa ihan kivannäköinen pakkaus, mutten nyt oikeastaan mitään senkummempia toivo tapahtuvan. Häpeän itseäni ja käytöstäni sinkkunaisten seurassa ja toivon että saisin vaan katsella eikä tarvitsisi jutella naisen kanssa mistään. Mutta harmillisesti aina välillä tuppaavat juttusille.

Vierailija
18/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa itse teen tollasta, kun en vaan osaa olla rennosti sinkkunaisten seurassa ja välillä se meikäläisen touhu seilaa laidasta laitaan. Katselen koska on jollaintapaa ihan kivannäköinen pakkaus, mutten nyt oikeastaan mitään senkummempia toivo tapahtuvan. Häpeän itseäni ja käytöstäni sinkkunaisten seurassa ja toivon että saisin vaan katsella eikä tarvitsisi jutella naisen kanssa mistään. Mutta harmillisesti aina välillä tuppaavat juttusille.

Onpa kiva, kun tulee miesten vastauksia. Minä en ole sinkku. Ap

Vierailija
19/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen välillä ihastuneena. Olen ujo ja saatan nähdessäni sinut mennä paniikkiin vaikka jos unohdin pestä aamulla hampaat ja tätä miettiessä unohdan moikata sulle. Naurettavaa tiedän mutta välillä ihastuneena menen aivan jäihin toisesta. Olen siis reilu 30v mies.

Voi, oletpa ihana. Ap

Vierailija
20/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuitenkin välttää turhaa intoilua, koska siitä on jokaisella huonot kokemukset. Elicmies ei välttämättä osaa olla luontevasti kun on ihastunut, vaan saattaa töksäyttää jotakin. Varsinkin jos kyseessä ei ole naistenmies.

Mikä on elicmies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme