Voiko mies ilmoittaa Tinderissä että "ei pikkutisseille ja läskeille"?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Tietty voi. Olen nainen, mutta tätä mieltä. Onhan monilla naisilla esim. vähimmäispituusvaatimus miehelle.
Laittaako naiset jotain "ei alle 170cm läskejä"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietty voi. Olen nainen, mutta tätä mieltä. Onhan monilla naisilla esim. vähimmäispituusvaatimus miehelle.
Vastaava vaatimus kuuluisi "ei kitukasvuisia/kääpiökokoisia läskejä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta vähimmäispituus 175cm ja vartalo hoikka tai urheilullinen.
U l i, kuvitteletko sä ihan oikeasti, että sä loukkaat jotakuta tällaisella avauksella? Nyt ihan käsi sydämellä!
Tämä on vähän outo vaatimus koska ominaisuudet sulkevat toisiaan pois. Rinnoista suuri osa on rasvaa, jos rinnat ovat kovin suuret rasvaa löytyy taatusti myös muualta ympäri kehoa, nainen on siis muodokas vaikka ei välttämättä lihava muiden kuin tämäntyyppisen mulkeron mielestä. Toki voi vaatimuksia laittaa mutta ne kannattaa suhteuttaa siihen mitä itsellä on tarjota, mitä kovemmat vaatimukset, sitä tasokkaampi on itsekin oltava.
Tosi moni käyttää kiertoilmaisuja...esim sporttinen tai aktiivinen tarkoittaa hoikkaa.
Naisellinen isorintaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta vähimmäispituus 175cm ja vartalo hoikka tai urheilullinen.
Onko "vähimmäispituus 175cm ja vartalo hoikka tai urheilullinen" sun mielestä ilmaisultaan sama kuin "läski pikkutissi"?
(Edelleen – jokainen saa hakea deittisovelluksissa ihan mitä vain, vaikka sitten kolmejalkaista kentauria, jolla on vesimelonin kokoinen lipooma takaraivossa.)
Läski alkoholisti hakee isorintaista äitihahmoa. Mulla on näin ja jatkuvasti tulee joku antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vähän outo vaatimus koska ominaisuudet sulkevat toisiaan pois. Rinnoista suuri osa on rasvaa, jos rinnat ovat kovin suuret rasvaa löytyy taatusti myös muualta ympäri kehoa, nainen on siis muodokas vaikka ei välttämättä lihava muiden kuin tämäntyyppisen mulkeron mielestä. Toki voi vaatimuksia laittaa mutta ne kannattaa suhteuttaa siihen mitä itsellä on tarjota, mitä kovemmat vaatimukset, sitä tasokkaampi on itsekin oltava.
Ei pidä paikkaansa :) tunnen monta hoikkaa, mutta povekasta naista.
Ja taas sitten monta lihavaa, joilla pienet rinnat ja lattapeppu.
Varmaan sen takia luki noin, koska sitä ei lasketa, jos lihavalla isot rinnat. Ainoastaan hoikkien isot rinnat lasketaan.
Toinen samantyyppinen avaus tänään missä kiukustutaan siitä, että " läskit" eivät ole suosittuja deittipalstoilla.
Jos näissä on sama ao niin kannattaisko mieluummin lähteä lenkille, luin täällä valittaa asiasta. Ota itseäsi niskasta kiinni. Aloita laihdutuskuuri tänään.
Ps. Sille joka kommentoi, että on loukkaavampaa vaatia, että ei saa olla läski, kuin et pitää olla vähintään 175 pitkä miehen...
Läskille voi tehdä jtn. Pituudelle ei.
Naisilla on usein se pituusvaatimus ja jos se on ok, niin pitäisi kaikki muutkin vaateet olla. Yhdellä naisella oli jopa , että vihaan lyhyitä ja hymiö päälle. Ja väite siitä että on mukava.
Mutta totuus on että vain komeimmat miehet voi laittaa vaatimuksia, naisissa voi kaikenmaailman läskit ja kakskyttyräiset olmit vaatia vaikka mitä ja siltä ovat kovaa valuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Toinen samantyyppinen avaus tänään missä kiukustutaan siitä, että " läskit" eivät ole suosittuja deittipalstoilla.
Jos näissä on sama ao niin kannattaisko mieluummin lähteä lenkille, luin täällä valittaa asiasta. Ota itseäsi niskasta kiinni. Aloita laihdutuskuuri tänään.Ps. Sille joka kommentoi, että on loukkaavampaa vaatia, että ei saa olla läski, kuin et pitää olla vähintään 175 pitkä miehen...
Läskille voi tehdä jtn. Pituudelle ei.
Onko joku täällä kiukustunut? Ilmaisin mielipiteeni että saattaa jättää muutkin naiset mätchäämättä. Onko se siis kiukuttelua ja nyt minun jostain syystä pitää laihduttaa tai lähteä lenkille?
Vai olisiko sen joku kommentistani kukistuu syytä lähteä kehittämään luonnettaan vähemmän kusipäiseksi? Sellaiset eivät ole haluttuja deittimarkkinoilla.
Juu voi. Laittaa vaan, että hakee hoikkaa, mutta sopivasti kurvikasta.
Mut tarviiko sitä laittaa profiiliin? Mieluummin vain swaippaa ylipainoiset ja pienirintaiset ohi..